ΔΕΥΤΕΡΑ 9-3-2015
Πηγαίνοντας κόντρα στις τάσεις της διεθνούς αγοράς, όπου σχεδόν τα πάντα ιδιωτικοποιούνται, η Αργεντινή προχωρά στην κρατικοποίηση των εθνικών σιδηροδρόμων.
Ήδη, από τις αρχές Μαρτίου, πέρασε υπό την κατοχή του Δημοσίου η λειτουργία τριών βασικών σιδηροδρομικών γραμμών, ενώ παράλληλα ακυρώθηκαν υφιστάμενες συμβάσεις με ιδιώτες, χωρίς μάλιστα την καταβολή αποζημίωσης.
Πηγαίνοντας κόντρα στις τάσεις της διεθνούς αγοράς, όπου σχεδόν τα πάντα ιδιωτικοποιούνται, η Αργεντινή προχωρά στην κρατικοποίηση των εθνικών σιδηροδρόμων.
Ήδη, από τις αρχές Μαρτίου, πέρασε υπό την κατοχή του Δημοσίου η λειτουργία τριών βασικών σιδηροδρομικών γραμμών, ενώ παράλληλα ακυρώθηκαν υφιστάμενες συμβάσεις με ιδιώτες, χωρίς μάλιστα την καταβολή αποζημίωσης.
Σύμφωνα
με το Reuters, ο υπουργός Μεταφορών της
Αργεντινής Florencio Randazzo ανέφερε ότι το κράτος δεν θα καταβάλει
αποζημιώσεις, ωστόσο διευκρίνισε ότι δεν υπήρξε οποιαδήποτε οικονομική
απαίτηση από μέρους των διαχειριστών του σιδηροδρομικού δικτύου.
Κατά τον ίδιο, «το κράτος μπορεί να διαχειριστεί αποτελεσματικότερα τις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας, απ' ότι οι ιδιωτικές εταιρείες».
Υπενθυμίζεται
ότι η πρόεδρος της χώρας Κριστίνα Φερνάντες ντε Κίρχνερ έχει ήδη
προχωρήσει σε κρατικοποιήσεις των ενεργειακών YFP και YPF Gas), του
αερομεταφορέα Aerolineas Argentinas, καθώς και πρώην ιδιωτικών
συνταξιοδοτικών ταμείων.
Οι ιδιωτικοποιήσεις στην Αργεντινή αποτελούσαν και προ-απαιτούμενα των δανειστών της χώρας.
ΠΗΓΗ. metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου