ΔΕΥΤΕΡΑ 31-3-2014
Στο πολυνομοσχέδιο “Μέτρα στήριξης της ελληνικής οικονομίας” και ειδικότερα στην σελίδα 121, στην υποενότητα “Ρύθμιση ακινήτων ΟΣΕ” υπάρχει διάταξη, σύμφωνα με την οποία καταργείται η πρόβλεψη για μεταβίβαση ακινήτων του ΟΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, αυτό γίνεται σε συμφωνία ,με το αίτημα για την έγκριση κρατικής ενίσχυσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη διαγραφή συσσωρευμένων χρεών.
Συγκεκριμένα, το άρθρο έχει ως εξής:
«1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ύστερα από την έκδοση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με ζητήματα κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 93, 107, 108 και 109 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορεί να μεταβιβαστεί το σύνολο της ακίνητης περιουσίας που ανήκει στον ΟΣΕ, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων της σιδηροδρομικής υποδομής, αυτοδικαίως κατά κυριότητα στο Δημόσιο.
Η μεταβίβαση των ακινήτων πραγματοποιείται αυτοδικαίως χωρίς άλλη διατύπωση από τη δημοσίευση της προηγούμενης απόφασης.
Μετά την ανωτέρω μεταβίβαση, το Δημόσιο, με τις αρμόδιες εκάστοτε υπηρεσίες, οργανισμούς ή εταιρίες, μεριμνά για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, που αποτελεί την Εθνική Σιδηροδρομική Υποδομή, αποκτώντας τα αναγκαία προς τούτο ακίνητα κατά κυριότητα και διαθέτοντας τα για τον ανωτέρω σκοπό.
Εκκρεμείς διαδικασίες κήρυξης αναγκαστικής απαλλοτρίωσης ακινήτων υπέρ ΟΣΕ με τη δημοσίευση της ανωτέρω απόφασης συνεχίζονται και ολοκληρώνονται υπέρ του Δημοσίου.».
Στην περίπτωση δ) της παραγράφου 6 του άρθρου 6 του ν. 3891/2010 διαγράφονται οι λέξεις «και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ».
ΠΗΓΗ. metaforespress
Στο πολυνομοσχέδιο “Μέτρα στήριξης της ελληνικής οικονομίας” και ειδικότερα στην σελίδα 121, στην υποενότητα “Ρύθμιση ακινήτων ΟΣΕ” υπάρχει διάταξη, σύμφωνα με την οποία καταργείται η πρόβλεψη για μεταβίβαση ακινήτων του ΟΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, αυτό γίνεται σε συμφωνία ,με το αίτημα για την έγκριση κρατικής ενίσχυσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη διαγραφή συσσωρευμένων χρεών.
Συγκεκριμένα, το άρθρο έχει ως εξής:
«1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ύστερα από την έκδοση της απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με ζητήματα κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 93, 107, 108 και 109 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορεί να μεταβιβαστεί το σύνολο της ακίνητης περιουσίας που ανήκει στον ΟΣΕ, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων της σιδηροδρομικής υποδομής, αυτοδικαίως κατά κυριότητα στο Δημόσιο.
Η μεταβίβαση των ακινήτων πραγματοποιείται αυτοδικαίως χωρίς άλλη διατύπωση από τη δημοσίευση της προηγούμενης απόφασης.
Μετά την ανωτέρω μεταβίβαση, το Δημόσιο, με τις αρμόδιες εκάστοτε υπηρεσίες, οργανισμούς ή εταιρίες, μεριμνά για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, που αποτελεί την Εθνική Σιδηροδρομική Υποδομή, αποκτώντας τα αναγκαία προς τούτο ακίνητα κατά κυριότητα και διαθέτοντας τα για τον ανωτέρω σκοπό.
Εκκρεμείς διαδικασίες κήρυξης αναγκαστικής απαλλοτρίωσης ακινήτων υπέρ ΟΣΕ με τη δημοσίευση της ανωτέρω απόφασης συνεχίζονται και ολοκληρώνονται υπέρ του Δημοσίου.».
Στην περίπτωση δ) της παραγράφου 6 του άρθρου 6 του ν. 3891/2010 διαγράφονται οι λέξεις «και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ».
ΠΗΓΗ. metaforespress
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου