ΣΑΒΒΑΤΟ 1-2-2014
Πρόκειται για τις εξειδικευμένες εκδόσεις βαρέων-βαρών των γνωστών Actros και Arocs οι οποίες σχεδιάζονται από το τμήμα CTT (Custom Tailored Trucks) της Mercedes-Benz και κατασκευάζονται στο Molsheim, πάντα με τη συνεργασία και την επίβλεψη των ανθρώπων της μάρκας στα κεντρικά, στη Στουτγάρδη.
Οι εκδόσεις SLT προορίζονται για ιδιαίτερα βαρύ μεταφορικό έργο και μεικτά βάρη έως και 250 τόνους ενώ διαθέτουν τεχνικά χαρακτηριστικά τέτοια που να μπορούν να ανταπεξέρχονται στις δύσκολες αποστολές.
Τέτοιες ειδικές εκδόσεις δεν θα μπορούσαν παρά να εφοδιάζονται αποκλειστικά με τον κορυφαίο κινητήρα OM 473 (15,6 λίτρα) της Mercedes-Benz ο οποίος φυσικά πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.
Ο εν λόγω κινητήρας είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις ισχύος των 517, 578 και 625 ίππων. Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε και την εξαιρετική απόδοση του μηχανόφρενου στα 475 kW.
Η γραμμή κίνησης των φορτηγών περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχύτητων G 280 PowerShift με 16 σχέσεις, που είναι μοναδικό στην κατηγορία αυτή των βαρέων φορτηγών. Το κιβώτιο ενσωματώνει διάφορα προγράμματα οδήγησης (Power ή Heavy) ανάλογα το μεταφορικό έργο για το οποίο προορίζεται το φορτηγό.
Εν τω μεταξύ, μοναδικό νέο χαρακτηριστικό των Actros SLT και Arocs SLT είναι ο συμπλέκτης turbo retarder, δηλαδή το σύστημα που συνδυάζει σε μια μονάδα τον συμπλέκτη και το retarder.
Τα οφέλη πολλά, όπως η πιο κόμπακτ και ελαφρύτερη κατασκευή, το πιο ομαλό ξεκίνημα του φορτηγού σε πλήρες φορτίο και η πιο αποδοτική πέδηση (δύναμη 350 kW επιπλέον από το retarder).
Το νέο retarder – με λειτουργία ερπυσμού
Η λειτουργία ερπυσμού διευκολύνει τους ελιγμούς σε στενούς δρόμους με τη χρήση μόνο του πεντάλ φρένου.
Το νέο, ενσωματωμένο retarder επιτυγχάνει ροπή πέδησης έως 3500 Nm. Έχει σχεδιαστεί ως δευτερεύον retarder και χρησιμοποιεί, για την πέδηση και την ψύξη, το ψυκτικό υγρό του κινητήρα.
Ο εναλλάκτης θερμότητας με ψύξη λαδιού-νερού, ο οποίος ήταν απαραίτητος στο παρελθόν, είναι πλέον περιττός, όπως περιττή είναι και η αλλαγή του λαδιού του retarder.
Νέο χαρακτηριστικό είναι και ο συμπλέκτης, ο οποίος δεν φθείρεται και δεν απαιτεί συντήρηση.
Χάρη στη σχεδίαση του κεντρικά τοποθετημένου κυλίνδρου συμπλέκτη πεπιεσμένου αέρα, τα μηχανικά μέρη, όπως η φουρκέτα/ο μοχλός απελευθέρωσης συμπλέκτη και ο πολλαπλασιαστής ισχύος σύμπλεξης, δεν είναι πλέον απαραίτητα.
ΠΗΓΗ. 1. transportevo
2. mercedes-benz
ΒΙΝΤΕΟ.
Πρόκειται για τις εξειδικευμένες εκδόσεις βαρέων-βαρών των γνωστών Actros και Arocs οι οποίες σχεδιάζονται από το τμήμα CTT (Custom Tailored Trucks) της Mercedes-Benz και κατασκευάζονται στο Molsheim, πάντα με τη συνεργασία και την επίβλεψη των ανθρώπων της μάρκας στα κεντρικά, στη Στουτγάρδη.
Οι εκδόσεις SLT προορίζονται για ιδιαίτερα βαρύ μεταφορικό έργο και μεικτά βάρη έως και 250 τόνους ενώ διαθέτουν τεχνικά χαρακτηριστικά τέτοια που να μπορούν να ανταπεξέρχονται στις δύσκολες αποστολές.
Τέτοιες ειδικές εκδόσεις δεν θα μπορούσαν παρά να εφοδιάζονται αποκλειστικά με τον κορυφαίο κινητήρα OM 473 (15,6 λίτρα) της Mercedes-Benz ο οποίος φυσικά πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.
Ο εν λόγω κινητήρας είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις ισχύος των 517, 578 και 625 ίππων. Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε και την εξαιρετική απόδοση του μηχανόφρενου στα 475 kW.
Η γραμμή κίνησης των φορτηγών περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχύτητων G 280 PowerShift με 16 σχέσεις, που είναι μοναδικό στην κατηγορία αυτή των βαρέων φορτηγών. Το κιβώτιο ενσωματώνει διάφορα προγράμματα οδήγησης (Power ή Heavy) ανάλογα το μεταφορικό έργο για το οποίο προορίζεται το φορτηγό.
Εν τω μεταξύ, μοναδικό νέο χαρακτηριστικό των Actros SLT και Arocs SLT είναι ο συμπλέκτης turbo retarder, δηλαδή το σύστημα που συνδυάζει σε μια μονάδα τον συμπλέκτη και το retarder.
Τα οφέλη πολλά, όπως η πιο κόμπακτ και ελαφρύτερη κατασκευή, το πιο ομαλό ξεκίνημα του φορτηγού σε πλήρες φορτίο και η πιο αποδοτική πέδηση (δύναμη 350 kW επιπλέον από το retarder).
Το νέο retarder – με λειτουργία ερπυσμού
Το νέο, ενσωματωμένο retarder επιτυγχάνει ροπή πέδησης έως 3500 Nm. Έχει σχεδιαστεί ως δευτερεύον retarder και χρησιμοποιεί, για την πέδηση και την ψύξη, το ψυκτικό υγρό του κινητήρα.
Ο εναλλάκτης θερμότητας με ψύξη λαδιού-νερού, ο οποίος ήταν απαραίτητος στο παρελθόν, είναι πλέον περιττός, όπως περιττή είναι και η αλλαγή του λαδιού του retarder.
Νέο χαρακτηριστικό είναι και ο συμπλέκτης, ο οποίος δεν φθείρεται και δεν απαιτεί συντήρηση.
Χάρη στη σχεδίαση του κεντρικά τοποθετημένου κυλίνδρου συμπλέκτη πεπιεσμένου αέρα, τα μηχανικά μέρη, όπως η φουρκέτα/ο μοχλός απελευθέρωσης συμπλέκτη και ο πολλαπλασιαστής ισχύος σύμπλεξης, δεν είναι πλέον απαραίτητα.
ΠΗΓΗ. 1. transportevo
2. mercedes-benz
ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου