ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21-2-2014
Μια Συλλογική Σύμβαση που ξεπερνά τα όρια του απαράδεκτου είναι αυτή που
υπογράφηκε στις 27/1 και αφορά τους εργαζόμενους της ΟΣΥ Α.Ε.
Σκοπός της είναι να στρέψει για άλλη μια φορά ένα μέρος εργαζομένων ενάντια σε ένα άλλο. Δεν είναι τυχαίο που αυτό επιχειρείται σε μια εταιρία δημοσίου συμφέροντος, με δημόσιο ρόλο και χαρακτήρα...
Μεταξύ των όρων της, σημειώνουμε:
1. Πολιτική-συνδικαλιστική νομιμοποίηση των μνημονιακών περικοπών των νόμων 3920/2011, 4093/2012, 4046/2012, 4024/2012.
2. Με το άρθρο 19 προάγεται ο θεσμός του «εθελοντή» ελεγκτή (κεφαλοκυνηγού), στρέφοντας ένα μέρος της κοινωνίας ενάντια σε ένα άλλο. Δίνει στους «εθελοντές» ελεγκτές το 50% του προστίμου που πιστοποιούν!
3. Η εφαρμογή του 3920/2011 οδηγεί νομοτελειακά σε συρρίκνωση- υποβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου.
4. Κάνει πράξη την εφαρμογή του διευθυντικού δικαιώματος διαλύοντας τις εργασιακές σχέσεις. Σημειώνεται ότι με τον Ν. 2669/1998 που ήταν σε ισχύ μέχρι να ψηφιστεί ο 3920/2011, ήταν ενσωματωμένος ο Γενικός Κανονισμός Προσωπικού στο άρθρο 9 για την πρώην ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ.
Τώρα ο Γενικός Κανονισμός Προσωπικού είναι αρμοδιότητα του Δ.Σ. της εταιρίας, αποκλείοντας το σωματείο από την διαπραγμάτευσή του.
5. Γίνεται σύνδεση των εσόδων της εταιρίας με τη μισθοδοσία των εργαζομένων σε αυτή (άρθρο 19).
Συνολικά, με μοχλό την επιχειρησιακή ΣΣΕ και το Γενικό Κανονισμό Προσωπικού μετατρέπεται μια εταιρία δημοσίου συμφέροντος σε κρατικού συμφέροντος.
Αυτό είναι ένα ακόμα βήμα προς το ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών με τους εργαζόμενους δεμένους χειροπόδαρα.
Πρόκειται για μια απαράδεκτη σύμβαση που δεν πρέπει να υλοποιηθεί, πρέπει να καταργηθεί στην πράξη.
Αντώνης Σιφναίος, μέλος ΣΥΡΙΖΑ ΟΣΥ
ΠΗΓΗ.etheldrivers
Σκοπός της είναι να στρέψει για άλλη μια φορά ένα μέρος εργαζομένων ενάντια σε ένα άλλο. Δεν είναι τυχαίο που αυτό επιχειρείται σε μια εταιρία δημοσίου συμφέροντος, με δημόσιο ρόλο και χαρακτήρα...
Μεταξύ των όρων της, σημειώνουμε:
1. Πολιτική-συνδικαλιστική νομιμοποίηση των μνημονιακών περικοπών των νόμων 3920/2011, 4093/2012, 4046/2012, 4024/2012.
2. Με το άρθρο 19 προάγεται ο θεσμός του «εθελοντή» ελεγκτή (κεφαλοκυνηγού), στρέφοντας ένα μέρος της κοινωνίας ενάντια σε ένα άλλο. Δίνει στους «εθελοντές» ελεγκτές το 50% του προστίμου που πιστοποιούν!
3. Η εφαρμογή του 3920/2011 οδηγεί νομοτελειακά σε συρρίκνωση- υποβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου.
4. Κάνει πράξη την εφαρμογή του διευθυντικού δικαιώματος διαλύοντας τις εργασιακές σχέσεις. Σημειώνεται ότι με τον Ν. 2669/1998 που ήταν σε ισχύ μέχρι να ψηφιστεί ο 3920/2011, ήταν ενσωματωμένος ο Γενικός Κανονισμός Προσωπικού στο άρθρο 9 για την πρώην ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ.
Τώρα ο Γενικός Κανονισμός Προσωπικού είναι αρμοδιότητα του Δ.Σ. της εταιρίας, αποκλείοντας το σωματείο από την διαπραγμάτευσή του.
5. Γίνεται σύνδεση των εσόδων της εταιρίας με τη μισθοδοσία των εργαζομένων σε αυτή (άρθρο 19).
Συνολικά, με μοχλό την επιχειρησιακή ΣΣΕ και το Γενικό Κανονισμό Προσωπικού μετατρέπεται μια εταιρία δημοσίου συμφέροντος σε κρατικού συμφέροντος.
Αυτό είναι ένα ακόμα βήμα προς το ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών με τους εργαζόμενους δεμένους χειροπόδαρα.
Πρόκειται για μια απαράδεκτη σύμβαση που δεν πρέπει να υλοποιηθεί, πρέπει να καταργηθεί στην πράξη.
Αντώνης Σιφναίος, μέλος ΣΥΡΙΖΑ ΟΣΥ
ΠΗΓΗ.etheldrivers
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου