23-3-2013
Μετα τις τελευταίες δηλώσεις του κ.Χατζηδάκη στην ΝΕΤ, οτι σε 15 ημέρες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ κια προχωράει η αποκρατικοποίησή της μέχρι το τέλος του χρόνου, ας κάνουμε μια αναδρομή στο ιστορικό της εξυγίανσης από το 2010 έως σήμερα, όπως φυσικά διατρανώνει το Υπουργείο Μεταφορών και η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μετά το κλείσιμο των περιφερειακών δικτύων χωρίς να ληφθεί υπ΄'οψιν το κοινωφελές έργο που παρέχει ο Σιδηρόδρομος ,το 2010 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαριθμεί περί τους 1700 εργαζομένους.
Στη συνέχεια γίνονται υποχρεωτικές μετατάξεις σε Προσωποπαγείς θέσεις στην Περιφέρεια και στα Νοσοκομεία ( κάποιος που κατέχει προσωποπαγή θέση -αλλά είναι μόνιμος, είναι λιγότερο ''
Με τις συνταξιοτήσεις απο το 2010 μέχρι σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαριθμεί 890 εργαζομένους, για τις σημερινές ανάγκες τις εταιρίας θα γίνουν μέσα στο 2013 εσωτερικές μετατάξεις.
Συνεντεύξεις των μεταχθέντων Μηχανοδηγών το 2011:
συνέχεια των βίντεο:
- http://www.youtube.com/watch?v=LKuo5BfyDmA
- http://www.youtube.com/watch?v=TLhjMEgMNcQ
- http://www.youtube.com/watch?v=WbuDe2tk-AM
- http://www.youtube.com/watch?v=FyqXGEYLIVU
το «κούρεμα» στις δαπάνες μισθοδοσίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ | ||||
2013 | 2012 (9μηνο) | 2011 | 2010 | |
Αμοιβές και έξοδα προσωπικού | 25 |
27,3 (9μηνο) | 50,3 | 94,3 |
Οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού της εταιρείας εκτιμώνται στα 25 εκατ. ευρώ το 2013, έναντι 94,3
εκατ. το 2010. Η δραματική βουτιά του κόστους μισθοδοσίας οφείλεται
στις υποχρεωτικές μετατάξεις, τις συνταξιοδοτήσεις, αλλά και στην
εφαρμογή απανωτών περικοπών, εξαιτίας του νόμου για την εξυγίανση του
ομίλου ΟΣΕ (4024/2011), αλλά και του ενιαίου μισθολογίου.
Εξαιτίας της εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι εργαζόμενοι θα δουν τις αποδοχές τους μειωμένες κατά 8% μεσοσταθμικά, ενώ η εταιρεία θα έχει ωφέλεια περί τα 3 εκατ. ευρώ.
ΠΗΓΕΣ: 1. http://metaforespress.gr/
2. http://www.youtube.com ( Μηχανοδηγοί του ΟΣΕ μετατάσονται)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου