ΔΕΥΤΕΡΑ 3-2-2014
της Μάρως Τσαντήλα
της Μάρως Τσαντήλα
Πρόκειται για το δεύτερο αντίστοιχο συμβάν που σημειώνεται το τελευταίο
διάστημα, αφού με τον ίδιο τρόπο είχε εκτροχιαστεί αμαξοστοιχία στις
αρχές Δεκεμβρίου.
Στην δικαιοσύνη κατά των εκτροφείων ζώων που τα αφήνουν ελεύθερα
και ανεξέλεγκτα, με αποτέλεσμα να δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα στην
λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής, προσφεύγει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά το νέο εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας που σημειώθηκε χθες το μεσημέρι όταν το τρένο έπεσε πάνω σε αγελάδα, η οποία βρίσκονταν στη γραμμή.
Το συμβάν σημειώθηκε λίγο πριν το μεσημέρι της Κυριακής μεταξύ των σταθμών Καρυάς και Στύρφακας, λίγο πριν από το Λιανοκλάδι, χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν τραυματισμοί.
Ωστόσο, στη λειτουργία της γραμμής σημειώθηκε σοβαρό πρόβλημα καθώς χρειάστηκε η συνδρομή λεωφορείων για την μεταφορά των επιβατών, ενώ η γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης είχε «κοπεί» στα δύο για σχεδόν 12 ώρες με αποτέλεσμα σοβαρά προβλήματα στην κίνηση των συρμών.
Πρόκειται για το δεύτερο αντίστοιχο συμβάν που σημειώνεται το τελευταίο διάστημα, αφού με τον ίδιο τρόπο είχε εκτροχιαστεί αμαξοστοιχία στις αρχές Δεκεμβρίου, κοντά στον σταθμό του Ασωπού, μεταξύ Μπράλου και Λιανοκλαδίου.
Το γεγονός ότι η γραμμή σε πολύ μεγάλο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου δεν διαθέτει περίφραξη έχει ως αποτέλεσμα τα ζώα, τα οποία βόσκουν χωρίς επιτήρηση, να κινούνται στη γραμμή. Η περίφραξη της γραμμής, τουλάχιστον για τα σημεία που υπάρχουν περάσματα, προτείνεται, από πολλούς ως η μόνη αξιόπιστη λύση προκειμένου να αποφεύγονται τέτοια συμβάντα.
ΠΗΓΗ. euro2day
Το συμβάν σημειώθηκε λίγο πριν το μεσημέρι της Κυριακής μεταξύ των σταθμών Καρυάς και Στύρφακας, λίγο πριν από το Λιανοκλάδι, χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν τραυματισμοί.
Ωστόσο, στη λειτουργία της γραμμής σημειώθηκε σοβαρό πρόβλημα καθώς χρειάστηκε η συνδρομή λεωφορείων για την μεταφορά των επιβατών, ενώ η γραμμή Αθήνας - Θεσσαλονίκης είχε «κοπεί» στα δύο για σχεδόν 12 ώρες με αποτέλεσμα σοβαρά προβλήματα στην κίνηση των συρμών.
Πρόκειται για το δεύτερο αντίστοιχο συμβάν που σημειώνεται το τελευταίο διάστημα, αφού με τον ίδιο τρόπο είχε εκτροχιαστεί αμαξοστοιχία στις αρχές Δεκεμβρίου, κοντά στον σταθμό του Ασωπού, μεταξύ Μπράλου και Λιανοκλαδίου.
Το γεγονός ότι η γραμμή σε πολύ μεγάλο μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου δεν διαθέτει περίφραξη έχει ως αποτέλεσμα τα ζώα, τα οποία βόσκουν χωρίς επιτήρηση, να κινούνται στη γραμμή. Η περίφραξη της γραμμής, τουλάχιστον για τα σημεία που υπάρχουν περάσματα, προτείνεται, από πολλούς ως η μόνη αξιόπιστη λύση προκειμένου να αποφεύγονται τέτοια συμβάντα.
ΠΗΓΗ. euro2day
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου