ΠΡΟΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΕ Η ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΜΟΝΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΙΣΘΜΟΥ-ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ»
Με συνέπεια στην εφαρμογή του ανακοινωθέντος χρονοδιαγράμματος, στις 23-02-2018, ημέρα Παρασκευή, δημοσιεύθηκε με επιτυχία στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης η Προκήρυξη του έργου, σε συνέχεια της από 21-02-2018 αποστολής για Δημοσίευση στην Ε.Ε.Ε.Ε.
H «ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.» διακηρύσσει την ανοιχτή διαδικασία μέσω του Εθνικού
Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσιών Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.), για την
επιλογή αναδόχου για την κατασκευή του ως άνω έργου, προϋπολογισμού
12.000.000,00 ΕΥΡΩ, μη συμπεριλαμβανομένου του ποσού για Αναθεώρηση και
Φ.Π.Α.
Οι προσφορές θα υποβάλλονται από τους ενδιαφερομένους ηλεκτρονικά, μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του ΕΣΗΔΗΣ.
Ως ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών στην πύλη του
ΕΣΗΔΗΣ ορίζεται η 30-03-2018, ημέρα Παρασκευή και ώρα Ελλάδος 11:00 π.μ.
Ως ημερομηνία κα ώρα ηλεκτρονικής αποσφράγισης των προσφορών ορίζεται η 04-04-2018, ημέρα Τετάρτη και ώρα 11:00 π.μ.
Η επιλογή του Αναδόχου θα γίνει σύμφωνα με την «ανοικτή διαδικασία» του άρθρου 264 του ν. 4412/2016 και υπό τις προϋποθέσεις του νόμου αυτού.
Ως ημερομηνία κα ώρα ηλεκτρονικής αποσφράγισης των προσφορών ορίζεται η 04-04-2018, ημέρα Τετάρτη και ώρα 11:00 π.μ.
Η επιλογή του Αναδόχου θα γίνει σύμφωνα με την «ανοικτή διαδικασία» του άρθρου 264 του ν. 4412/2016 και υπό τις προϋποθέσεις του νόμου αυτού.
Το έργο χρηματοδοτείται από το ενάριθμο 2017ΣΕ07850000 του Προγράμματος Δημοσίων επενδύσεων (Π.Δ.Ε.)
Αντικείμενο του Έργου
Αντικείμενο του έργου είναι η μετατροπή της υφιστάμενης μονής Μετρικής
γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου σε Κανονικού Εύρους Ηλεκτροκινούμενη και η
τελική σύνδεσή της, στην περιοχή του Ισθμού, με την υπάρχουσα
Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) του Προαστιακού
Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου – Αεροδρομίου.
Τα έργα που θα κατασκευασθούν είναι τα εξής:
α) Μονή σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους μήκους 6,4 χλµ. από την
σύνδεση με την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) ΣΚΑ – ΚΙΑΤΟ,
στην περιοχή του παλαιού Σ.Σ. Ισθμού, μέχρι και το Λουτράκι. Η σύνδεση
μεταξύ ΣΓΥΤ και Σ.Σ. Ισθμού θα είναι σηματοδοτούμενη.
β) Δευτερεύουσα σιδηροδρομική γραμμή κανονικού εύρους, μήκους περίπου
0,45 χλμ. παράλληλα με την κύρια γραμμή Ισθμού – Λουτρακίου, στο ύψος
του υπάρχοντος Σ.Σ. Ισθμού για την εξυπηρέτηση των αναγκών κυκλοφορίας
των συρμών.
γ) Ηλεκτροκίνηση της νέας γραμμής με μονοσύρματη ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, με εναέρια γραμμή επαφής.
δ) Ανακαίνιση των κτιριακών εγκαταστάσεων του Σ.Σ. Ισθμού και βελτίωση
του περιβάλλοντος χώρου με δημιουργία υπαίθριου, περιφραγμένου και
φωτιζόμενου χώρου στάθμευσης.
ε) Κατασκευή αποβαθρών στον Σταθμό Ισθμού και στις Στάσεις Καζίνο - Μηχανικό και Λουτρακίου.
στ) Τοποθέτηση σύγχρονων Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ)
σε όλες τις υφιστάμενες εγκεκριμένες αφύλακτες ή φυλασσόμενες Ισοπέδες
Διαβάσεις καθώς και στις ισόπεδες διασταυρώσεις που θα προκύψουν από την
εφαρμογή του ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας.
Τα ΑΣΙΔ αποτελούνται από μηχανισμούς δυρφάκτων, από ηχοφωτεινά σήματα
προς την οδική κυκλοφορία, καθώς επίσης και από σιδηροδρομικά φωτοσήματα
κλπ εξοπλισμό γραμμής.
ΠΗΓΗ. ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου