ΚΥΡΙΑΚΗ 28-9-2014
Τα φύλλα στις ράγες είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για την κυκλοφορία των τρένων λόγω της ολισθηρότητας που προκαλούν.
Μια αμαξοστοιχία κάτω από τέτοιους συνθήκες για να ακινητοποιηθεί απαιτούνται 800 μέτρα αντί των 400 μέτρων που απαιτούνται σε νορμάλ κατάσταση των γραμμών.
Τα φύλλα στις ράγες είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για την κυκλοφορία των τρένων λόγω της ολισθηρότητας που προκαλούν.
Μια αμαξοστοιχία κάτω από τέτοιους συνθήκες για να ακινητοποιηθεί απαιτούνται 800 μέτρα αντί των 400 μέτρων που απαιτούνται σε νορμάλ κατάσταση των γραμμών.
Αυτό μεγάλο πρόβλημα έρχεται να λύσει
μια συσκευή που δημιουργήθηκε από επιστήμονες των πανεπιστημίων
Delft και Twente και η οποία βασίζεται στις υπέρυθρες
ακτίνες λέιζερ.
Με την συσκευή αυτή θα εφοδιαστούν
ειδικά τρένα τα οποία θα σαρώνουν το σιδηροδρομικό δίκτυο και όπου
υπάρχουν
φύλλα στην κυριολεξία θα εξαφανίζονται αλλά ταυτόχρονα θα καθαρίζονται
οι γραμμές και από άλλα υλικά όπως τα λάδια που πέφτουν από τις ελκτικές
μηχανές.
«Την ιδέα την συνέλαβα όταν άκουσα στο ραδιόφωνο ένα μήνυμα
για καθυστέρηση τρένου εξαιτίας των φύλλων στις ράγες» δήλωσε ο καθηγητής ο
Malcolm Higgins.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα αυτής της τεχνικής είναι ότι είναι
πολύ φθηνό.
«Κοστίζει μόνο μερικά σεντς ανά χιλιόμετρο." Δήλωσε μέλος
της ερευνητικής ομάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου