ΚΥΡΙΑΚΗ 28-7-2013
Απελευθέρωση των ΚΤΕΛ, αλλά και των τιμολογίων στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια προβλέπει το αναθεωρημένο μνημόνιο.
Πέρα από τις οδικές μεταφορές, οι δανειστές ασκούν έντονη κριτική γύρω
από τις ετήσιες επιδοτήσεις των άγονων αεροπορικών και ακτοπλοϊκών
γραμμών, ζητώντας αναδιάταξη δρομολογίων και “κούρεμα” πιστώσεων.

Στο
νομοσχέδιο προβλέπεται διαχωρισμός των γραμμών των ΚΤΕΛ σε κερδοφόρες
και άγονες, αλλά και η κατάτμησή τους σε τρεις κατηγορίες, κυρίως με
γεωγραφικά κριτήρια. Συγκεκριμένα, κάποιες γραμμές θα είναι
επιδοτούμενες, άλλες θα συνοδεύονται με αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και
άλλες θα είναι πλήρως απελευθερωμένες (συνδέσεις μεταξύ αστικών κέντρων
και συνδέσεις αστικών κέντρων με συγκοινωνιακούς κόμβους).
Η
υπαγωγή των γραμμών στις νέες κατηγορίες θα γίνει μετά από αποτίμηση
των οικονομικών και συγκοινωνιακών στοιχείων. Η αποτίμηση και οι
διαγωνισμοί θα γίνονται από την Αρχή Χερσαίων Επιβατικών Μεταφορών, η
οποία αποτελεί την μετεξέλιξη της υπάρχουσας Ρυθμιστικής Αρχής
Σιδηροδρόμων. Σην Αρχή θα υπαχθούν και οι άγονες σιδηροδρομικές γραμμές.
ΠΗΓΗ. metaforespress
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου