ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Γυναίκα - Σύμβολο Ερωτισμού & Τρυφερότητας της Πένυ Χονδρογιάννη από Παρασκευή 15 Μαρτίου στο Golden Hall


 
Ο IANOS ARTSHOP@GOLDEN HALL αφιερώνει τον Μάρτιο στις γυναίκες δημιουργούς, διοργανώνοντας Art events με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας.

Η εικαστικός Πένυ Χονδρογιάννη παρουσιάζει την ενότητα με τίτλο «Γυναίκα: σύμβολο Ερωτισμού & Τρυφερότητας».




Εγκαίνια έκθεσης: 15 Μαρτίου 2019, 18:00-20:00

Διάρκεια έκθεσης: 15/03 – 20/03/19

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο IANOS ARTSHOP στο ισόγειο του Golden Hall (Λ. Κηφισίας 37Α, Μαρούσι).

Λίγα λόγια για την Πένυ Χονδρογιάννη:




Η Ζωγραφική για μένα είναι ένας Παθιασμένος Έρωτας που μου ανοίγει δρόμους πνεύματος με τις πιο σκληρές αναμετρήσεις με τον ίδιο μου τον εαυτό.



Σπουδές: Fine Art & Μixed Media, ΑΚΤΟ μεΚαθηγητή Ζωγραφικής τον κο Τάσο Μισούρα, παράλληλα παρακολουθώ μαθήματα στο Middlesex University London για την απόκτηση του τίτλου Bachelor in Fine Art & New Media.

Έχω παρακολουθήσει μαθήματα Σχεδίου & Ζωγραφικής δίπλα σε σπουδαίους Δασκάλους, τον Βαγγέλη Αθηναίο (μαθητή του Παναγιώτη Τέτση), την Κωνσταντίνα Συλίκου (μαθήτρια του Γιάννη Μόραλη) και την Κατερίνα Πέτρουλα, από τους οποίους έχω αποκτήσει τις πιο σημαντικές μου γνώσεις για την Ζωγραφική.

Έχω προσκληθεί σε ραδιοφωνικές εκπομπές για να μιλήσω για την παρουσίαση έργων μου σε εκθέσεις αλλά και για τα συναισθήματα και τους δρόμους που ανοίγει στο πνεύμα η ενασχόληση με την Τέχνη.

Επίσης έργα μου έχουν φιλοξενηθεί σε άρθρα, σε site, blog και σελίδες του διαδικτύου με Εικαστικό και Πολιτιστικό περιεχόμενο όπως Culture Now, Global View, Art22, It’s Only Arts, Artview,  καθώς και στο έντυπο τύπο, όπως Athens Voice, Eφημερίδα Παραγωγή.
Διδάσκω τα μυστικά της ζωγραφικής σε παιδιά με την μορφή σεμιναρίων στο Μουσείο Παιδικής Ελληνικής Τέχνης και στην ΠΥΡΝΑ.

Art Gifts by Penny έχουν φιλοξενηθεί σε Galleries όπως Εigina Gallery, Tζήμας Gallery, Artevisione, σε Art Shops όπως Ιanos, αλλά και Χώρους Τέχνης όπως το Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών Τσιχριτζής.

Είμαι ενεργό μέλος σε ομάδες Τέχνης με μέλη φιλότεχνους και εικαστικούς, μαζί με τους οποίους  οργανώνουμε ξεναγήσεις σε μουσεία, σε εκθέσεις τέχνης και συμμετέχουμε σε βραδιές με ομιλίες για την Τέχνη και τον Πολιτισμό.

Από το 2012 έχω παρουσιάσει τα έργα μου σε ομαδικές εκθέσεις.

Συμμετοχή μου σε Ομαδικές Εκθέσεις Ζωγραφικής:

«Ζωγραφικές Εκφράσεις» Πολιτιστικό Κέντρο Διονύσου, Δεκέμβριος 2012
2ο Φεστιβάλ Εικόνας, Τέχνης & Πολιτισμού, Μάϊος 2017, Ολυμπιακή Πινακοθήκη Αμαρουσίου
«Kαλοκαίρι στην Αθήνα», Ιούνιος 2017, Αίθουσα Τέχνης ΙΑΝΟΣ
«Εικαστική Παρέμβαση», Οκτώβριος 2017, Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Ερυθραίας
«Χειρόγραφα Φθινοπώρου», Νοέμβριος 2017, Αίθουσα Τέχνης ΙΑΝΟΣ
«Οι μεταμορφώσεις του Μοντέρνου», Δεκέμβριος 2017, Time of Art Gallery
«Θέρος», Ιούλιος 2018, Αrtevisione Gallery
«Μάγισσες» Δεκέμβριος 2018 Trii Art Hub
«Μικρά Έργα» Δεκέμβριος 2018, Κaplanon Gallery
«Τα καλύτερα μας χρόνια»,  Φεβρουάριος 2019, Artevisione Gallery
«Ανάδοχος», Μάρτιος 2019, Ιδρυμα Εικαστικών Τεχνών Τσιχριτζή
Έργα μου και Art Gifs by Penny βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές στη Ελλάδα και στο Εξωτερικό.


ΠΗΓΗ. ianos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου