Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Στο Σιδηρόδρομο την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων την οποία υπηρέτησαν όλες οι προηγούμενες Κυβερνήσεις και αποτελεί τον πυρήνα της πολιτικής της Ε.Ε. – των
επιχειρηματικών ομίλων, η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ την υπηρετεί
αποφασιστικά και αταλάντευτα.
Γι΄αυτό όχι μόνο δεν
κατήργησε το ΤΑΙΠΕΔ (όπως ο σημερινός Πρωθυπουργός δεσμευόταν στους
Σιδηροδρομικούς στο κτίριο της Καρόλου) αλλά έφτιαξε και άλλο ΥπερΤαμείο
ξεπουλήματος.
Μέσω του ΤΑΙΠΕΔ (μετά
και την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) η Κυβέρνηση θέλει να ολοκληρώσει πάση θυσία
την πώληση της ΕΕΣΣΤΥ και έδωσε ξανά παράταση «διαπραγμάτευσης» για τις
8 Ιουνίου.
Οι συνεχείς παρατάσεις
και αναβολές έχουν να κάνουν με την «κούραση» και «απογοήτευση» των
εργαζομένων, ώστε να τους οδηγήσουν στην αποδοχή της ιδιωτικοποίησης
αλλά κυρίως από μια σειρά απαιτήσεων που θέτουν οι ιδιώτες για τη
μονοπωλιακή τους ανάπτυξη και μεγαλύτερη κερδοφορία.
Είναι σίγουρο ότι εκτός
των άλλων ένα ζήτημα που θέτουν οι Ιταλοί είναι το εργασιακό κόστος,
ιδιαίτερα για τους παλιούς εργαζομένους (η πλειοψηφία τους έχει πάνω από
30 χρόνια) και τα ελάχιστα εναπομείναντα εργασιακά τους δικαιώματα μετά
τους αντεργατικούς νόμους που ψήφισαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις ΝΔ,
ΠΑΣΟΚ αλλά και η σημερινή ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
Αυτό
φάνηκε ιδιαίτερα στην τελευταία συνάντηση της Π.Ο.Σ. με το ΤΑΙΠΕΔ όπου
εκεί τονίστηκε ότι ο «αγοραστής» η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν θέλει να υπογραφεί
Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στην ΕΕΣΣΤΥ μέχρι να ολοκληρωθεί η πώληση
σ΄αυτήν. Αυτό και μόνο, δείχνει το μέλλον που ετοιμάζουν στους
εργαζόμενους.
Το παράδειγμα για το πώς θέλουν τα μονοπώλια τους
εργαζόμενους είναι ο εργασιακός μεσαίωνας που θέλουν να επιβάλλουν
Κυβέρνηση και COSCO στους εργαζόμενους στο Λιμάνι.
Τον αγώνα των
εργαζομένων ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις, έρχονται να «διαχειριστούν»
και να υπονομεύσουν με διάφορους τρόπους και οι Διοικήσεις των εταιρειών
που με τις δήθεν διαφοροποιήσεις – αντιδράσεις, που κατά καιρούς
εκφράζουν, στοχεύουν να εφησυχάσουν και να αποπροσανατολίσουν τους
εργαζόμενους, προβάλλοντας μόνο το χαμηλό τίμημα της πώλησης και όχι
αυτή καθ΄αυτή την ιδιωτικοποίηση.
Γι΄αυτό εξάλλου προτείνουν άλλους
τρόπους ιδιωτικοποίησης της ΕΕΣΣΤΥ. Σε αυτήν την κατεύθυνση κινούνται
και για τον ΟΣΕ που στα «μουλωχτά» ετοιμάζουν την παράδοση της
εκπαίδευσης, της συντήρησης υποδομής ακόμη και την κυκλοφορία σε
εταιρείες.
Την ίδια στιγμή, στην
πλειοψηφία του συνδικαλιστικού κινήματος Π.Ο.Σ. και Σωματεία κυριαρχεί ο
κυβερνητικός – εργοδοτικός συνδικαλισμός.
Από τη μια προσπαθούν να
εξωραΐσουν τις πολιτικές των ιδιωτικοποιήσεων ως «μνημονιακή
υποχρέωση», για να ελαφρώσουν το πολιτικό κόστος των κομμάτων και από
την άλλη να στηρίξουν με διάφορους τρόπους τις Διοικήσεις των
Σιδηροδρομικών Εταιρειών.
Στην κατεύθυνση αυτή,
δραστηριοποιούνται έντονα το τελευταίο διάστημα ως «φερέφωνα» και
«παπαγάλοι», συνδικαλιστικές παρατάξεις αλλά και μεμονωμένοι
συνδικαλιστές.
Δεν είναι τυχαίο ότι
στις τελευταίες στάσεις και απεργίες δεν έβγαλαν ανακοινώσεις είτε σαν
παρατάξεις είτε σαν Σωματεία που ελέγχουν αλλά και δεν συμμετείχαν στις
συγκεντρώσεις στους χώρους δουλειάς για την προετοιμασία των
κινητοποιήσεων.
Έκαναν όμως άλλη
δουλειά, στα μουλωχτά. Διαδίδοντας με τέχνη όσα τους έλεγαν να πουν:
«…Δεν πουλιέται η ΕΕΣΣΤΥ – θα πάρει ξανά παράταση – Δεν κινδυνεύουν οι
Εργαζόμενοι…ακόμη συνταξιοδοτήσεις και μετατάξεις υπόσχονται για
λογαριασμό της Κυβέρνησης».
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Για εμάς τους εργαζόμενους, ένας δρόμος υπάρχει: Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ.
Η σημερινή αρνητική
κατάσταση που αντιμετωπίζουμε στη ζωή μας δεν αλλάζει σκύβοντας το
κεφάλι και καταρρίπτοντας τα νέα κυβερνητικά παραμύθια.
Είναι στα χέρια μας να αλλάξουμε τη ζωή μας.
Το ΠΑΜΕ σας καλεί σε
έναν αγώνα για Σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του λαού και όχι των
μονοπωλίων. Να σταματήσουν τώρα οι ιδιωτικοποιήσεις.
Το ΠΑΜΕ σας καλεί να δώσουμε τη μάχη:
• Για προσλήψεις για σταθερή και μόνιμη δουλειά και πλήρη εργασιακά δικαιώματα.
• Για Σ.Σ.Ε. που να καλύπτει όλους τους εργαζόμενους με αυξήσεις σε μισθούς και δικαιώματα.
• Για Εθνική Γενική Σ.Σ.Ε. με όχι κάτω από 751 ευρώ.
• Για κατάργηση όλων των αντιλαϊκών – αντιασφαλιστικών νόμων, μέτρων και μνημονίων.
• Για μείωση στην τιμή των εισιτηρίων.
• Για δωρεάν μετακίνηση των ανέργων, των ΑΜΕΑ και των φοιτητών.
Αγώνας ενάντια σε κάθε
μορφή ιδιωτικοποίησης έμμεσης και άμεσης, ενάντια στην παράδοση των
Σιδηροδρομικών μεταφορών, του δημόσιου πλούτου στους επιχειρηματικούς
ομίλους.
Ο Λ Ο Ι στις 3ΩΡΕΣ στάσεις εργασίας την ΠΕΜΠΤΗ 7/6/2018.
α) 05.00’ – 08.00’, β) 13.00’ – 16.00’, γ) 21.00’ – 24.00’
Ο Λ Ο Ι στην 24ΩΡΗ Πανελλαδική Απεργία την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8/6/2018.
Ο Λ Ο Ι στη συγκέντρωση στις 09.30’ έξω από το ΤΑΙΠΕΔ, στις 8/6/2018.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΜΕ
ΠΗΓΗ. ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου