ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Κυριακή 24 Απριλίου 2016

Ελευθερία Αρβανιτάκη - Η Συνήθεια

ΚΥΡΙΑΚΗ 24-4-2016

ΒΙΝΤΕΟ


Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης

Στίχοι: Λήδα Ρουμάνη
Ενορχήστρωση: Θέμης Καραμουρατίδης, Soumka



ΣΤΙΧΟΙ

 Τα μάτια σου δε γνώρισα χτες βράδυ
Τα μάτια μου σαν σίδερα βαριά
φοβήθηκαν το άδειο σου το χάδι
και κλείδωσαν, σε αρνήθηκαν ξανά

Χειμώνας κι η ανάσα σου παγώνει
ξεπλένει τα κομμάτια σου η βροχή
καπνίζεις μες στη νύχτα στο μπαλκόνι
και λες δε σε χωράει όλη η γη

Άλλα μη λες
σκίζει στιγμές
η αλήθεια

Άλλο μην κλαις
Όλα τα καίει
Η συνήθεια

Κι εγώ να κάνω πως κοιμάμαι
Κι εγώ να κάνω ότι είμαι εδώ
Κι ας έχω φύγει από καιρό

Και φόρεσες τα μαύρα σου τα ρούχα
Μαζί με ένα κόκκινο κασκόλ
Μα ξέχασες στο σπίτι τα παπούτσια
η ανάσα σου ποτάμια αλκοόλ

Ξυπόλητος την άνοιξη γυρεύεις
Περπάτησες ξανά ως το πρωί
Γυρνάς και με το μέσα σου παλεύεις
που χάθηκες και χάσαμε μαζί





ΠΗΓΗ. mlk


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου