ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4-4-2014
O Breen με Peugeot 208 νικητής του 60ου Ράλλυ Ακρόπολις που στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, κατάφερε να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις!
Ντεμπούτο με νίκη για το «208» προδιαγραφών R5, την ώρα που ο Ιρλανδός οδηγός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, γενικότερα.
Και μάλιστα χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα.
Ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται.
Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.
Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, εμφανίστηκε αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο.
Βέβαια, ο ίδιος θα μπορούσε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αν δεν είχε υποπέσει σε συνολικά τρία λάθη κατά τη διάρκεια και των δύο ημερών του αγώνα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο.
Σε κάθε περίπτωση, το έργο του δεν ήταν εύκολο, αφού ο Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5 ακολούθησε το ρυθμό του, πιέζοντάς τον μάλιστα για τη 2η θέση της Γενικής.
Όμως, στα μέσα της ημέρας ο Γάλλος ξέφυγε, με αποτέλεσμα ο Πρωταθλητής Πολωνίας, ο οποίος δεν έχει μεγάλη εμπειρία στο χώμα, να μην μπορεί να ακολουθήσει στον ίδιο ρυθμό.
Παρ' όλα αυτά, ο Kajetanowicz απο την τρίτη θέση, αποκόμισε σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος.
Πιο πίσω, στην 4η θέση της Γενικής ακολούθησε ο Esapekka Lappi με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000.
Ο ταλαντούχος Φινλανδός, αν και ένας από τους θεωρητικά πιο δυνατούς οδηγούς στο θεσμό, δεν ήταν ανταγωνιστικός σήμερα στις χωμάτινες ειδικές.
Νικητής του προηγούμενου γύρου στη Λετονία ο ίδιος, υποστήριξε ότι ήταν δύσκολο να παλέψει με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 και RRC (S2000 το δικό του), αφού σε αρκετά σημεία τού έλειψε η ισχύς.
Την πρώτη 5άδα συμπλήρωσε ο Πορτογάλος Bruno Magalhaes με Peugeot 207 S2000, ο οποίος και ταλαιπωρήθηκε καθ' όλη τη διάρκεια του διημέρου, τόσο από λανθασμένη επιλογή ελαστικών όσο και από το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Βέβαια, ο πρώην Πρωταθλητής Πορτογαλίας, με δεδομένο το γεγονός ότι έχει αγωνιστεί ελάχιστα τα τελευταία χρόνια σε χωμάτινες επιφάνειες, μόνο ικανοποιημένος μπορεί να είναι από το τελικό αποτέλεσμα.
Ειδικά από τη στιγμή που, από το Rally Azores και έπειτα, θα έχει στη διάθεσή του ένα Peugeot 208 T16 R5.
Λίγο πιο πίσω βρίσκουμε τον νεαρό Ρώσο Vasily Gryazin με Ford Fiesta S2000, ο οποίος κινήθηκε σαφώς ταχύτερα στο χώμα, που άλλωστε αποτελεί και την αγαπημένη του επιφάνεια.
Μάλιστα, αν δεν είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην αρχή , ίσως να είχε καταφέρει να διεκδικήσει την 5η θέση από τον Magalhaes.
Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι Jaromir Tarabus με Skoda Fabia S2000 και Jean Michel Raoux με Peugeot 207 S2000.
Δραματική, όμως, ήταν η εξέλιξη στην κατηγορία Παραγωγής, με τον Erdi Tibor Jr. με το Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος ήταν επικεφαλής μέχρι την τελευταία ε.δ., να βγαίνει από το Λουτράκι 2 (τελευταία ε.δ. του αγώνα) με σπασμένη πίσω ανάρτηση, και τελικά να μην καταφέρνει να φτάσει στον τερματισμό.
Έτσι, η νίκη στην κατηγορία «πέρασε» στα χέρια του Vitaliy Pushkar με Lancer EVO X, ο οποίος επίσης ολοκλήρωσε την τελευταία ε.δ. με πρόβλημα στο εμπρός σύστημα του Mitsubishi του.
Αντίστοιχα συναρπαστική ήταν η εξέλιξη στην κατηγορία 2WD, με τον Zoltan Bessenyey με Honda Civic Type-R να είναι επικεφαλής μέχρι την προτελευταία ε.δ. του αγώνα, όπου μπροστά πέρασε ο Ιταλός Simone Tempestini.
Πάντως, ούτε αυτός κατάφερε να χαμογελάσει, αφού ο κινητήρας του DS3 R3T του παρέδωσε το πνεύμα, με αποτέλεσμα η νίκη να περάσει στα χέρια του Ρώσου Evgeny Sukhovenko με Renault Clio R3. Αυθεντικό Ακρόπολις!
Η 60ή εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις έκλεισε με την καθιερωμένη τελετή απονομής των επάθλων στους νικητές, παρουσία πλήθους θεατών, στο Service Park του αγώνα, στη Σχολή Μηχανικού στο Λουτράκι.
ΠΗΓΗ. 1. peritroxon
2. GOOGLE
BINTEO.
1. http://youtu.be/7GrDHqwSQco
2. http://youtu.be/U8NZOHKoyRY
O Breen με Peugeot 208 νικητής του 60ου Ράλλυ Ακρόπολις που στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, κατάφερε να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις!
Ντεμπούτο με νίκη για το «208» προδιαγραφών R5, την ώρα που ο Ιρλανδός οδηγός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, γενικότερα.
Και μάλιστα χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα.
Ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται.
Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.
Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, εμφανίστηκε αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο.
Βέβαια, ο ίδιος θα μπορούσε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αν δεν είχε υποπέσει σε συνολικά τρία λάθη κατά τη διάρκεια και των δύο ημερών του αγώνα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο.
Σε κάθε περίπτωση, το έργο του δεν ήταν εύκολο, αφού ο Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5 ακολούθησε το ρυθμό του, πιέζοντάς τον μάλιστα για τη 2η θέση της Γενικής.
Όμως, στα μέσα της ημέρας ο Γάλλος ξέφυγε, με αποτέλεσμα ο Πρωταθλητής Πολωνίας, ο οποίος δεν έχει μεγάλη εμπειρία στο χώμα, να μην μπορεί να ακολουθήσει στον ίδιο ρυθμό.
Παρ' όλα αυτά, ο Kajetanowicz απο την τρίτη θέση, αποκόμισε σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος.
Πιο πίσω, στην 4η θέση της Γενικής ακολούθησε ο Esapekka Lappi με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000.
Ο ταλαντούχος Φινλανδός, αν και ένας από τους θεωρητικά πιο δυνατούς οδηγούς στο θεσμό, δεν ήταν ανταγωνιστικός σήμερα στις χωμάτινες ειδικές.
Νικητής του προηγούμενου γύρου στη Λετονία ο ίδιος, υποστήριξε ότι ήταν δύσκολο να παλέψει με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 και RRC (S2000 το δικό του), αφού σε αρκετά σημεία τού έλειψε η ισχύς.
Την πρώτη 5άδα συμπλήρωσε ο Πορτογάλος Bruno Magalhaes με Peugeot 207 S2000, ο οποίος και ταλαιπωρήθηκε καθ' όλη τη διάρκεια του διημέρου, τόσο από λανθασμένη επιλογή ελαστικών όσο και από το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Βέβαια, ο πρώην Πρωταθλητής Πορτογαλίας, με δεδομένο το γεγονός ότι έχει αγωνιστεί ελάχιστα τα τελευταία χρόνια σε χωμάτινες επιφάνειες, μόνο ικανοποιημένος μπορεί να είναι από το τελικό αποτέλεσμα.
Ειδικά από τη στιγμή που, από το Rally Azores και έπειτα, θα έχει στη διάθεσή του ένα Peugeot 208 T16 R5.
Λίγο πιο πίσω βρίσκουμε τον νεαρό Ρώσο Vasily Gryazin με Ford Fiesta S2000, ο οποίος κινήθηκε σαφώς ταχύτερα στο χώμα, που άλλωστε αποτελεί και την αγαπημένη του επιφάνεια.
Μάλιστα, αν δεν είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην αρχή , ίσως να είχε καταφέρει να διεκδικήσει την 5η θέση από τον Magalhaes.
Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι Jaromir Tarabus με Skoda Fabia S2000 και Jean Michel Raoux με Peugeot 207 S2000.
Δραματική, όμως, ήταν η εξέλιξη στην κατηγορία Παραγωγής, με τον Erdi Tibor Jr. με το Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος ήταν επικεφαλής μέχρι την τελευταία ε.δ., να βγαίνει από το Λουτράκι 2 (τελευταία ε.δ. του αγώνα) με σπασμένη πίσω ανάρτηση, και τελικά να μην καταφέρνει να φτάσει στον τερματισμό.
Έτσι, η νίκη στην κατηγορία «πέρασε» στα χέρια του Vitaliy Pushkar με Lancer EVO X, ο οποίος επίσης ολοκλήρωσε την τελευταία ε.δ. με πρόβλημα στο εμπρός σύστημα του Mitsubishi του.
Αντίστοιχα συναρπαστική ήταν η εξέλιξη στην κατηγορία 2WD, με τον Zoltan Bessenyey με Honda Civic Type-R να είναι επικεφαλής μέχρι την προτελευταία ε.δ. του αγώνα, όπου μπροστά πέρασε ο Ιταλός Simone Tempestini.
Πάντως, ούτε αυτός κατάφερε να χαμογελάσει, αφού ο κινητήρας του DS3 R3T του παρέδωσε το πνεύμα, με αποτέλεσμα η νίκη να περάσει στα χέρια του Ρώσου Evgeny Sukhovenko με Renault Clio R3. Αυθεντικό Ακρόπολις!
Η 60ή εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις έκλεισε με την καθιερωμένη τελετή απονομής των επάθλων στους νικητές, παρουσία πλήθους θεατών, στο Service Park του αγώνα, στη Σχολή Μηχανικού στο Λουτράκι.
ΠΗΓΗ. 1. peritroxon
2. GOOGLE
BINTEO.
1. http://youtu.be/7GrDHqwSQco
2. http://youtu.be/U8NZOHKoyRY
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου