ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014

Η σιδηροδρομική μάχη της Πελοποννήσου

ΣΑΒΒΑΤΟ 20-9-2014




*γράφει ο  πολεμικός ανταποκριτής  Τσάκος Ε απευθυνόμενος σε όσους αγαπάνε τον σιδηρόδρομο και παλεύουν να τον ξαναδούν ζωντανό στην Πελοπόννησο.Ο ίδιος δίνει την δική του μάχη -οδοιπορικό ακολουθώντας τον αγώνα των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο.Δικές τους και οι φωτογραφίες.
 
Εικόνες από την μεταφορά του Ganz-Mavag από τον Σ.Σ.Πύργου στο Μηχανοστάσιο Καλαμάτας με την Alco 9105.
Μαζί με τους μηχανοδηγούς,το προσωπικό της ΕΕΣΣΤΥ ζήσαμε την ανεπανάληπτη εμπειρία να κυλά ξανά το τραίνο στο μετρικό δίκτυο της δυτικής Πελοποννήσου ως την Καλαμάτα.

Στις επόμενες μέρες και μετά το πέρας του δικού μου οδοιπορικού στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Μεσσηνίας θα μπορέσω να σας μεταφέρω σε νέες φωτογραφίες τις αντιδράσεις του κόσμου για την διέλευση-έκπληξη για αυτούς του τραίνου,σημάδι πως ήγγικεν η ώρα να παρθούν σκληρές και δύσκολες αποφάσεις από τους εμπλεκόμενους φορείς ώστε να επαναλειτουργήσει το δίκτυο της Πελοποννήσου ξανά.


Η απαξίωση και η εγκατάλειψη πρέπει να λάβει τέλος,το τραίνο πρέπει να επιστρέψει εκεί που είναι η θέση του δικαιωματικά.
Στην μεταφορά ανθρώπων και εμπορευμάτων μα πάνω από όλα στην εξυπηρέτηση περιοχών που η διέλευση του τραίνου αποτελεί πάνω από όλα ένδειξη πολιτισμού.
 

Είναι η ώρα και με αφορμή την  έναρξη δρομολογίων για το ''Νησιώτικο πανηγύρι'' η Περιφέρεια Πελοποννήσου,οι εμπλεκόμενοι δήμοι,οι τοπικοί βουλευτές,να δεσμευθούν ως προς αυτήν την κατεύθυνση.

Ευχολόγια και ευχάριστες κουβέντες για την ανάγκη προσωπικής προβολής πρέπει να αντικατασταθούν με ουσιαστικές δεσμεύσεις.
Η κοινωνία απαιτεί την επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου και αυτό πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν.

Για άλλη μια φορά να εξάρω την εξαίρετη δουλειά των μηχανικών,των μηχανοδηγών,του εξειδικευμένου προσωπικού της ΕΕΣΣΤΥ αυτές τις μέρες στο μηχανοστάσιο και ευελπιστώ πως σύντομα θα δούμε και το Ganz σε κάποια δρομολόγια αρκεί βέβαια να αντιληφθεί η κυβέρνηση πως για να κινηθούν και να συντηρηθούν αυτοί οι συρμοί χρειάζεται πολιτική βούληση και απόφαση ώστε να προσληφθεί εξειδικευμένο προσωπικό.


Γιατί πολύ φοβούμαι πως ίσως κάποια στιγμή να έχουμε την θέληση να δούμε τα τραίνα στις ράγες ξανά αλλά να μην υπάρχει προσωπικό και να τα συντηρήσει αλλά και να τα κινήσει.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου