ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

Κώστας Βουτσάς με τα δικά του λόγια - Οι σπάνιες φωτογραφίες από το αρχείο της Φίνος Φίλμ

Εβδομήντα και πλέον χρόνια καριέρας, απτόητος, αισιόδοξος, στο σανίδι μέχρι το τέλος. Ακαταπόνητος μέχρι τα 88 του, δεν σκέφτηκε ούτε για μια στιγμή να βγει στη σύνταξη. 

 Μιλούσε ανοιχτά για το θέατρο σήμερα λέγοντας για την κρίση στο θέαμα "Έχουμε καλούς ηθοποιούς, καλούς συγγραφείς, αλλά που να πρωτοπάει ο κόσμος…". 

Κώστας Βουτσάς με τα δικά του λόγια - Οι σπάνιες φωτογραφίες από το αρχείο της Φίνος Φίλμ

"Εργάζομαι ακόμα γιατί δε μπορώ χωρίς δουλειά, θέλω να είμαι σε ένα "αχ!". Να αγωνιώ, να είμαι ζωντανός δεν είναι σπάνια η περίπτωσή μου. 

Σύνταξη παίρνουν έτσι, όσοι δεν αγαπούν αυτό που κάνουν και από τα 40 τους. Εγώ δε μπορώ να ζήσω χωρίς δουλειά, να κάθομαι. 
Δε γίνεται, χωρίς δουλειά είμαι σε κατάσταση αμοκ. Η δουλειά μου είναι η ζωή μου. 

Δεν έχω καμία οικονομική ανησυχία, δε δουλεύω γιαυτό. Έχω βγάλει πολλά χρήματα. 
Όταν κάποιος έπαιρνε 500 δραχμές το μήνα εγώ είχα μεροκάματο 5.000. Κάναμε επιτυχία στις ταινίες που μάζευαν πολύ κόσμο. 

Σήμερα είναι δύσκολα τα πράγματα για τους ηθοποιούς, δεν έχουν τόση απήχηση στο κοινό. 
Δεν είμαστε σε καλή εποχή σήμερα", έλεγε.

Παρέμεινε ενεργός και δραστήριος μέχρι τέλους, απολαμβάνοντας την αγάπη του κόσμου που παρέμεινε πιστό σε όλες του τις παραστάσεις, με πιο πρόσφατες την "Σμύρνη μου αγαπημένη" της Μιμής Ντενίση έως την τελευταία, την παιδική "Σταχτοπούτα" του Σαρλ Περώ, στο θέατρο Broadway. 

Βουτσάς

Για τον ελληνικό κινηματογράφο

"Η βιομηχανία του κινηματογράφου άλλαξε γιατί ήρθαν οι ξένοι ηθοποιοί, οι ξένες ταινίες. Όταν δουλεύαμε εμείς είμασταν μια οικογένεια. 

Δεν ξέραμε ούτε τι είναι βεντετισμός, δε το είχαμε φανταστεί. 

Δουλεύαμε όλοι μαζί, μεγάλοι ηθοποιοί, ο Ηλιόπουλος, ο Χατζηχρήστος, ο Αυλωνίτης, η Αλίκη, η Καρέζη, η Μάρθα Καραγιάννη. Έχουν αλλάξει τα πράγματα και δεν άφησαν τον ελληνικό κινηματογράφο να προχωρήσει". 

Φίνος Ψεύτρα

Οι ηθοποιοί και η πολιτική

"Κακώς μπλέκονται με την πολιτική οι ηθοποιοί", έλεγε ο Κώστας Βουτσάς. "Ο πατέρας μου ήταν κομμουνιστής, τον έδερναν πολύ, έπαθε φυματίωση, ταλαιπωρήθηκε πολύ η οικογένειά μας. 

Εγώ δε θέλω να έχω καμία σχέση με την πολιτική. Μου έχουν προτείνει πολλές φορές να κατέβω βουλευτής, αλλά δεν ήθελα ποτέ να με βρίζουν και εγώ ήθελα να μπορώ ελεύθερα να τους βρίζω. 

Οι πολιτικοί είναι υπάλληλοι με αφεντικά από έξω, εξαρτώμενοι, δεν έχουμε πολιτικούς σωστούς και καλούς πιστεύω,. Δεν ασχολούμαι με την πολιτική. Το μόνο καλό που είδα τα τελευταία χρόνια είναι που έφυγε η Χρυσή Αυγή".

Οι διάσημες ταινίες του σε εικόνες

Κάτι να καίει 
 
Νύχτα γάμου 
 
Βουτσας 
 
Χαρτοπαίχτρα 
 
Βουτσας 
 
Βουτσας χαρτοπαίχτρα 
 
Βουτσας 
 
ΒΟΥΤΣΑΣ 
 
Βουτσας




ΠΗΓΗ. thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου