ΤΕΤΑΡΤΗ 10-5-2017
Με αρκετή δόση καθυστέρησης φτάνει η ηλεκτροκίνηση στο λιμάνι του Πειραιά ολοκληρώνοντας τον αρχικό σχεδιασμό της ΕΡΓΟΣΕ.
Με μία σύμβαση που ξεκίνησε από τον Οκτώβριο του 2015 για 10 μήνες, φτάνουμε στο σημείο όπου επιτέλους τα έργα δείχνουν να ολοκληρώνονται στο τμήμα του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Αθήνα-Πειραιάς.
Με την παράδοση των έργων, το ερχόμενο Φθινόπωρο, η απόσταση Αθήνα-Πειραιάς θα διαθέτει διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή και πλέον ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ θα μπορεί να εξυπηρετεί δρομολόγια προαστιακού και υπεραστικού σιδηρόδρομου ως σταθμός εκκίνησης.
Αυτό, ανάλογα και με τις αποφάσεις του νέου αφεντικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Ιταλική Ferrovie, θα σημάνει την μεταμόρφωση του σημερινού σταθμού "φάντασμα" που εξυπηρετεί μόλις μερικούς εκατοντάδες επιβάτες κάθε μέρα.
Η δρομολόγηση περισσότερων προαστιακών και υπεραστικών τρένων στον Πειραιά, θα επιτρέψει στον Σιδηρόδρομο ύστερα από πολλά χρόνια να συνδέεται απευθείας με το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της χώρας και σε συνδυασμό με το Μετρό, το Τραμ, τα λεωφορεία και τα τρόλλεϋ, να δημιουργήσει το μεγαλύτερο επιβατικό κόμβο στην Αττική.
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να ευνοήσει τόσο τους τουρίστες που από το Αεροδρόμιο της Αθήνας θα μπορούν να πηγαίνουν απευθείας στο λιμάνι αν επιθυμούν να αναχωρήσουν για κάποιο νησί, αλλά και τους επιβάτες από την περιφέρεια που σήμερα πρέπει μετά τον σταθμό της Αθήνας, όπου τερματίζουν τα υπεραστικά τρένα, να αναζητήσουν άλλα μέσα για να φτάσουν μέχρι το λιμάνι.
Η λειτουργία αυτή, μπορεί να μειώσει τον χρόνο μετεπιβίβασης σε άλλα μέσα ακόμα και κατά 40 λεπτά, καθώς ο επιβάτης αν επιλέξει π.χ. το Μετρό θα πρέπει να βγει από το σταθμό, να πάρει το Μετρό για 2 στάσεις και στην Ομόνοια να αλλάξει γραμμή παίρνοντας τη Γραμμή 1 και να φτάσει στον Πειραιά.
Πλέον αυτή η κίνηση δεν θα χρειάζεται, με τον σταθμό του Πειραιά, να πολλαπλασιάζει την επιβατική του κίνηση.
Σήμερα, στο σταθμό Πειραιάς, φτάνουν μόνο τα τρένα από Χαλκίδα που και αυτά λόγω προβλημάτων έχουν περιοριστεί σε δύωρα δρομολόγια με την κίνηση να χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα ισχνή.
ΠΗΓΗ. trolleatzis.com
Με αρκετή δόση καθυστέρησης φτάνει η ηλεκτροκίνηση στο λιμάνι του Πειραιά ολοκληρώνοντας τον αρχικό σχεδιασμό της ΕΡΓΟΣΕ.
Με μία σύμβαση που ξεκίνησε από τον Οκτώβριο του 2015 για 10 μήνες, φτάνουμε στο σημείο όπου επιτέλους τα έργα δείχνουν να ολοκληρώνονται στο τμήμα του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Αθήνα-Πειραιάς.
Με την παράδοση των έργων, το ερχόμενο Φθινόπωρο, η απόσταση Αθήνα-Πειραιάς θα διαθέτει διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή και πλέον ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ θα μπορεί να εξυπηρετεί δρομολόγια προαστιακού και υπεραστικού σιδηρόδρομου ως σταθμός εκκίνησης.
Αυτό, ανάλογα και με τις αποφάσεις του νέου αφεντικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Ιταλική Ferrovie, θα σημάνει την μεταμόρφωση του σημερινού σταθμού "φάντασμα" που εξυπηρετεί μόλις μερικούς εκατοντάδες επιβάτες κάθε μέρα.
Η δρομολόγηση περισσότερων προαστιακών και υπεραστικών τρένων στον Πειραιά, θα επιτρέψει στον Σιδηρόδρομο ύστερα από πολλά χρόνια να συνδέεται απευθείας με το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της χώρας και σε συνδυασμό με το Μετρό, το Τραμ, τα λεωφορεία και τα τρόλλεϋ, να δημιουργήσει το μεγαλύτερο επιβατικό κόμβο στην Αττική.
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να ευνοήσει τόσο τους τουρίστες που από το Αεροδρόμιο της Αθήνας θα μπορούν να πηγαίνουν απευθείας στο λιμάνι αν επιθυμούν να αναχωρήσουν για κάποιο νησί, αλλά και τους επιβάτες από την περιφέρεια που σήμερα πρέπει μετά τον σταθμό της Αθήνας, όπου τερματίζουν τα υπεραστικά τρένα, να αναζητήσουν άλλα μέσα για να φτάσουν μέχρι το λιμάνι.
Η λειτουργία αυτή, μπορεί να μειώσει τον χρόνο μετεπιβίβασης σε άλλα μέσα ακόμα και κατά 40 λεπτά, καθώς ο επιβάτης αν επιλέξει π.χ. το Μετρό θα πρέπει να βγει από το σταθμό, να πάρει το Μετρό για 2 στάσεις και στην Ομόνοια να αλλάξει γραμμή παίρνοντας τη Γραμμή 1 και να φτάσει στον Πειραιά.
Πλέον αυτή η κίνηση δεν θα χρειάζεται, με τον σταθμό του Πειραιά, να πολλαπλασιάζει την επιβατική του κίνηση.
Σήμερα, στο σταθμό Πειραιάς, φτάνουν μόνο τα τρένα από Χαλκίδα που και αυτά λόγω προβλημάτων έχουν περιοριστεί σε δύωρα δρομολόγια με την κίνηση να χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα ισχνή.
ΠΗΓΗ. trolleatzis.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου