ΚΥΡΙΑΚΗ 20-10-2013
ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στις 12.οο έκτακτη συνάντηση του Προεδρείου της ΠΟΣ με το Διευθ. Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο. Η συνάντηση είχε σαν αντικείμενο τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για τη συντήρηση της υποδομής. Ο Διευθ. Σύμβουλος απαντώντας σε ερωτήματα του Προεδρείου ανέφερε:
1.- Η κρατική επιχορήγηση που για το 2013 είναι 77,5 εκατ. €, το 2014 θα μειωθεί στα 53 εκατ. € και το 2015 στα 45 εκατ. €, ποσά που δεν επαρκούν για ΟΛΕΣ τις λειτουργίες του ΟΣΕ.
2.- Ο ΟΣΕ έχει συγκεντρώσει και επεξεργαστεί στοιχεία τόσο για το προσωπικό όσο και για τα μηχανήματα που διαθέτει. Έχει καταγράψει και προϋπολογίσει επίσης, όλα τα έργα που απαιτούνται σε όλο το δίκτυο, τόσο για τη συντήρηση όσο και για την ανάταση του. Όταν ολοκληρωθεί η προετοιμασία αυτή, θα τα καταθέσει στο Υπουργείο ζητώντας χρηματοδότηση και κατευθύνσεις.
3.- Στις προτάσεις του ΟΣΕ προς το Υπουργείο, περιλαμβάνεται όλο το σημερινό προσωπικό του ΟΣΕ. Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, έργα στα οποία μπορεί να ανταποκριθεί (π.χ. η συντήρηση ηλεκτροκίνησης Λάρισας – Θεσσαλονίκης) θα ζητηθεί να μην εμπλακούν στα ΣΔΙΤ αλλά τα όποια ΣΔΙΤ υπογραφούν, να αφορούν σε έργα που δεν μπορεί να ανταποκριθεί.
4.- Ο ΟΣΕ θα παραμείνει ο διαχειριστής της σιδηροδρομικής υποδομής.
5.- Δεν θα προχωρήσει προς το παρόν η υπογραφή εργολαβίας για τη φύλαξη των Ι.Δ. Στο σημείο αυτό ζήτησε και της συνεργασία της ΠΟΣ στην εξεύρεση λύσης στο οξυμμένο πρόβλημα.
Στη επόμενη συνάντηση ΠΟΣ – ΟΣΕ την Πέμπτη 24/10/2013 θα συζητηθούν νεότερες εξελίξεις για τα ζητήματα αυτά. Στη συνάντηση αυτή επίσης θα γίνει συζήτηση και για άλλα θέματα που απασχολούν τους σιδηροδρομικούς.
Ως Δίκτυο Σιδηροδρομικών καλούμαι τους σιδηροδρομικούς σε επαγρύπνηση.
Είναι βέβαιο ότι (παρά τις όποιες προθέσεις της Διοίκησης του ΟΣΕ) τόσο στα Υπουργεία όσο και σε διάφορα γραφεία συμβούλων, ετοιμάζονται διάφορα σχέδια παράδοσης της υποδομής σε ιδιώτες. Αυτά τα σχέδια που οδηγούν σε απολύσεις σιδηροδρομικών, δεν πρέπει να περάσουν.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΠΗΓΗ . ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στις 12.οο έκτακτη συνάντηση του Προεδρείου της ΠΟΣ με το Διευθ. Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλο. Η συνάντηση είχε σαν αντικείμενο τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για τη συντήρηση της υποδομής. Ο Διευθ. Σύμβουλος απαντώντας σε ερωτήματα του Προεδρείου ανέφερε:
1.- Η κρατική επιχορήγηση που για το 2013 είναι 77,5 εκατ. €, το 2014 θα μειωθεί στα 53 εκατ. € και το 2015 στα 45 εκατ. €, ποσά που δεν επαρκούν για ΟΛΕΣ τις λειτουργίες του ΟΣΕ.
2.- Ο ΟΣΕ έχει συγκεντρώσει και επεξεργαστεί στοιχεία τόσο για το προσωπικό όσο και για τα μηχανήματα που διαθέτει. Έχει καταγράψει και προϋπολογίσει επίσης, όλα τα έργα που απαιτούνται σε όλο το δίκτυο, τόσο για τη συντήρηση όσο και για την ανάταση του. Όταν ολοκληρωθεί η προετοιμασία αυτή, θα τα καταθέσει στο Υπουργείο ζητώντας χρηματοδότηση και κατευθύνσεις.
3.- Στις προτάσεις του ΟΣΕ προς το Υπουργείο, περιλαμβάνεται όλο το σημερινό προσωπικό του ΟΣΕ. Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, έργα στα οποία μπορεί να ανταποκριθεί (π.χ. η συντήρηση ηλεκτροκίνησης Λάρισας – Θεσσαλονίκης) θα ζητηθεί να μην εμπλακούν στα ΣΔΙΤ αλλά τα όποια ΣΔΙΤ υπογραφούν, να αφορούν σε έργα που δεν μπορεί να ανταποκριθεί.
4.- Ο ΟΣΕ θα παραμείνει ο διαχειριστής της σιδηροδρομικής υποδομής.
5.- Δεν θα προχωρήσει προς το παρόν η υπογραφή εργολαβίας για τη φύλαξη των Ι.Δ. Στο σημείο αυτό ζήτησε και της συνεργασία της ΠΟΣ στην εξεύρεση λύσης στο οξυμμένο πρόβλημα.
Στη επόμενη συνάντηση ΠΟΣ – ΟΣΕ την Πέμπτη 24/10/2013 θα συζητηθούν νεότερες εξελίξεις για τα ζητήματα αυτά. Στη συνάντηση αυτή επίσης θα γίνει συζήτηση και για άλλα θέματα που απασχολούν τους σιδηροδρομικούς.
Ως Δίκτυο Σιδηροδρομικών καλούμαι τους σιδηροδρομικούς σε επαγρύπνηση.
Είναι βέβαιο ότι (παρά τις όποιες προθέσεις της Διοίκησης του ΟΣΕ) τόσο στα Υπουργεία όσο και σε διάφορα γραφεία συμβούλων, ετοιμάζονται διάφορα σχέδια παράδοσης της υποδομής σε ιδιώτες. Αυτά τα σχέδια που οδηγούν σε απολύσεις σιδηροδρομικών, δεν πρέπει να περάσουν.
ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΠΗΓΗ . ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου