ΔΕΥΤΕΡΑ 9-3-2015
Το ενδεχόμενο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να διεκδικήσει την επιδότηση των άγονων γραμμών που δεν έπαιρνε από το ελληνικό κράτος για πάνω από μία 15ετία και η οποία για τα επόμενα χρόνια έχει διαμορφωθεί στα 50 εκατ. ευρώ ανά έτος εξετάζεται από την κυβέρνηση.
Πρόκειται για μία πρόταση η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περίπτωση που ο εν εξελίξει διαγωνισμός αποβεί άκαρπος και η Ε.Ε. κάνει απαιτητά τα 850 εκατ. ευρώ που έχει χαρακτηρίσει ως κοινοτικές χρηματοδοτήσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Υπενθυμίζεται ότι ο ΟΣΕ από το 1995 έως το 2011 δεν έπαιρνε επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές που εκτελούσε από το κράτος, αλλά υποχρεωνόταν να προχωρά σε δανειακές συμβάσεις με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου.
Το συνολικό ποσό της επιδότησης που μπορεί να διεκδικήσει για τα 16 αυτά χρόνια αγγίζει τα 750 εκατ. ευρώ, ποσό που μπορεί να συμψηφιστεί με τα 850 εκατ. ευρώ που έχουν χαρακτηριστεί ως κρατικές χρηματοδοτήσεις δίνοντας μία δεύτερη ευκαιρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνεχίσει τη λειτουργία της.
ΠΗΓΗ. imerisia.gr
Το ενδεχόμενο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να διεκδικήσει την επιδότηση των άγονων γραμμών που δεν έπαιρνε από το ελληνικό κράτος για πάνω από μία 15ετία και η οποία για τα επόμενα χρόνια έχει διαμορφωθεί στα 50 εκατ. ευρώ ανά έτος εξετάζεται από την κυβέρνηση.
Πρόκειται για μία πρόταση η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περίπτωση που ο εν εξελίξει διαγωνισμός αποβεί άκαρπος και η Ε.Ε. κάνει απαιτητά τα 850 εκατ. ευρώ που έχει χαρακτηρίσει ως κοινοτικές χρηματοδοτήσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Υπενθυμίζεται ότι ο ΟΣΕ από το 1995 έως το 2011 δεν έπαιρνε επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές που εκτελούσε από το κράτος, αλλά υποχρεωνόταν να προχωρά σε δανειακές συμβάσεις με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου.
Το συνολικό ποσό της επιδότησης που μπορεί να διεκδικήσει για τα 16 αυτά χρόνια αγγίζει τα 750 εκατ. ευρώ, ποσό που μπορεί να συμψηφιστεί με τα 850 εκατ. ευρώ που έχουν χαρακτηριστεί ως κρατικές χρηματοδοτήσεις δίνοντας μία δεύτερη ευκαιρία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνεχίσει τη λειτουργία της.
ΠΗΓΗ. imerisia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου