ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Ιστορία του Jeep - 73 χρόνια παρουσίας

ΤΕΤΑΡΤΗ 2-8-2017



Τον Ιούλιο του 1940, οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις ενημέρωσαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες ότι χρειάζονται ένα "ελαφρύ όχημα αναγνώρισης" για να αντικαταστήσει τις μοτοσικλέτες και τα τροποποιημένα Ford Model-T του στρατού.
Ο στρατός κάλεσε 135 κατασκευαστές να υποβάλουν προσφορά για την παραγωγή και συνέταξε ένα μακρύ κατάλογο προδιαγραφών για το όχημα, συμπεριλαμβανομένων των εξής:


  • 600-lb. ωφέλιμο φορτίο (περίπου 272 κιλά)
  • Μεταξόνιο λιγότερο από 75 ίντσες (1905χιλ) 
  • Ύψος λιγότερο από 36 ίντσες  (914.4χιλ)
  • Ομαλή λειτουργία του κινητήρα 3 έως 50 μίλια ανά ώρα  (4.8 – 80.4 χλμ/ω)
  • Ορθογώνιο σχήμα σώματος
  • Τετρακίνηση με βοηθητικό κιβώτιο δυο ταχυτήτων
  • Αναδιπλούμενο παρμπρίζ
  • Τρεις θέσεις
  • Φώτα συσκότισης και κανονικά
  • Βάρος οχήματος κάτω των 589kgr



 
To πρώτο Willys το Willys Quad -1940


Αρχικά μόνο η Willys-Overland και η Bantam Car Manufacturing Company ανταποκρίθηκαν. Σύντομα όμως, μπήκε και η Ford στο παιχνίδι και ξεκίνησε ο ανταγωνισμός για το ποια από τις τρεις θα πάρει το πολυπόθητο συμβόλαιο με την κυβέρνηση.

Οι εταιρίες κατασκεύασαν πρωτότυπα για δοκιμές σε χρόνο ρεκόρ.
Ο αρχιμηχανικός της Bantam μαζί με μια ομάδα στελεχών της εταιρίας, επεξεργάστηκε ένα σχέδιο και η εταιρία κατασκεύασε το αυτοκίνητο δοκιμής μέσα σε 49 ημέρες!

Ο μηχανικός της Willys-Overland, Delmar G. Roos σχεδίασε το Willys Quad. Η Ford ανέπτυξε το Model GP (General Purpose - γενικής χρήσης), γνωστό ως Pygmy (πυγμαίος), το οποίο βασίστηκε σε μια προσαρμογή ενός τρακτέρ Ford / Ferguson.

Κάθε εταιρεία παρέδωσε το πρωτότυπό της στο στρατό το καλοκαίρι του 1940 και έλαβαν έγκριση για κατασκευή 70 ακόμα δοκιμαστικών οχημάτων.

Ο στρατός παρέλαβε τα δοκιμαστικά οχήματα το Νοέμβριο του 1940 στο στρατόπεδο Holabird, Md. Όλα τα οχήματα υπερέβαιναν το όριο των 1300lb (589κιλών) που είχε τεθεί αρχικά.



 
1941 Jeep Willys MA


Αλλά ο στρατός σύντομα συνειδητοποίησε ότι το όριο ήταν πολύ χαμηλό και έτσι το ανέβασε για την επόμενη παρτίδα οχημάτων.

Οι ένοπλες δυνάμεις παράγγειλαν την επόμενη παρτίδα το Μάρτη του 1941. Η Bantam θα κατασκεύαζε  1500 οχήματα Model 40 BRC, η Ford 1500 τροποποιημένα και βελτιωμένα GP Pygmy και τέλος η Willys παρέδωσε 1500 Quads.

Ύστερα από δοκιμές και κρίσεις του στρατού, επιλέχθηκε το Willys σαν το όχημα που πληρούσε τις προδιαγραφές.

Στη συνέχεια, τα περισσότερα από τα Bantams και Ford GPs που παρήχθησαν στάλθηκαν στη Μεγάλη Βρετανία και τη Ρωσία, ως μέρος βοήθειας. Στη Μεγάλη Βρετανία, το Ford αυτοκίνητο ήταν γνωστό ως το «Blitz Buggy».


Willys MA / ΜΒ 

 
Με τροποποιήσεις και βελτιώσεις, το Willys Quad έγινε MA και αργότερα το MB. Αλλά στο στρατό και τον κόσμο, έγινε γνωστό σαν Jeep ®.

Ορισμένοι υποστήριξαν ότι η ονομασία προήλθε από την προφορά των γραμμάτων «GP», η στρατιωτική συντομογραφία για το «General Purpose».
Άλλοι λένε το όχημα πήρε το όνομά του από το δημοφιλή χαρακτήρα που ονομάζεται «Eugene  the Jeep» στην ταινία κινουμένων σχεδίων Popeye.




1943 Jeep Willys MB


Ανεξάρτητα από προέλευση, το όνομα μπήκε στο αμερικανικό λεξιλόγιο και για ένα διάστημα, εξυπηρέτησε σαν αναφορά για τα οχήματα εκτός δρόμου, ενώ το ίδιο το Jeep ίδιο έγινε ένας ήρωας – μια εικόνα του πολέμου.

Το Willys MA είχε αλλαγή ταχυτήτων στο τιμόνι, χαμηλά πλαϊνά ανοίγματα, δύο στρογγυλά όργανα στη μέση του ταμπλό και ένα χειρόφρενο στην αριστερή πλευρά.

Η Willys παλέψε για να μειωθεί το βάρος στις νέες προδιαγραφές του στρατού 2160lbs – 980κιλά. Διάφορα εξαρτήματα που αφαιρέθηκαν για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος στα MA, επανατοποθετήθηκαν στην επόμενη γενιά MB με κατάληξη σε ένα τελικό βάρος περίπου μόλις 400lbs – 181.5 κιλά πάνω από τις προδιαγραφές. (συνολικά ~ 1160κιλά)

Η Willys-Overland κατασκεύασε πάνω από 368000 οχήματα και η Ford, ύστερα από άδεια, ακόμα 277000, για τον αμερικανικό στρατό. Το στιβαρό, αξιόπιστο λαδί όχημα έμεινε γνωστό στην ιστορία για την βοήθεια που έδωσε για την νίκη σε έναν παγκόσμιο πόλεμο.
 



1944 Jeep Willys MB


Μετά τον πόλεμο η Willys κατοχύρωσε το εμπορικό σήμα «Jeep» και σχεδίαζε να μετατρέψει το όχημα σε ένα όχημα πολλαπλών χρήσεων εκτός δρόμου - το πολιτικό Universal Jeep.

Ένα από τα συνθήματα της Willys την εποχή εκείνη ήταν «Ο ήλιος δεν δύει ποτέ σε ένα Ισχυρό Jeep» και η εταιρεία έβαλε στόχο να διασφαλίσει ότι ο κόσμος θα αναγνωρίζει την Willys ως το δημιουργό του οχήματος.




Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία των πολιτικών Jeep


Jeep CJ-2A: 1945-49

Το πρώτο πολιτικό όχημα Jeep, το CJ-2A, παρήχθη το 1945. Είχε μια πίσω πόρτα, πλευρικά τοποθετημένη ρεζέρβα, μεγαλύτερα φώτα, μια εξωτερική τάπα καυσίμου και πολλά άλλα στοιχεία που ο στρατιωτικός προκάτοχος του, δεν συμπεριλάμβανε.

Αρκετά χαρακτηριστικά του CJ-2A, όπως ο κινητήρας Ι-4 των 134-κυβικών ιντσών (2.2lit), η μετάδοση T-90A, το βοηθητικό Spicer 18 και οι full-floating άξονες Dana 25 εμπρός και Dana 23-2, χρησιμοποιήθηκαν σε πολυάριθμα Jeep οχήματα στο μέλλον. Το CJ-2A παρήχθη για τέσσερα χρόνια.



Jeep Jeepster: 1948-51

To Jeepster ήταν το τελευταίο όχημα με ανοιχτό αμάξωμα τύπου Φαέθων, που κατασκευάστηκε από μια αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ, χρησιμοποιώντας κουρτίνες πλευρικά για την προστασία από τις καιρικές συνθήκες, αντί των παραθύρων.

Αρχικά κυκλοφόρησε με τον  «Go-Devil» κινητήρα, αλλά τελικά χρησιμοποίησε τον εξακύλινδρο "Hurricane" 161-c.u. (2.6lit). Ποτέ δεν προσφέρθηκε με κίνηση στους τέσσερις τροχούς.



Jeep CJ-3A: 1949-53

Δημιουργήθηκε το 1948. Το CJ-3A ήταν παρόμοιο με το προηγούμενο μοντέλο CJ-2A, αλλά είχε ένα μονοκόμματο παρμπρίζ και έναν πιο ισχυρό πίσω άξονα. Ο κινητήρας παρέμεινε ο ίδιος τετρακύλινδρος με κεφαλή L (Βαλβίδες στο πλάι).



Jeep CJ-3B: 1953-68

Ο CJ ανανεώθηκε το 1953 και έγινε το CJ-3B. Είχε ψηλότερη μάσκα και καπό από ότι ο στρατιωτικός προκάτοχος του, προκειμένου να χωρέσει ο νέο κινητήρας τετρακύλινδρος Hurricane F-Head.

Το CJ-3B παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1968 και συνολικά 155494 κατασκευάστηκαν στις ΗΠΑ.


Το 1953 η Willys-Overland πουλήθηκε στον Henry J. Kaiser για 60 εκατομμύρια δολάρια.
 Η εταιρία του Κάιζερ ξεκίνησε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα έρευνας και ανάπτυξης για να διευρύνει την γκάμα της Jeep.



Jeep CJ-5: 1955-83

Το 1955, η Kaiser παρουσιάζει το CJ-5, βασιζόμενο στο M-38A1 από τον πόλεμο της Κορέας, με στρογγυλεμένη σχεδίαση εμπρός. Ήταν λίγο μεγαλύτερο από το CJ-3B με αυξημένο μεταξόνιο και συνολικό μήκος.

Βελτιώσεις στους κινητήρες, άξονες, κιβώτια και κυρίως στην άνεση των επιβατών έκαναν το CJ-5 ένα ιδανικό όχημα για το αυξανόμενο ενδιαφέρον του κοινού για τα οχήματα παντός εδάφους.

Το CJ-5 χαρακτηρίζονταν από μαλακότερες σχεδιαστικές γραμμές, με στρογγυλεμένα άκρα. Με το μεταξόνιο των 81-ιντσών, περισσότερα από 600.000 CJ-5 παράχθηκαν για πάνω από 30 χρόνια.



Jeep CJ-6: 1956-75

Μια έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο (20 ίντσες περισσότερο από του CJ-5) παρουσιάστηκε και έγινε γνωστή ως CJ-6.
Εκτός από το μακρύτερο μεταξόνιο, το CJ-6 ήταν σχεδόν πανομοιότυπο με το CJ-5, αλλά με περισσότερο χώρο φόρτωσης.


Η Jeep παρουσίασε επίσης μια έκδοση Forward-Control με την καμπίνα πάνω από τον κινητήρα στην γραμμή CJ το 1956.

Η AMC εξόπλισε το CJ-5 και το CJ-6 με βαρύτερους άξονες, μεγαλύτερα φρένα και φαρδύτερο μετατρόχιο.


Το 1965, ένας νέος «Dauntless» V-6 κινητήρας, εισήχθη ως επιλογή τόσο για το 81-ιντσών  CJ-5 όσο και για το 101-ιντσών CJ-6. Ο κινητήρας, με ιπποδύναμη 155Hp, είχε  σχεδόν διπλασία ισχύ από του απλού τετρακύλινδρου κινητήρα.
Ήταν η πρώτη φορά που ένα Jeep CJ θα μπορούσε να είναι εξοπλισμένο με ένα V-6.

Ξεκινώντας από το 1973, όλα τα Jeep CJs  εξοπλίστηκαν με τους κινητήρες V8 της AMC 304 - ή 360-κυβικών ιντσών. (4.98lit – 5.9lit)



Jeep Pickup: 1947-65

Μια 118-ιντσών pickup έκδοση με ελάχιστες αλλαγές στην διάρκεια της ζωής του.

Ήταν η πρώτη απόπειρα Willys-Overland να διαφοροποιήσει τη μάρκα Jeep από την CJ.



(Jeep) Willys Wagon: 1946-65

Μια 104,5 ιντσών wagon έκδοση που ήταν για πολλά χρόνια η επιλογή των ανθρώπων της περιπέτειας. Έγινε τετρακίνητο το 1949.



Jeep Wagoneer / Grand Wagoneer / Cherokee (SJ): 1963-1991

Το 1962, Jeep χρησιμοποίησε το πρώτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε όχημα με τετρακίνηση, στην γκάμα Wagoneer (προκάτοχος της Jeep Cherokee).
Το Jeep Wagoneer του 1963 ήταν επίσης το πρώτο τετρακίνητο όχημα με ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση.

Το σύστημα Quadra-Trac ®, το πρώτο αυτόματο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης παρουσιάστηκε το 1973 και χρησιμοποιήθηκε στα μεγάλου μεγέθους Jeep και Wagons και αργότερα στο CJ-7.



Jeep FC 150/170 Pickup: 1957-65

Αυτά τα Forward-Control οχήματα Jeep ήταν ουσιαστικά φορτηγά εργασίας, με 81’’ μεταξόνιο για το FC 150 και 103,5’’ για το FC 170.

Θα γίνουν ελάχιστες αλλαγές σε αυτά, κατά τη διάρκεια παραγωγής τους, αν και μερικά μοντέλα του 1959-1960 θα εξοπλιστούν με full-floater άξονες ενώ κάποια του 1959 θα έχουν και διπλά λάστιχα πίσω καθώς και ένα τετρατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.



Jeep Gladiator / Pickup J-Series: 1963-87

Παρόμοιο με το Wagoneer, το Gladiator έκανε το ντεμπούτο του το 1963 είτε σε 120’’ (J-200) ή 126’’ (J-300) μορφή, και έχει βοηθητικό Dana 20 και άξονες Dana 44s μπροστά και πίσω.
Το όνομα Gladiator σταμάτησε να χρησιμοποιείται από το 1972.



Jeep Commando: 1967-73

Ένα 101’’ όχημα εξοπλισμένο με τον «Dauntless» V-6 και full-floating άξονες Dana 27 και 44 πίσω.

Λιγότερα από 100 οχήματα της ειδικής έκδοσης του 1971 Commando Hurst παράχθηκαν, καθιστώντας το ένα από τα φαβορί και πιο σπάνια αυτοκίνητα μεταξύ των συλλεκτών Jeep.



Jeep CJ-7: 1976-86

Το 1976, η AMC παρουσίασε το CJ-7, την πρώτη μεγάλη σχεδιαστική αλλαγή της Jeep εδώ και 20 χρόνια.
Το CJ-7 είχε ένα ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο από το CJ-5, ώστε να δημιουργηθεί ο χώρος για να τοποθετηθεί ένα αυτόματο κιβώτιο.



Για πρώτη φορά, το CJ-7 προσφέρει ένα προαιρετικό πλαστικό κάλυμμα καμπίνας και σιδερένιες πόρτες.


Τόσο το 93,5’’ CJ-7 όσο και το 83.5’’ CJ-5 κατασκευαζόντουσαν παράλληλα μέχρι το 1983, όταν η ζήτηση για το CJ-7 δεν άφησε AMC άλλη επιλογή από το να διακόψει την παραγωγή του CJ-5, μετά από μια 30-χρόνη ιστορία.



Jeep CJ-8 Scrambler: 1981-85

Παρουσιάστηκε το 1981. Το Scrambler ήταν ένα Jeep παρόμοιο με το CJ-7, αλλά με μακρύτερο μεταξόνιο.
Γνωστό διεθνώς ως ο CJ-8, ήταν διαθέσιμα είτε σε Hard-Top είτε σε Soft-Top εκδόσεις.

Λιγότερα από 30000 Scrambler κατασκευάστηκαν,  αν και είναι εξαιρετικά δημοφιλή μεταξύ των συλλεκτών σήμερα.



Jeep Cherokee (XJ): 1984-2001

Χτισμένο σε μια πλατφόρμα unibody, το Cherokee XJ ήταν μια μικρότερη, αλλά πολύ πιο προηγμένη έκδοση του Cherokee SJ.

Στις κυριότερες διαφορές του περιλαμβάνεται η παρουσίαση του Command-Trac®  συστήματος μετάδοσης της Jeep και η Quadra-Link εμπρός ανάρτηση με ελατήρια.

Η έκδοση Cherokee Limited έκανε το ντεμπούτο της το 1988 και το 1989 παρουσιάστηκε με τον 4.0-λίτρο Ι-6 κινητήρας.



Jeep Wrangler (YJ): 1987-1996

Το 1983, στην αναπτυσσόμενη αγορά των 4X4 υπήρχε ακόμα ανάγκη για τις αρετές της σειράς Jeep CJ, αλλά οι καταναλωτές ζητούσαν παράλληλα περισσότερες από τις «ανέσεις» που υπήρχαν στα επιβατικά αυτοκίνητα.


Η ανταπόκριση ήταν διακοπή της σειράς CJ και την παρουσίαση του Jeep Wrangler YJ το 1987.

Παρόλο που το Wrangler μοιράστηκε το γνώριμο ανοιχτό προφίλ του CJ-7, περιείχε ελάχιστα κοινά τμήματα με τα τον διάσημο προκατόχου του. Μηχανικά, το Wrangler είχε περισσότερα κοινά με το Cherokee από το CJ-7.


Το Wrangler YJ είχε τετράγωνα φώτα, το οποία τα είδαμε για πρώτη (και τελευταία φορά) σε τέτοιο όχημα της Jeep.Το μοντέλο YJ πούλησε περισσότερες από 630000 μονάδες.

Στις 5 Αυγούστου του 1987, περίπου ένα έτος μετά την παρουσίαση του Wrangler, η AMC - American Motors Corporation πουλήθηκε στην Chrysler Corporation και το δημοφιλές εμπορικό σήμα Jeep έγινε ένα μέρος της Chrysler’s Jeep  / Eagle Division.



Jeep Comanche (MJ): 1986-1992

Με βάση την πλατφόρμα του Cherokee και με παρόμοιο εξοπλισμό, το pickup είχε μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης από το 1987. 


Αργότερα, προσφέρονταν με Selec-Trac® ή το Command-Trac-four-wheel drive.



Jeep Grand Cherokee (ZJ / WJ): 1993-2004

Το Grand Cherokee έκανε επεισοδιακή εμφάνιση την πρώτη φορά, σπάζοντας τα τζάμια εισερχόμενο στο συνεδριακό κέντρο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ, στις 7 Ιανουαρίου, 1992.


Το πρώτο SUV εξοπλισμένο με αερόσακο από την πλευρά του οδηγού, έθεσε νέα πρότυπα στην εντός δρόμου χρήση, το χειρισμό και την άνεση σε ένα SUV Jeep.



Jeep Wrangler (TJ): 1997-2006

Το Jeep Wrangler (TJ) του 1997 φαινόταν πολύ παρόμοιο με το CJ-7. Πράγματι η ματιά «ρετρό» ήταν αρκετά εσκεμμένη, αλλά το όχημα ήταν πολύ διαφορετικό από μηχανικής πλευράς.


Σχεδόν το 80% των τμημάτων του οχήματος ήταν νέας σχεδίασης.


Το TJ χρησιμοποιούσε ανάρτηση four-link με ελατήρια, παρόμοια με το Jeep Grand Cherokee, καθώς και ένα νέο εσωτερικό, συμπεριλαμβανομένων αερόσακων οδηγού και επιβατών.

Το TJ διατήρησε αρκετά κλασικά χαρακτηριστικά του Jeep, όπως στρογγυλοί προβολείς,  πτυσσόμενο παρμπρίζ (το είδαμε για πρώτη φορά πίσω στο 1940), αφαιρούμενες πόρτες, καθώς και δυνατότητα επιλογής για soft top ή αφαιρούμενο hard top. Ήταν εξοπλισμένο επίσης και με ένα εργοστασιακό RollBar.


Παράλληλα παρουσιάστηκε και το καλύτερα εξοπλισμένο Jeep: Το 2003 Jeep Wrangler Rubicon. 


Το όχημα κερδίσε το δικαίωμα να αποκαλείται με το θρυλικό όνομα, καθώς ήταν εφοδιασμένο μπρός – πίσω με Dana 44 άξονες και δυνατότητα εμπλοκής διαφορικών μέσω διακόπτη, κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης - 4:01, ελαστικά 32’’  και πολλές άλλες λεπτομέρειες που δεν ήταν μέχρι τότε διαθέσιμες σε ένα εργοστασιακό Jeep.

Το 2004, παρουσιάστηκε το Jeep Wrangler Unlimited, με μεγαλύτερο μεταξόνιο, 13 ίντσες περισσότερο χώρο φόρτωσης και δύο ίντσες επιπλέον χώρο για τα πόδια των επιβατών της δεύτερης σειράς.


Διατηρώντας παράλληλα την απαράμιλλη διασκέδαση στο ύπαιθρο και τις ικανότητες 4x4 της αρχικής έκδοσης, το Unlimited προσέφερε πιο πολύ άνεση στο δρόμο, καθώς και ακόμη μεγαλύτερη γκάμα χρήσης.



Jeep Liberty: 2002-σήμερα 
 
Το Liberty αντικατέστησε το Cherokee ως SUV μεσαίου μεγέθους με ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση. Επίσης, εξοπλίστηκε με την πρώτη ανοικτή οροφή Sky Slider από το 2008.



Jeep Grand Cherokee (WK): 2005-10 
 
Ένα επανασχεδιασμένο ZJ / WJ. Είχε βελτιωμένη οδηγική άνεση και δυνατότητες χειρισμού, τον κινητήρα  5,7-λίτρων Hemi ® V-8 και πολυτελές εσωτερικό για να προσελκύσει τους VIP.



Jeep Commander: 2006-10 
 
Μια επταθέσια έκδοση βασισμένη στην πλατφόρμα WK, αλλά δύο ίντσες μεγαλύτερη, με μοναδικού τύπου ευρύχωρα καθίσματα.



Jeep Compass και Patriot: 2007-σήμερα 
 
Οι διεκδικητές της Jeep στη δημοφιλή κατηγορία συμπαγών SUV. Τα οχήματα αυτά προσφέρουν αξεπέραστη ικανότητα 4x4 και οικονομία καυσίμου στην κατηγορία τους.



Jeep Wrangler και Wrangler Unlimited (JK): 2007-σήμερα 
 
Με βάση την επιτυχημένη, αρχική φόρμουλα της Jeep συμπληρωμένη με ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, σχεδίαση εξωτερικού και εσωτερικού, κινητήρα και ασφάλειας, το JK προσφέρει περισσότερες δυνατότητες, φινέτσα, εσωτερικό χώρο, άνεση, υπαίθρια διασκέδαση, ισχύ, απόδοση των καυσίμων και χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Παρουσιάζοντας ένα μοναδικό στο είδος, τετράθυρο ανοικτό σχεδιασμό, το JK Wrangler επέκτεινε την εμπειρία Jeep σε νέες διαστάσεις. Με χώρο για πέντε ενήλικους επιβάτες και πραγματικό χώρο φόρτωσης,  το Unlimited συνδυάζει κορυφαίες δυνατότητες εκτός δρόμου με την καθημερινή πρακτικότητα.



Jeep Grand Cherokee (επίσης WK): 2011-σήμερα 
 
Με ένα εντελώς νέο για το 2011 και ύστερα από περισσότερες από 4 εκατομμύρια πωλήσεις, από το πρώτο Grand Cherokee, η Jeep βελτιώνει την συνταγή και προσφέρει το τέλειο μίγμα της φινέτσας στο δρόμο συνδυασμένο με τις εκτός δρόμου δυνατότητες.

Το νέο WK παρέχει εξαιρετική συμπεριφορά εντός δρόμου, τη θρυλική ποιότητα κατασκευής της Jeep, βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, ένα εξαιρετικής ποιότητας εσωτερικό, μια κομψή νέα εξωτερική σχεδίαση και μια σειρά από καινοτομίες στην ασφάλεια και την τεχνολογία.


Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής] με στοιχεία από την Chrysler
Φωτογραφίες: [Αρχείο Chrysler]




ΒΙΝΤΕΟ.





ΠΗΓΗ. off-road.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου