ΔΕΥΤΕΡΑ 27-2-2017
Μια σειρά απο βελτιωμένες μηχανές LNER στο σιδηροδρομικό σταθμό του Λονδίνου, όπου πρόκειται να δοκιμαστούν.
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). 1937
"Σύνδεση Silver", το νέο βελτιωμένο LNER εξπρές τρένο.
Πέντε από τα νέα βελτιωμένα τρένα που εισάγονται από το Santa Fe Railway για την διαδρομή μεταξύ Σικάγο και το Λος Άντζελες ως μέρος του μεγαλύτερου στόλου στον κόσμο.
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). 11 Μάρτη 1938
Ηλεκτρική μηχανή για την Quayside Νιουκάστλ.
(Φωτογραφία από Εικόνες Hulton Archive / Getty). Γύρω στο 1924
Το νέο βελτιωμένο LMS, ατμομηχανή "Δούκισσα του Gloucester" αφήνει το σταθμό Euston στο Λονδίνο για το πρώτο μεγάλο ταξίδι. Έχει μεταφέρει δεκαπέντε Γερμανούς εμπειρογνώμονες των σιδηροδρόμων σε μια συνάντηση το καλοκαίρι του Ινστιτούτου Μηχανικών Locomotive στη Γλασκώβη.
(Φωτογραφία από τον HF Davis / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 8 Ιούνη του 1938
Μια σειρά απο βελτιωμένες μηχανές LNER στο σιδηροδρομικό σταθμό του Λονδίνου, όπου πρόκειται να δοκιμαστούν.
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). 1937
Οι επιβάτες στο ευρύχωρο σαλόνι της ντηζελοαυτοκινητάμαξας "πράσινο διαμάντι», που εισήχθη από την Illinois Central για την διαδρομή μεταξύ Σικάγο και το Ιλινόις. (Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). Γύρω στο 1935
Αυτοκινούμενες αυτοκινητάμαξες του Γεωργίου Bennie σιδηροδρομική μορφή αεροπλάνου στη Γλασκώβη.
(Φωτογραφία από τον JA Hampton / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 4 του Ιούλη 1930
Καθαρισμός ατμομηχανής "Κόμης Haig" στα υπόστεγα Neasden μηχανή του LNER (Λονδίνο και βορειοανατολικός σιδηρόδρομος).
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). 8 Σεπ. 1932
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). 8 Σεπ. 1932
Ντυμένος με φόρμες, μηχανοδηγός ο υπουργός Μεταφορών, Moore-Brabazon, οδήγησε το νέο βελτιωμένο κινητήρα του Νότου, που ονομάζεται το «πακέτο καναλιών», σε δοκιμαστική λειτουργία από την αυλή του
(Φωτογραφία από Εικόνες Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty). Γύρω στο 1941
Great Western Σιδηρόδρομοι, τρένο υπό κατασκευή στο Swindon Έργων.
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). Ιούνιος του 1935"Σύνδεση Silver", το νέο βελτιωμένο LNER εξπρές τρένο.
Πέντε από τα νέα βελτιωμένα τρένα που εισάγονται από το Santa Fe Railway για την διαδρομή μεταξύ Σικάγο και το Λος Άντζελες ως μέρος του μεγαλύτερου στόλου στον κόσμο.
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). 11 Μάρτη 1938
Η νέα βελτιωμένη (20ου αιώνα ΕΠΕ) ατμομηχανή, που σχεδιάστηκε από τον Henry Dreyfuss, που τρέχει μεταξύ της Νέας Υόρκης και του Σικάγο.
(Φωτογραφία από Εικόνες Hulton Archive / Getty). 23 Ιουνίου του 1938
(Φωτογραφία από Εικόνες Hulton Archive / Getty). 23 Ιουνίου του 1938
Το τελευταίο βελτιωμένο τρένο της Γαλλίας με εντυπωσιακή σχεδίαση.
(Φωτογραφία από Εικόνες Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty). Απρίλιος, 1935
(Φωτογραφία από Εικόνες Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty). Απρίλιος, 1935
Μια σειρά από βελτιωμένες αυτοκινητάμαξες GWR .
(Φωτογραφία από Hudson / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 13η Ιανουαρίου, 1936
(Φωτογραφία από Hudson / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 13η Ιανουαρίου, 1936
Η Α4 Ειρηνικού κατηγορία ατμομηχανή " Καναδάς" εξοπλισμένη με καμπάνα .
Η καμπάνα ολοκληρώνει το all-καναδικό εξοπλισμό της μηχανής.
(Φωτογραφία από τον Gerry Cranham / Fox Φωτογραφίες / Getty Images). 17 του Μάρτη 1937
Η καμπάνα ολοκληρώνει το all-καναδικό εξοπλισμό της μηχανής.
(Φωτογραφία από τον Gerry Cranham / Fox Φωτογραφίες / Getty Images). 17 του Μάρτη 1937
Λονδίνο και βορειοανατολικός σιδηρόδρομος (LNER) βελτιωμένες μηχανές κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής επιδόσεων στο Λονδίνο. Από αριστερά, Dominion της Νέας Ζηλανδίας, Μεταφορά από και προς Χρυσή, Αυτοκρατορία της Ινδίας, Golden Eagle και Αρ. 10,000.
(Φωτογραφία από τον Harry Todd / Fox Φωτογραφίες / Getty Images). 30ης Νοέμβρη του 1937
Η κομψή Στέψη Scot 4-6-8 ατμομηχανή στο Crewe.
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). Μάιος 1937
(Φωτογραφία από Εικόνες Fox Φωτογραφίες / Getty). Μάιος 1937
Ηλεκτρική μηχανή για την Quayside Νιουκάστλ.
(Φωτογραφία από Εικόνες Hulton Archive / Getty). Γύρω στο 1924
Ενα νέο ηχομονωμένο και κλιματιζόμενο τρένο σε αποβάθρα σταθμού στο Harwich, Essex Λονδίνο. (Φωτογραφία από τον JA Hampton / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 6 του Οκτώβρη 1938
Το νέο βελτιωμένο LMS, ατμομηχανή "Δούκισσα του Gloucester" αφήνει το σταθμό Euston στο Λονδίνο για το πρώτο μεγάλο ταξίδι. Έχει μεταφέρει δεκαπέντε Γερμανούς εμπειρογνώμονες των σιδηροδρόμων σε μια συνάντηση το καλοκαίρι του Ινστιτούτου Μηχανικών Locomotive στη Γλασκώβη.
(Φωτογραφία από τον HF Davis / Επίκαιρα Πρακτορείο Ειδήσεων / Getty Images). 8 Ιούνη του 1938
Δύο άνδρες σε οδήγηση, σε μια παλιά 250-ton ατμομηχανή θαυμάσουν το νέο 135-ton βελτιωμένο Cornish Riviera Express κινητήρα στην πίστα δίπλα τους.
(Φωτογραφία από Εικόνες PNA Rota / Getty). Δεκέμβριος 1933
(Φωτογραφία από Εικόνες PNA Rota / Getty). Δεκέμβριος 1933
Silverlink, το νέο βελτιωμένο κινητήρα LNER, στο σταθμό King Cross στο Λονδίνο, Σεπτέμβριος 1935.
(Φωτογραφία από την Fox Φωτογραφίες / Hulton Archive / Getty Images)
(Φωτογραφία από την Fox Φωτογραφίες / Hulton Archive / Getty Images)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου