ΣΑΒΒΑΤΟ 28-12-2013
Υπάρχουν αρκετά εμπόδια από το εσωτερικό που εμποδίζουν την ομαλή εκτέλεση του προγράμματος. Για παράδειγμα, το πρόγραμμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται να βαλτώνει και αυτό εξαιτίας του γεγονότος ότι τώρα αρχίζουν να καταρτίζονται οι συμβάσεις για τις συμβατικές υποχρεώσεις των εταιρειών μεταξύ τους.
Οι άνθρωποι του Ταμείου αναφέρουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λειτουργούσε αποτελεσματικά μέσα στον όμιλο ΟΣΕ, αλλά ως ιδιωτική επιχείρηση θα πρέπει να αποκτήσει ένα συμβατικό πλαίσιο συνεργασίας, τόσο με τον παραχωρησιούχο της υποδομής (ΟΣΕ), όσο και με τον συντηρητή τροχαίου υλικού (ROSCO).
Οι συμβάσεις αυτές πολύ δύσκολα θα είναι έτοιμες μέσα στους πρώτους μήνες του 2014 και κατά συνέπεια η υποβολή δεσμευτικών προσφορών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη ROSCO μετατίθεται εκ των πραγμάτων για το δεύτερο εξάμηνο του 2014, έναντι του πρώτου που ήταν στον αρχικό σχεδιασμό.
ΠΗΓΗ. imerisia
Υπάρχουν αρκετά εμπόδια από το εσωτερικό που εμποδίζουν την ομαλή εκτέλεση του προγράμματος. Για παράδειγμα, το πρόγραμμα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται να βαλτώνει και αυτό εξαιτίας του γεγονότος ότι τώρα αρχίζουν να καταρτίζονται οι συμβάσεις για τις συμβατικές υποχρεώσεις των εταιρειών μεταξύ τους.
Οι άνθρωποι του Ταμείου αναφέρουν ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λειτουργούσε αποτελεσματικά μέσα στον όμιλο ΟΣΕ, αλλά ως ιδιωτική επιχείρηση θα πρέπει να αποκτήσει ένα συμβατικό πλαίσιο συνεργασίας, τόσο με τον παραχωρησιούχο της υποδομής (ΟΣΕ), όσο και με τον συντηρητή τροχαίου υλικού (ROSCO).
Οι συμβάσεις αυτές πολύ δύσκολα θα είναι έτοιμες μέσα στους πρώτους μήνες του 2014 και κατά συνέπεια η υποβολή δεσμευτικών προσφορών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη ROSCO μετατίθεται εκ των πραγμάτων για το δεύτερο εξάμηνο του 2014, έναντι του πρώτου που ήταν στον αρχικό σχεδιασμό.
ΠΗΓΗ. imerisia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου