Το τεράστιο για εκείνη την εποχή αεροπλάνο είχε άνοιγμα φτερών
31 μέτρα και μήκος 19 μ.
Όλα τα κύρια εξαρτήματά του ήταν φτιαγμένα από ξύλο.
Είχε
κατασκευαστεί από το εργοστάσιο κατασκευής βαγονιών «Ρωσίας-Βαλτικής»
(Russo-Balt) υπό τη διεύθυνση μιας ομάδας, της οποίας επικεφαλής ήταν ο πιλότος
και σχεδιαστής Ίγκορ Σικόρσκι.
Ο πιο έμπειρος επιστήμονας του ρωσικού Ομίλου Πολεμικής
Ιστορίας, Κονσταντίν Παχαλιούκ, αναφέρει ότι η πρώτη πτήση του S-22 ήταν
πειραματική, ενώ δύο ημέρες μετά, στις 12 Δεκεμβρίου, το αεροπλάνο πέταξε με
φορτίο 1,1 τόνων, κάτι που αποτέλεσε σπουδαίο ρεκόρ εκείνο τον καιρό.
Ακολούθησαν νέα ρεκόρ:
Στις 12 Φεβρουαρίου 1914 πέταξαν με το «Ιλιά Μούρομετς» 16
άτομα και ένα σκυλί με το παρατσούκλι Σκάλικ, ενώ στις 17 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε
η πτήση Αγία Πετρούπολη-Κίεβο, η οποία αποτέλεσε ένα θρίαμβο.
Τότε ο Ίγκορ Σικόρσκι ήταν μόλις 24 ετών, και το αεροπλάνο
του στις περισσότερες πτήσεις το πιλοτάριζε ο ίδιος.
Το 1919 ο Ίγκορ
Σικόρσκι μετανάστευσε στις ΗΠΑ, όπου και έγινε διάσημος ως σχεδιαστής των
πασίγνωστων ελικοπτέρων «Σικόρσκι» που πετούν έως σήμερα και τα έχουν οι
Ενοπλες Δυνάμεις και οι Πολιτικές Υπηρεσίες πολλών χωρών σε όλο τον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου