Η Βίκυ Ιακωβίδου γεννήθηκε στις 26 Ιουλίου του 1929 και ήταν ενδυματολόγος θεάτρου με ταυτότητα και άδεια επαγγέλματος.
Το γεγονός ότι εμφανίζεται σε πάρα πολλές σκηνές ήταν γιατί όπως έλεγε και η ίδια “έμπαινα γιατί έπρεπε κάπως να το διασκεδάσω και εγώ” εκτός αυτού είχε πάρει μέρος σε πολλές παραγωγές με πολύ ταλαντούχους ηθοποιούς της εποχής της και υπάρχει και φωτογραφικό υλικό της πίσω από τις κάμερες.
Ήταν πολύ καλή φίλη με τον Κώστα Βουτσά και τη Ρένα Βλαχοπουλου.
Σε πάνω από 80 ταινίες, είναι πελάτισσα κέντρου διασκέδασης.
Η Βίκυ Ιακωβίδου, η οποία συμμετείχε σε 173 ελληνικές ταινίες, ωστόσο δεν την ακούσαμε ποτέ.
Η Βίκυ Ιακωβίδου θεωρείται από τις πιο διάσημες κομπάρσους του κινηματογράφου, την οποία βλέπαμε συνήθως ως πελάτισσα σε νυχτερινά κέντρα και ξενοδοχεία. Μάλιστα το πρόσωπο της το είδαμε και στη θρυλική κωμωδία «Θου Βου Φαλακρός πράκτωρ» σε κινηματογραφικό πόστερ της υποτιθέμενης ταινίας «Αμαρτωλή της Καισαριανής».
Καθόταν σε τραπέζια με παρέες και εμφανιζόταν σε πλάνα δίπλα σε διάσημους πρωταγωνιστές. Ήταν η υποψήφια νύφη στην ταινία “Ησαϊα χόρευε”, η καλεσμένη σε εκδήλωση στην ταινία “Δημήτρη μου Δημήτρη μου” και πελάτισσα κέντρου διασκέδασης στις ταινίες “Βίβα Ρένα” και “Γαμπρός απ΄το Λονδίνο”.
Η συμμετοχές της σε ταινίες είναι αμέτρητες ωστόσο οι πληροφορίες για τη ζωή της ελάχιστες.
Η Βίκυ Ιακωβίδου ζούσε στην πλατεία του Γκύζη και έζησε μεγάλο μέρος της ζωής της στα κινηματογραφικά πλατό. Συμμετείχε σε ταινίες μέχρι το 1976.
Δεν είναι γνωστή η ημερομηνία του θανάτου της, ωστόσο οι δεκάδες συμμετοχές της στον κινηματογράφο την καθιστούν ως την πιο διάσημη κομπάρσο που όπως φαίνεται έτρεφε μεγάλη αγάπη για την 7η τέχνη και είχε την τύχη να βιώσει από πρώτο χέρι τα “χρυσά” κινηματογραφικά χρόνια.
Η Βίκυ Ιακωβίδου υπήρξε μια αναγνωρίσιμη μορφή του κινηματογράφου. Δεν έπαιξε ποτέ έναν ολοκληρωμένο ρόλο και συνήθως «εισέβαλε» σε διάφορες σκηνές . Έτσι άφησε έντονο το αποτύπωμά της σε δεκάδες ταινίες με τις κινήσεις και το ύφος της.
Έφυγε με τον ίδιο τρόπο που έπαιζε στις ταινίες. Αθόρυβα, χωρίς να πέσουν πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας…
Βίκυ Ιακωβίδου: Φιλμογραφία
- 1960-1969
- 1970-1979
Έτος | Τίτλος ταινίας |
---|---|
1960 | Λαός και Κολωνάκι |
1960 | Στη Κύπρο άρχισε η αγάπη μας |
1962 | Ο Δήμος από τα Τρίκαλα |
1964 | Κόσμος και κοσμάκης |
1965 | Προδομένη |
1966 | Δοσατζού: Επιχείρηση γαμπρός |
1966 | Ένα καράβι Παπαδόπουλοι |
1966 | Η αδελφή μου θέλει ξύλο |
1966 | Η βουλευτίνα |
1966 | Η 7η ημέρα της δημιουργίας |
1966 | Ησαία χόρευε |
1966 | Θέλω να ζήσω στον ήλιο |
1966 | Κατηγορώ τη κοινωνία |
1966 | Κούνια που σε κούναγε |
1966 | Ο αδελφός μου ο λόρδος |
1966 | Ο Μελέτης στην Άμεσο Δράση |
1966 | Τα αδέλφια μου |
1966 | Το μυστικό μιας μητέρας |
1967 | Άδικη κατάρα |
1967 | Από λαχτάρα σε λαχτάρα |
1967 | Βίβα Ρένα |
1967 | Γαμπρός απ΄το Λονδίνο |
1967 | Για μια τρύπια δραχμή |
1967 | Δακρυσμένα μάτια |
1967 | Δημήτρη μου Δημήτρη μου |
1967 | Εκείνος κι εκείνη |
1967 | Ένας απένταρος λεφτάς |
1967 | Καλώς ήλθε το δολάριο |
1967 | Κατάρα είναι ο χωρισμός |
1967 | Κοντσέρτο για πολυβόλα |
1967 | Μιας πεντάρας νιάτα |
1967 | Μίνι φούστα και καράτε |
1967 | Νύχτα γάμου |
1967 | Ο κόσμος τρελάθηκε |
1967 | Ο μεθύστακας του λιμανιού |
1967 | Ο προδότης |
1967 | Ο σατράπης |
1967 | Ο χαζομπαμπάς |
1967 | Πατέρα κάτσε φρόνιμα |
1967 | Πυρετός στην άσφαλτο |
1967 | Το παρελθόν μιας γυναίκας |
1968 | Ας με κρίνουν οι γυναίκες |
1968 | Αφροδίτη το κορίτσι που πόνεσε |
1968 | Για μια τρύπια δραχμή |
1968 | Για ποιον χτυπά η κουδούνα |
1968 | Δόκτωρ Ζιβέγγος |
1968 | Ένας ιππότης για τη Βασούλα |
1968 | Επιστροφή της Μήδειας |
1968 | Η αγάπη μας |
1968 | Η Αθήνα μετά τα μεσάνυχτα |
1968 | Η αρχόντισσα κι ο αλήτης |
1968 | Η λεωφόρος του μίσους |
1968 | Ζήσε για την αγάπη μας |
1968 | Μείνε κοντά μου αγαπημένη |
1968 | Ο γίγας της Κυψέλης |
1968 | Οι άντρες δεν λυγίζουν ποτέ |
1968 | Οι μνηστήρες της Πηνελόπης |
1968 | Όλγα αγάπη μου |
1968 | Ο μαχαραγιάς |
1968 | Ο Μικές παντρεύεται |
1968 | Ο παλιάτσος |
1968 | Ο πεθερόπληκτος |
1968 | Ο Ρωμιός έχει φιλότιμο |
1968 | Ο σατράπης |
1968 | Ο τρελός τά΄χει 400 |
1968 | Ο ψεύτης |
1968 | Πολύ αργά για δάκρυα |
1968 | Ραντεβού με μια άγνωστη |
1968 | Ταπεινός και καταφρονεμένος |
1968 | Το παρελθόν μιας γυναίκας |
1968 | Η λυγερή |
1969 | Αδυναμίες |
1969 | Γιατί με πρόδωσες |
1969 | Ένας άντρας με συνείδηση |
1969 | Ένας άφραγκος Ωνάσης |
1969 | Ζαβολιές |
1969 | Η αρχόντισσα της κουζίνας |
1969 | Η κόμισσα της φάμπρικας |
1969 | Η κραυγή μιας αθώας |
1969 | Η μεγάλη Ανάσταση |
1969 | Ησαία μη χορεύεις |
1969 | Θου Βου Φαλακρός πράκτωρ |
1969 | Ξύπνα Βασίλη |
1969 | Ο άνθρωπος της καρπαζιάς |
1969 | Όταν η πόλις πεθαίνει |
1969 | Όχι |
1969 | Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα |
1969 | Ραντεβού με μια άγνωστη |
1969 | Στον ίλιγγο της ζωής |
1969 | Στον ίσκιο του Θεού |
1969 | Τα δυο πόδια σ΄ένα παπούτσι |
1969 | Το ανθρωπάκι |
1969 | Το αφεντικό μου ήταν κορόιδο |
1969 | Το…θύμα |
1969 | Το λεβεντόπαιδο |
1969 | Φτωχογειτονιά αγάπη μου |
1969 | Ποιος Θανάσης |
ΠΗΓΗ. ellinikoskinimatografos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου