ΤΡΙΤΗ 4-6-2013
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ( Δείτε σε μορφή PDF - http://goo.gl/gZvfV )
«Κατασκευή Χωματουργικών και Τεχνικών Έργων για τη Γραμμή Σύνδεσης του Λιμένα Ν. Ικονίου με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο-νέα ΣΓΥΤ ΣΚΑ-ΚΙΑΤΟ».
Κύριος Του Έργου: ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε.
Προϋπολογισμός Έργου: 156,6 εκατ. € ευρώ.
Χρηματοδοτικό Ταμείο: Ταμείο Συνοχής 2000-2006
ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το έργο αφορά στην κατασκευή νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής κανονικού εύρους (1,435μ.), η αρχή της οποίας (χ.θ. 0+000) βρίσκεται εντός του λιμένα Ν. Ικονίου και περιλαμβάνει τον επιλιμένιο εμπορευματικό σταθμό και τον σταθμό φόρτωσης αυτοκινήτων. Το πέρας της συνδέεται με το νέο σιδηροδρομικό άξονα Αθηνών-Κορίνθου για να καταλήξει στη συνέχεια στο νέο, υπό κατασκευή, εμπορευματικό σταθμό του Θριασίου Πεδίου οι κύριες λειτουργίες του οποίου περιλαμβάνουν μεταφόρτωση εμπορευμάτων (σιδηροδρομική – οδική συνδυασμένη μεταφορά), σύνθεση αμαξοστοιχιών, στάθμευση – συντήρηση οδικών και σιδηροδρομικών οχημάτων καθώς και containers, λειτουργία σταθμού για την εξυπηρέτηση του λιμένα Ικονίου και απόθεση εμπορευματοκιβωτίων (αναμονή περαιτέρω διακίνησης ή και χρήσης).
Η σιδηροδρομική γραμμή μήκους 17 χλμ. περίπου διαθέτει σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών και η ταχύτητα μελέτης είναι 90 χλμ./ώρα.
Στην υλοποίηση της χάραξης αυτής περιλαμβάνονται υπόγεια έργα (cut and cover και σήραγγες) συνολικού μήκους 7 χιλιομ. περίπου. Επίσης γέφυρες συνολικού μήκους 1.4.χιλιομ. περίπου, εκ των οποίων οι έξι είναι μεγάλου μήκους.
Στοιχεία Χωρητικότητας Γραμμής :
- Η χωρητικότητα της γραμμής είναι 32 αμαξοστοιχίες ή 16 ζεύγη αμαξοστοιχιών των 1780t την ημέρα
- Η ημερήσια δυναμικότητα αυτών των 16 ζευγών αμαξοστοιχιών είναι της τάξης των 700 container (235 των 20 ft + 465 των 40 ft) ή 1175 TEU (container των 20 ft), ή αλλιώς 350.000 – 420.000 ΤΕU/έτος της σιδηροδρομικής γραμμής
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ
Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσια τριών συμβάσεων κατασκευής που είναι οι ακόλουθες :
1η (Α.Σ.196/01):ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΑΠΟ ΧΘ 0+000-ΧΘ 6+000
Η Σύμβαση υπογράφηκε στις 20-11-2001 και οι εργασίες περαιώθηκαν στις 18-05-2006. Το αντικείμενο της σύμβασης περιελάμβανε την:
• Κατασκευή σήραγγας Περάματος (κυρίως έργο), μήκους 3.500 μ. Στη σήραγγα Περάματος ανήκουν επίσης η σήραγγα αερισμού-διαφυγής, ο θάλαμος ανεμιστήρων και ο θάλαμος διάσωσης.
• Κατασκευή σήραγγας (C+C) στη Λ. Σχιστού, μήκους 520 μ
• Κατασκευή μικρών τεχνικών, ορυγμάτων, επιχωμάτων
2η (Α.Σ.224/04):ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΑΠΟ ΧΘ 6+000-ΧΘ 15+850
Η Σύμβαση υπεγράφη στις 11-08-2004 και οι εργασίες περαιώθηκαν στις 17-06-2011. Το αντικείμενο της σύμβασης περιελάμβανε την κατασκευή:
• επτά (7) σιδηροδρομικών γεφυρών μονής γραμμής.
1. Γέφυρα Γ1(κάτω διάβαση Σ.Γ.) στη Χ.Θ. 5+960 L=7,00m.
2. Γέφυρα Γ2 (γεφύρωση ρέματος) στη Χ.Θ. 6+932,50 L=143,20m.
3. Γέφυρα Γ3 (γεφύρωση ρέματος) στη Χ.Θ. 7+500,50 L=85,20m.
4. Γέφυρα Γ4 (γεφύρωση ρέματος) στη Χ.Θ. 7+804,75 L=116,00m.
5. Γέφυρα Γ7 (γεφύρωση ρέματος) στη Χ.Θ. 11+320,00 L=288,20m.
6. Γέφυρα Γ8 (γεφύρωση ρέματος) στη Χ.Θ. 13+067,00 L=172,20m.
7. Γέφυρα Γ9 (κάτω διάβαση Σ.Γ.) στη Χ.Θ. 14+240,20 L=11,50m.
• πέντε (5) σιδηροδρομικών σηράγγων μονής γραμμής.
1. Σήραγγα Αφαίας, από ΧΘ 6+475,21 έως ΧΘ 6+789,22 μήκους L=314 m
2. Σήραγγα ΣΟ4, από Χ.Θ. 7+032 έως την Χ.Θ. 7+ 294 μήκους L=262 m.
3. Σήραγγα Δαφνιού, από Χ.Θ. 8+550 έως την Χ.Θ. 9+520 μήκους L=970 m.
4. Σήραγγα Ασπροπύργου, από Χ.Θ. 11+498 έως την Χ.Θ. 11+707 μήκους L=209m.
5. Σήραγγα Αρχαίου Δέματος, από Χ.Θ. 15+303 έως την Χ.Θ. 15+760 μήκους L=457 m.
• ορυγμάτων περί τα 700.000 κυβικά και επιχωμάτων περί τα 220.000 κυβικά.
3η (Α.Σ. 463/07) : ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ από Χ.Θ. 15+850 (στόμιο εισόδου Cut & Cover ΝΑΤΟ) έως τέλους, συμπεριλαμβανομένων: του τμήματος από Χ.Θ. 10+100 έως Χ.Θ. 11+100 (παραλλαγή χάραξης στην περιοχή της κατολίσθησης), της γέφυρας (Γ5) Δαφνίου, της επιδομής – σηματοδότησης – τηλεπικοινωνιών, Η/Μ σηράγγων, εγκαταστάσεων ΟΛΠ.
Η Σύμβαση υπεγράφη στις 16-07-2007. Στο αντικείμενο της εν λόγω σύμβασης περιλαμβάνεται :
1. Η κατασκευή της επιδομής από ΧΘ 0+000 έως ΧΘ 16+980,50.
2. Η κατασκευή της επιδομής του Επιλιμένιου Σταθμού (σκυρογραμμή και εγκιβωτισμένη γραμμή).
3. Η κατασκευή σημαντικών τεχνικών έργων όπως :
Α. Η Γέφυρα Γ5 (γεφύρωση της Εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου) στη Χ.Θ. 8+325,00 της Σιδηροδρομικής γραμμής σύνδεσης του λιμένα Ν. Ικονίου, συνολικού μήκους L=292,00m.
Β. Η Γέφυρα Κατολίσθησης (γεφύρωση περιοχής κατολίσθησης και γέφυρες προσβάσεων) στη Χ.Θ. 10+545,00 της Σιδηροδρομικής γραμμής σύνδεσης του λιμένα Ν. Ικονίου, συνολικού μήκους L=272,00m.
Γ. Η Γέφυρα Κάτω διάβασης του κλάδου Κ.Ο.1Ν στη Χ.Θ. 10+905.89 της Σιδηροδρομικής γραμμής σύνδεσης του λιμένα Ν. Ικονίου, συνολικού μήκους L=12,70m.
Δ. Η Σήραγγα Αιγάλεω, από Χ.Θ. 16+345,00 έως την Χ.Θ. 16+920,00 με συνολικό μήκος L=575,00m.
Ε. Το Cut & Cover της Λεωφόρου Νάτο, από Χ.Θ. 15+850,00 έως την Χ.Θ. 16+175,00 με συνολικό μήκος L=325,00m.
4. Ο Επιλιμένιος Σταθμός και ο Σταθμός Φόρτωσης αυτοκινήτων.
5. Δύο κτήρια (62.00 τ.μ. και 183 τ.μ.) ως σταθμαρχεία, συμπεριλαμβανομένου και του κτιρίου υποβοήθησης σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης εντός του επιλιμένιου Σταθμού.
6. Το τεχνικό γεφύρωσης των αγωγών πετρελαίου στην χ.θ.2+632,18 της Σ.Γ.
7. Οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις σηράγγων (Ικονίου Α’ φάση – Δαφνίου Β’ φάση – Αιγάλεω Γ’ φάση) καθώς και των δύο υπηρεσιακών κτιρίων (βοηθητικών) στην αρχή και στο πέρας της σήραγγας του Ικονίου, 96 τ.μ. έκαστο.
8. Οι εγκαταστάσεις σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης με το σύνολο του απαιτούμενου εξοπλισμού μετάδοσης στην γραμμή Θριάσιο – Ικόνιο μήκους 17 χλμ. περίπου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου