ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2023

ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ - Στο σταθμό του Μονάχου (ΒΙΝΤΕΟ)


Η ιστορία του τραγουδιού βασίζεται στο τρένο ''Ακρόπολις Εξπρές'' (Akropolis Express) , μια σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Μονάχου και Αθήνας που λειτούργησε το 1967, από κοινού από την υπηρεσία των γερμανικών κρατικών σιδηροδρόμων, την υπηρεσία Αυστριακών Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων (ÖBB), τον Γιουγκοσλάβικο Σιδηρόδρομο (JZ) και τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) .

Εφτανε στο Μόναχο μέσω Villach , Λιουμπλιάνας ,Ζάγκρεμπ , του Βελιγραδίου , Σκοπίων και Θεσσαλονίκης.Με την έναρξη των γιουγκοσλαβικών πολέμων το 1991, η σιδηροδρομική σύνδεση διακόπηκε.

Είναι το τρένο που μετέφερε τις ελπίδες, προσδοκίες και όνειρα, από τη μεταπολεμική Ελλάδα της δεκαετίας του ΄60 στη Γερμανία.


ΒΙΝΤΕΟ. 




Στίχοι.  
Άκης Πάνου
Μουσική.  
Άκης Πάνου


Στο σταθμό του Μονάχου
 
Στο σταθμό του Μονάχου
με πέταξε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Όπου να `ναι σουρουπώνει
το Ακρόπολις θα φτάσει
να `ταν και να κατεβάσει
ένα φίλο ή γνωστό

Στο σταθμό του Μονάχου
με πέταξε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Κάθε άνθρωπος και γλώσσα
ποιόνε ξέρω ποιος με ξέρει
αφιλόξενα τα μέρη
παγωμένες οι καρδιές

Στο σταθμό του Μονάχου
με ξέχασε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Δίπλα μου λαγοκοιμάται
ένας χίπυ πεινασμένος
ένας νέγρος μεθυσμένος
τα ναυάγια σωρό

Στο σταθμό του Μονάχου
με ξέχασε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου