ΤΕΤΑΡΤΗ 26-3-2014
ΘΕΜΑ : « Για τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και την αυταρχική της εκτροπή.»
Κίνηση πανικού σε ακόμη πιο αυταρχική κατεύθυνση. Αυτός είναι ο αληθινός τίτλος της με αριθμό 44375/Γ1/24-3-2014 εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας με την οποία ο κύριος Υπουργός, αφού οι δύο προηγούμενες, με υπογραφή Υφυπουργού, εγκύκλιοι απέτυχαν να κάμψουν την αντίσταση των εκπαιδευτικών στην προωθούμενη εφαρμογή της «αυτοαξιολόγησης» – αξιολόγησης – χειραγώγησης, αποφάσισε να απεκδυθεί το «δημοκρατικό» μανδύα και προστάζει τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να αγνοήσουν τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και να συγκροτήσουν, με δική τους απόφαση, τις ομάδες εργασίας της ΑΕΕ. Κι όλα αυτά το απόγευμα της 24ης Μαρτίου, λίγες ώρες πριν τιμήσουμε τους ήρωες του 1821 που με τους αγώνες τους έβαλαν τα θεμέλια της ελευθερίας και της δημοκρατίας για τη νεότερη Ελλάδα.
Είναι ολοφάνερο ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ένιωσε τη δύναμη της άρνησης των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της ΑΕΕ που συνδέεται με την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την αξιολόγηση – χειραγώγηση των απολύσεων και της διάλυσης του δημόσιου σχολείου.
Είναι ολοφάνερο ότι αντιλήφθηκε από τα δύο πρώτα σεμινάρια στελεχών ότι ακόμα κι ο μηχανισμός αξιολογητών που προσδοκά να έχει στη διάθεσή της είναι, σε μεγάλο βαθμό, απρόθυμος να την ακολουθήσει και δεν αντέχει την πίεση της βάσης των εκπαιδευτικών.
Η προσφυγή στην αντιδημοκρατική μέθοδο του «αποφασίζουμε και διατάζουμε» και η εγκατάλειψη των μεγαλόστομων κενολογιών περί «σχετικής αυτονομίας των σχολείων, ενίσχυσης του «βαθμού ελευθερίας του εκπαιδευτικού» και εδραίωσης πολιτισμού εμπιστοσύνης, αποκαλύπτουν τις ειλικρινείς προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας αλλά και την ουσία του δίπτυχου ΑΕΕ – αξιολόγηση που δεν είναι άλλη από την απόλυτη χειραγώγηση.
Αυτό που δείχνει να αγνοεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι ο μεγάλος βαθμός συσπείρωσης που η μάχη κατά της ΑΕΕ- αξιολόγησης έχει φέρει στο εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα.
Το συντριπτικό ποσοστό του 93% των εκπαιδευτικών που υπέγραψε το κείμενο άρνησής της και ο απίστευτος όγκος των σχολικών μονάδων που έχει ήδη συντάξει πρακτικά μη συγκρότησης των ομάδων εργασίας είναι ο παράγοντας που δεν έχει μετρήσει σωστά.
Γιατί καμιάς μορφής αξιολόγηση δεν μπορεί να προχωρήσει δίχως τη συναίνεση των εκπαιδευτικών.
Καλούμε το σύνολο των εκπαιδευτικών να διατηρήσουν το αγωνιστικό φρόνημα και την ενότητα που τους έχει διακρίνει όλο αυτό το χρονικό διάστημα, να παραμείνουν συσπειρωμένοι κοντά στην Ομοσπονδία και να αναμένουν τις αποφάσεις που θα καθορίσουν την παραπέρα πορεία.
Το πρωί της Πέμπτης 27/3 κι αφού έρθει σε επαφή και με τις άλλες Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, εξετάσει όλες τις παραμέτρους του ζητήματος, μα πάνω απ’ όλα λάβει υπόψη του τη βούληση του Κλάδου, την ανάγκη προάσπισης των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης, θα συνεδριάσει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ώστε να οργανώσει τη από εδώ και πέρα στάση μας.
ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ. ΕΔΩ
ΠΗΓΗ. xenesglosses
ΘΕΜΑ : « Για τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και την αυταρχική της εκτροπή.»
Κίνηση πανικού σε ακόμη πιο αυταρχική κατεύθυνση. Αυτός είναι ο αληθινός τίτλος της με αριθμό 44375/Γ1/24-3-2014 εγκυκλίου του Υπουργού Παιδείας με την οποία ο κύριος Υπουργός, αφού οι δύο προηγούμενες, με υπογραφή Υφυπουργού, εγκύκλιοι απέτυχαν να κάμψουν την αντίσταση των εκπαιδευτικών στην προωθούμενη εφαρμογή της «αυτοαξιολόγησης» – αξιολόγησης – χειραγώγησης, αποφάσισε να απεκδυθεί το «δημοκρατικό» μανδύα και προστάζει τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να αγνοήσουν τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και να συγκροτήσουν, με δική τους απόφαση, τις ομάδες εργασίας της ΑΕΕ. Κι όλα αυτά το απόγευμα της 24ης Μαρτίου, λίγες ώρες πριν τιμήσουμε τους ήρωες του 1821 που με τους αγώνες τους έβαλαν τα θεμέλια της ελευθερίας και της δημοκρατίας για τη νεότερη Ελλάδα.
Είναι ολοφάνερο ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ένιωσε τη δύναμη της άρνησης των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της ΑΕΕ που συνδέεται με την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την αξιολόγηση – χειραγώγηση των απολύσεων και της διάλυσης του δημόσιου σχολείου.
Είναι ολοφάνερο ότι αντιλήφθηκε από τα δύο πρώτα σεμινάρια στελεχών ότι ακόμα κι ο μηχανισμός αξιολογητών που προσδοκά να έχει στη διάθεσή της είναι, σε μεγάλο βαθμό, απρόθυμος να την ακολουθήσει και δεν αντέχει την πίεση της βάσης των εκπαιδευτικών.
Η προσφυγή στην αντιδημοκρατική μέθοδο του «αποφασίζουμε και διατάζουμε» και η εγκατάλειψη των μεγαλόστομων κενολογιών περί «σχετικής αυτονομίας των σχολείων, ενίσχυσης του «βαθμού ελευθερίας του εκπαιδευτικού» και εδραίωσης πολιτισμού εμπιστοσύνης, αποκαλύπτουν τις ειλικρινείς προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας αλλά και την ουσία του δίπτυχου ΑΕΕ – αξιολόγηση που δεν είναι άλλη από την απόλυτη χειραγώγηση.
Αυτό που δείχνει να αγνοεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι ο μεγάλος βαθμός συσπείρωσης που η μάχη κατά της ΑΕΕ- αξιολόγησης έχει φέρει στο εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα.
Το συντριπτικό ποσοστό του 93% των εκπαιδευτικών που υπέγραψε το κείμενο άρνησής της και ο απίστευτος όγκος των σχολικών μονάδων που έχει ήδη συντάξει πρακτικά μη συγκρότησης των ομάδων εργασίας είναι ο παράγοντας που δεν έχει μετρήσει σωστά.
Γιατί καμιάς μορφής αξιολόγηση δεν μπορεί να προχωρήσει δίχως τη συναίνεση των εκπαιδευτικών.
Καλούμε το σύνολο των εκπαιδευτικών να διατηρήσουν το αγωνιστικό φρόνημα και την ενότητα που τους έχει διακρίνει όλο αυτό το χρονικό διάστημα, να παραμείνουν συσπειρωμένοι κοντά στην Ομοσπονδία και να αναμένουν τις αποφάσεις που θα καθορίσουν την παραπέρα πορεία.
Το πρωί της Πέμπτης 27/3 κι αφού έρθει σε επαφή και με τις άλλες Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, εξετάσει όλες τις παραμέτρους του ζητήματος, μα πάνω απ’ όλα λάβει υπόψη του τη βούληση του Κλάδου, την ανάγκη προάσπισης των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης, θα συνεδριάσει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ώστε να οργανώσει τη από εδώ και πέρα στάση μας.
ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ. ΕΔΩ
ΠΗΓΗ. xenesglosses
ΘΕΜΑ : « Για τη νέα
εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και την αυταρχική της εκτροπή.»
Κίνηση πανικού σε ακόμη πιο αυταρχική κατεύθυνση. Αυτός είναι ο αληθινός
τίτλος της με αριθμό 44375/Γ1/24-3-2014 εγκυκλίου του Υπουργού
Παιδείας με την οποία ο κύριος Υπουργός, αφού οι δύο προηγούμενες, με
υπογραφή Υφυπουργού, εγκύκλιοι απέτυχαν να κάμψουν την αντίσταση των
εκπαιδευτικών στην προωθούμενη εφαρμογή της «αυτοαξιολόγησης» –
αξιολόγησης – χειραγώγησης, αποφάσισε να απεκδυθεί το «δημοκρατικό»
μανδύα και προστάζει τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να αγνοήσουν
τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και να συγκροτήσουν, με δική τους
απόφαση, τις ομάδες εργασίας της ΑΕΕ. Κι όλα αυτά το απόγευμα της 24ης
Μαρτίου, λίγες ώρες πριν τιμήσουμε τους ήρωες του 1821 που με τους
αγώνες τους έβαλαν τα θεμέλια της ελευθερίας και της δημοκρατίας για τη
νεότερη Ελλάδα.
Είναι ολοφάνερο ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ένιωσε τη δύναμη
της άρνησης των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της ΑΕΕ που συνδέεται με
την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την αξιολόγηση – χειραγώγηση των
απολύσεων και της διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Είναι ολοφάνερο ότι
αντιλήφθηκε από τα δύο πρώτα σεμινάρια στελεχών ότι ακόμα κι ο
μηχανισμός αξιολογητών που προσδοκά να έχει στη διάθεσή της είναι, σε
μεγάλο βαθμό, απρόθυμος να την ακολουθήσει και δεν αντέχει την πίεση της
βάσης των εκπαιδευτικών.
Η προσφυγή στην αντιδημοκρατική μέθοδο του «αποφασίζουμε και διατάζουμε»
και η εγκατάλειψη των μεγαλόστομων κενολογιών περί «σχετικής αυτονομίας
των σχολείων, ενίσχυσης του «βαθμού ελευθερίας του εκπαιδευτικού» και
εδραίωσης πολιτισμού εμπιστοσύνης, αποκαλύπτουν τις ειλικρινείς
προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας αλλά και την ουσία του δίπτυχου ΑΕΕ –
αξιολόγηση που δεν είναι άλλη από την απόλυτη χειραγώγηση.
Αυτό που δείχνει να αγνοεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας
είναι ο μεγάλος βαθμός συσπείρωσης που η μάχη κατά της ΑΕΕ- αξιολόγησης
έχει φέρει στο εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα. Το συντριπτικό
ποσοστό του 93% των εκπαιδευτικών που υπέγραψε το κείμενο άρνησής της
και ο απίστευτος όγκος των σχολικών μονάδων που έχει ήδη συντάξει
πρακτικά μη συγκρότησης των ομάδων εργασίας είναι ο παράγοντας που δεν
έχει μετρήσει σωστά. Γιατί καμιάς μορφής αξιολόγηση δεν μπορεί να
προχωρήσει δίχως τη συναίνεση των εκπαιδευτικών.
Καλούμε το σύνολο των εκπαιδευτικών να διατηρήσουν το αγωνιστικό φρόνημα
και την ενότητα που τους έχει διακρίνει όλο αυτό το χρονικό διάστημα,
να παραμείνουν συσπειρωμένοι κοντά στην Ομοσπονδία και να αναμένουν τις
αποφάσεις που θα καθορίσουν την παραπέρα πορεία.
Το πρωί της Πέμπτης 27/3 κι αφού έρθει σε επαφή και με τις άλλες
Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, εξετάσει όλες τις παραμέτρους του ζητήματος,
μα πάνω απ’ όλα λάβει υπόψη του τη βούληση του Κλάδου, την ανάγκη
προάσπισης των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και την υπεράσπιση της
δημόσιας εκπαίδευσης, θα συνεδριάσει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ώστε να
οργανώσει τη από εδώ και πέρα στάση μας.
ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ
Διαβάστε περισσότερα: ΔΟΕ – Για τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και την αυταρχική της εκτροπή | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Διαβάστε περισσότερα: ΔΟΕ – Για τη νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και την αυταρχική της εκτροπή | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου