Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:
-
Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη
-
Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
-
Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του
-
Την διεύθυνση επικοινωνίας του
Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των παρακάτω υπηρεσιών:
Πληροφόρηση - Αίτηση
Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας
Νομικό πλαίσιο
-
ΥΑ 20530/21-7-2020: Καθορισμός διαδικασίας παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) με τηλεδιάσκεψη (ΦΕΚ Β'/3030/21-7-2020).
-
Ν. 4704/2020: Επιτάχυνση και απλούστευση της ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων, ενίσχυση της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις - άρθρο 33 (ΦΕΚ A΄/ 133/14-7-2020).
Μάθετε το myKEPlive
ΚΕΠ – Δήμοι (Στοιχεία επικοινωνίας)
Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις
Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής
Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Ποιες Υπηρεσίες παρέχει το myKEPlive
Επικοινωνία
|
Μπορείτε να υποβάλετε γραπτά τα ερωτήματά σας, στο Κέντρο Εξυπηρέτησης e-Υπηρεσιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΚΕ-ΥΨηΔ) (με τους κωδικούς σας TaxisNet)
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου