ΤΡΙΤΗ 1-10-2013
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς: τον κ. Υπουργό Υγείας
τον κ. Υπουργό Εργασίας Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας
Θέμα: Θεώρηση και ισχύς βιβλιαρίων ασθενείας ασφαλισμένων στο ΤΑΥΤΕΚΩ
Με
τις πρόσφατες αλλαγές που συντελέστηκαν στο χώρο της ασφάλισης το
Τ.Α.Υ.Τ.Ε.Κ.Ω. (Ταμείο Ασφάλισης Υπαλλήλων Τραπεζών και Επιχειρήσεων
Κοινής Ωφέλειας), οδηγήθηκε στη μείωση του προσωπικού του και στη
κατάργηση των περιφερικών του δομών.
Μια σειρά διαθρωτικών αλλαγών στο τομέα των ασφαλιστικών ταμείων τα 2
τελευταία χρόνια επηρέασε τη δομή και άλλαξε τις αρμοδιότητές του.
Με
την υπ΄αριθμό 7586/2357/2 της 15-2-2013 γνωστοποίηση του ΤΑΥΤΕΚΩ προς
τη Γενική Διεύθυνση Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Υπηρεσιών Υγείας αναφέρεται
ότι τα βιβλιάρια ασθενείας των άμεσα ασφαλισμένων (εργαζομένων και
συνταξιούχων) καθώς και των έμμεσα ασφαλισμένων τέκνων μέχρι της
συμπλήρωσης του 18ου ηλικίας τους, δεν θεωρούνται πέραν της ημερομηνίας
έκδοσής τους.
Επίσης στην ιστοσελίδα του ΤΑΥΤΕΚΩ αναφέρεται ότι οι ασφαλισμένοι του ΤΑΠ-ΟΤΕ στην περιφέρεια για την έκδοση
βιβλιάριων ασθενείας, η θεώρηση τους διενεργείται μόνο από την κεντρική
υπηρεσία του Ταμείου και μπορούν να εξυπηρετηθούν μόνο
από την κεντρική υπηρεσία του Τ.Α.Y.Τ.Ε.Κ.Ω. που βρίσκεται Πατησίων 54,
στην Αθήνα, καθώς το Ταμείο δεν διαθέτει πλέον περιφερειακές υπηρεσίες.
Η εξυπηρέτηση τους μπορεί να γίνεται κατά περίπτωση με την αποστολή
αιτήσεων και δικαιολογητικών μέσω fax ή μέσω e-mail ή ταχυδρομικώς στη
Αθήνα.
Δεδομένης της δύσκολης συγκυρίας που υφίστανται οι ασφαλισμένοι στην επαρχία, ερωτώνται οι κύριοι υπουργοί :
-
Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε για την αποτελεσματική και ικανοποιητική στελέχωση και τη λειτουργία του Ταμείου προκειμένου να καλύπτονται άμεσα οι ανάγκες των ασφαλισμένων;
-
Πώς θα αντιμετωπίζονται τα προβλήματα που ενδεχομένως θα δημιουργούνται από λάθη, όταν η αποστολή αιτήσεων και δικαιολογητικών θα γίνεται εξ΄αποστάσεως και δεν θα υπάρχει η άμεση επικοινωνία των ασφαλισμένων με τους υπαλλήλους για διευκρινίσεις;
-
Τι προτίθεστε να πράξετε για την αποφυγή προβλημάτων στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της επαρχίας στο μεταβατικό αυτό στάδιο αναδιοργάνωσης του ΤΑΥΤΕΚΩ, όσον αφορά την επιβάρυνση των ασφαλισμένων της επαρχίας με ταχυδρομικά τέλη κτλ. καθώς και την επικινδυνότητα της αποστολής προσωπικών εγγράφων;
-
Με ποια διαδικασία γίνεται η εξέταση των αιτημάτων των ασφαλισμένων στην επαρχία; και να αναφέρετε εάν ακολουθείται διαφορετική διαδικασία για την ταχύτερη διεκπεραίωση των αιτημάτων ή διεκπεραιώνονται με βάση το γενικό πρωτόκολλο, δηλαδή μαζί με τα νέα αιτήματα, με αποτέλεσμα καθυστερήσεων που καθιστούν τον όλο σχεδιασμό των διαρθρωτικών αλλαγών, ανεφάρμοστο;
Η ερωτώσα Βουλευτής
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ
ΠΗΓΗ. stauroulaxoulidou
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου