ΣΑΒΒΑΤΟ 30-11-2013
«Η μελέτη σκοπιμότητας για τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής Βελιγραδίου – Βουδαπέστης, στην οποία οι αμαξοστοιχίες θα μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα και μέχρι 160 χιλιόμετρα την ώρα, πρόκειται να εκπονηθεί σε έξι μήνες»,- ειπώθηκε σήμερα στη συνάντηση του Σέρβου υπουργού Μεταφορών, κυρίου Aleksandar Antić, με εκπροσώπους της Κινέζικης εταιρείας κατασκευής σιδηροδρομικών γραμμών China Railway Corporation – CRC.
Στην ίδια συνάντηση τονίστηκε ότι τα έργα εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Βελιγραδίου – Βουδαπέστης, τα οποία θα γίνουν από κοινού από την Σερβία την Ουγγαρία και την Κίνα, αποτελεί σπουδαίο περιφερειακό αναπτυξιακό πρόγραμμα, και επίσης τονίστηκε ότι αυτό το πρόγραμμα θα έχει εξ ίσου μεγάλη σημασία και για το σύστημα των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κυρίου Αντιτς, πρόκειται για υλοποίηση ενός ευρύτερου αναπτυξιακού σχεδίου εκσυγχρονισμού των σερβικών σιδηροδρομικών γραμμών.
Επιπλέον, ο, Σέρβος υπουργός Μεταφορών κ. Antić, δήλωσε ότι υπάρχουν δύο πτυχές αυτών των έργων.
Πρώτη είναι να γίνει η εκτέλεση έργων εκσυγχρονισμού της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής, και δεύτερη προβλέπει την κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής, στην οποία οι αμαξοστοιχίες θα είναι σε θέση να αναπτύξουν μεγάλη ταχύτητα.
«Η Κίνα πρόκειται να χρηματοδοτήσει τις επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής από το κεφάλαιο των 10 δις δολαρίων, που προβλέπονται για επενδύσεις σε 16 ευρωπαϊκές χώρες»,- ανέφερε ο κ. Antić.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, τα έργα εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής από το Βελιγράδι ως τα σύνορα με την Ουγγαρία θα κοστίσουν 885 εκατομμύρια ευρώ, και από τα σύνορα με την Ουγγαρία ως τη Βουδαπέστη θα κοστίσουν επιπλέον 1,5 δις ευρώ.
ΠΗΓΗ. balkans
«Η μελέτη σκοπιμότητας για τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής Βελιγραδίου – Βουδαπέστης, στην οποία οι αμαξοστοιχίες θα μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα και μέχρι 160 χιλιόμετρα την ώρα, πρόκειται να εκπονηθεί σε έξι μήνες»,- ειπώθηκε σήμερα στη συνάντηση του Σέρβου υπουργού Μεταφορών, κυρίου Aleksandar Antić, με εκπροσώπους της Κινέζικης εταιρείας κατασκευής σιδηροδρομικών γραμμών China Railway Corporation – CRC.
Στην ίδια συνάντηση τονίστηκε ότι τα έργα εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Βελιγραδίου – Βουδαπέστης, τα οποία θα γίνουν από κοινού από την Σερβία την Ουγγαρία και την Κίνα, αποτελεί σπουδαίο περιφερειακό αναπτυξιακό πρόγραμμα, και επίσης τονίστηκε ότι αυτό το πρόγραμμα θα έχει εξ ίσου μεγάλη σημασία και για το σύστημα των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κυρίου Αντιτς, πρόκειται για υλοποίηση ενός ευρύτερου αναπτυξιακού σχεδίου εκσυγχρονισμού των σερβικών σιδηροδρομικών γραμμών.
Επιπλέον, ο, Σέρβος υπουργός Μεταφορών κ. Antić, δήλωσε ότι υπάρχουν δύο πτυχές αυτών των έργων.
Πρώτη είναι να γίνει η εκτέλεση έργων εκσυγχρονισμού της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής, και δεύτερη προβλέπει την κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής, στην οποία οι αμαξοστοιχίες θα είναι σε θέση να αναπτύξουν μεγάλη ταχύτητα.
«Η Κίνα πρόκειται να χρηματοδοτήσει τις επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής από το κεφάλαιο των 10 δις δολαρίων, που προβλέπονται για επενδύσεις σε 16 ευρωπαϊκές χώρες»,- ανέφερε ο κ. Antić.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, τα έργα εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής από το Βελιγράδι ως τα σύνορα με την Ουγγαρία θα κοστίσουν 885 εκατομμύρια ευρώ, και από τα σύνορα με την Ουγγαρία ως τη Βουδαπέστη θα κοστίσουν επιπλέον 1,5 δις ευρώ.
ΠΗΓΗ. balkans
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου