ΠΕΜΠΤΗ 26-3-2015
Με τη σπάνια για τα σιδηροδρομικά χρονικά έκπτωση του 45% η ιταλική GD Infrastutture κατέστη μειοδότης του διαγωνισμού της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο «Κατασκευή Έργων Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής από ΧΘ 113+000 -12+500 στο Τμήμα Ψαθόπυργος - Περιοχής Ρίου», σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος».
Με τη σπάνια για τα σιδηροδρομικά χρονικά έκπτωση του 45% η ιταλική GD Infrastutture κατέστη μειοδότης του διαγωνισμού της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο «Κατασκευή Έργων Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής από ΧΘ 113+000 -12+500 στο Τμήμα Ψαθόπυργος - Περιοχής Ρίου», σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος».
Στον διαγωνισμό, αρχικού προϋπολογισμού ύψους 174 εκατ.
ευρώ, συμμετείχαν, κατά τις ίδιες πληροφορίες, συνολικά επτά εταιρείες,
οι οποίες κατέθεσαν προσφορές με σημαντικές εκπτώσεις:
- ΜΕΤΚΑ (25%)
- ΑΚΤΩΡ (32%)
- Πόρτο Καρράς (36%)
- J&P Αβαξ (35%)
- Ιντρακάτ (33%)
- ΤΕΡΝΑ (19%)
- GD Infrastrutture (45%).
Το φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει:
- Την κατασκευή της υποδομής της Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής
Κορίνθου - Πάτρας από ΧΘ 113+000 έως τη ΧΘ 123+500, καθώς και τη
δημιουργία ή και αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου, το οποίο
ακολουθεί παράλληλα τη νέα σιδηροδρομική γραμμή για την αποκατάσταση της
επικοινωνίας μεταξύ οικισμών και των παράπλευρων ιδιοκτησιών.
- Την κατασκευή του συνόλου των απαιτουμένων υδραυλικών έργων για την προστασία της σιδηροδρομικής γραμμής.
- Την κατασκευή οδικών και σιδηροδρομικών γεφυρών.
- Την κατασκευή σιδηροδρομικής σήραγγας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Cover and Cut σε Άγιο Βασίλειο και Ρίο.
- Την κατασκευή τοίχων αντιστήριξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής
και την τοίχων αντιστήριξης των παράπλευρων και κάθετων οδών.
Η διάρκεια κατασκευής είναι τρία χρόνια. Θεωρητικά, εάν η σύμβαση
υπογραφεί εντός του έτους, το έργο θα πρέπει να παραδοθεί το 2018. Ο
διαγωνισμός βρίσκεται στο στάδιο κοινοποίησης του πρακτικού στους
συμμετέχοντες.
Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις κατά του κύρους του διαγωνισμού και οι
συνήθεις προσφυγές στη Δικαιοσύνη, η κατακύρωση θα αποτελέσει ζήτημα του
νέου διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, όταν αυτό οριστεί από το
υπουργείο Οικονομίας και Υποδομών.
Η εργολαβία περιλαμβάνεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της
νέας διπλής σιδιροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο της νέας
σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα - Πάτρα, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ ως
το τέλος του 2015.
Η συγκεκριμένη εργολαβία, ωστόσο, θα χρηματοδοτηθεί από το
πρόγραμμα «Συνδέοντας την Ευρώπη» 2014-2020 - "Connecting Europe
Facility" (CEF)» στο πλαίσιο της Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020, όπως
και οι λοιπές εργασίες του Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, αναφέρεται στο
τεύχος δημοπράτησης.
ΠΗΓΗ. patrasevents.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου