ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

”Έχω ρυτίδες επειδή είχα φίλους, και γελάσαμε, γελάσαμε τόσο πολύ”





”Έχω ρυτίδες γιατί έχω παιδιά, και ανησυχώ γι ‘ αυτούς!
Έκλαιγα για τους ανθρώπους που αγαπούσα και που έφυγαν..”





 

 
”Έχω ρυτίδες.
Κοίταξα στον καθρέφτη και ανακάλυψα ότι είχα πολλές ρυτίδες γύρω από τα μάτια μου, το στόμα μου, το μέτωπό μου.


Έχω ρυτίδες επειδή είχα φίλους, και γελάσαμε, γελάσαμε τόσο πολύ, με δάκρυα.
Και γνώρισα την αγάπη, που με έκανε να σφίξω τα μάτια μου.


Έχω ρυτίδες γιατί έχω παιδιά, και ανησυχώ γι ‘ αυτούς!
Έκλαιγα για τους ανθρώπους που αγαπούσα και που έφυγαν, για λίγο καιρό ή για πάντα ή χωρίς να ξέρω το γιατί.
Έχω δει όμορφα, νέα μέρη που με έκαναν να ανοίξω το στόμα μου, και είδα τα παλιά μέρη που με έκαναν να κλάψω.


Σε κάθε ρυθμό στο πρόσωπό μου, στο σώμα μου, κρύβει την ιστορία μου, τα συναισθήματα που έχω ζήσει, την πιο οικεία ομορφιά μου, και αν το σβήσω αυτό, θα σβήσω τον εαυτό μου.
 

Κάθε ρυτίδα είναι μια ιστορία της ζωής μου, ένας καρδιακός παλμός της καρδιάς μου, είναι το φωτογραφικό άλμπουμ των πιο σημαντικών μου αναμνήσεων.”



ΠΗΓΗ. epaggelmagynaika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου