ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Ξένος (ΒΙΝΤΕΟ)

ΔΕΥΤΕΡΑ 8-5-2017



ΒΙΝΤΕΟ.




ΣΤΙΧΟΙ.

Δίσκος: Μετωπική
Μουσική: Σοφία Βόσσου
Στίχοι: Γιώργος Κλεφτογεώργος


Ποιος έχει βάψει τον αέρα
με λόγια ψεύτικα και αίμα
και του πλανήτη τα ηχεία
παίζουνε τ' άδικο στο τέρμα.

Ποιος έχει κάνει τα πελάγη
και οι αγάπες μας βουλιάζουν,
τώρα που λιώνουνε οι πάγοι,
μόνο τ' αγάλματα ουρλιάζουν.

Πες μου ποιος;

Ποιος έχει κλέψει τις ελπίδες
και τις πουλάει μία-μία,
ποιος έχει φτιάξει τις πατρίδες
και δε σου έδωσε καμία.

Πες μου ποιος;

Οι πατρίδες ξενυχτάνε στις πλατείες
και μετράνε τις αμέτρητες αιτίες,
τα παιδιά τους καίνε όνειρα τα βράδυα,
να φωτίσουν τα δικά μας τα σκοτάδια.

Πες μου ποιος;

Ποιος έχει γράψει τα τραγούδια
και πυρετό έχουν οι λέξεις,
που τόσα χρόνια σε δικάζουν
κι εσύ δεν πρόλαβες να φταίξεις.

Ποιος άνεμος μαχαιρωμένος
σ' έριξε μέσα στα καΐκια,
στο μέτωπό σου γράφει ξένος,
έκανες φίλους τα ποντίκια.

Πες μου ποιος;

Ποιος έχει κλέψει τις ελπίδες
και τις πουλάει μία-μία,
ποιος έχει φτιάξει τις πατρίδες
και δε σου έδωσε καμία.

Πες μου ποιος;

Οι πατρίδες ξενυχτάνε στις πλατείες
και μετράνε τις αμέτρητες αιτίες,
τα παιδιά τους καίνε όνειρα τα βράδυα,
να φωτίσουν τα δικά μας τα σκοτάδια.

Πες μου ποιος;





ΠΗΓΗ. youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου