ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Eric Carmen - All by Myself (MUSIC)

ΠΕΜΠΤΗ 16-2-2017


ΒΙΝΤΕΟ.


ΣΤΙΧΟΙ.

All By Myself (Song. Eric Carmen 1975)

When I was young
I never needed anyone
And making love was just for fun
Those days are gone
Livin' alone
I think of all the friends I've known
When I dial the telephone
Nobody's home
 
All by myself
Don't wanna be
All by myself
Anymore
 
Hard to be sure
Sometimes I feel so insecure
And loves so distant and obscure
Remains the cure
 
All by myself
Don't wanna be
All by myself
Anymore
All by myself
Don't wanna live
All by myself
Anymore
 
When I was young
I never needed anyone
Making love was just for fun
Those days are gone
 
All by myself
Don't wanna be
All by myself
Anymore
All by myself
Don't wanna live
Oh
Don't wanna live
By myself, by myself
Anymore
By myself
Anymore
Oh
All by myself
Don't wanna live
I never, never, never
Needed anyone
 
 

Ολομόναχη

Όταν ήμουν νέα
Δεν χρειαζόμουν ποτέ κανέναν
Και το να κάνω έρωτα ήταν απλά για διασκέδαση
Αυτές η μέρες έφυγαν
Μένοντας μονάχη
Νομίζω οτι απ' όλους τους φίλους που γνώριζα
Όταν καλώ στο τηλέφωνο
Δεν είναι κανείς στο σπίτι.
 
Ολομόναχη
Δεν θέλω να είμαι
Ολομόναχη
Άλλο πια
 
Δύσκολο να είμαι σίγουρη
Μερικές φορές νιώθω τόσο ανασφαλής
Και αγάπες τόσο μακρινές και δυσνόητες
Παραμένουν η γιατρειά
 
Ολομόναχη
δεν θέλω να είμαι
Ολομόναχη
Άλλο πια
Ολομόναχη
δεν θέλω να ζω
Ολομόναχη
Άλλο πια
 
Όταν ήμουν νέα
Δεν χρειαζόμουν ποτέ κανέναν
Και το να κάνω έρωτα ήταν απλά για διασκέδαση
Αυτές η μέρες έφυγαν
 
Ολομόναχη
δεν θέλω να είμαι
Ολομόναχη
Άλλο πια
Ολομόναχη
δεν θέλω να ζω
Ολομόναχη
Άλλο πια
[...]
Ποτέ ποτέ ποτέ
δεν χρειάστηκα κανέναν
 
 
ΠΗΓΗ ΣΤΙΧΩΝ. lyricstranslate.com
 
Το ξανατραγούδησε  η Céline Dion το 1996
 
ΒΙΝΤΕΟ.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου