ΣΑΒΒΑΤΟ 11-3-2017
Όπως έχουμε τονίσει πολλές φορές, ο σιδηρόδρομος είναι αυτός που έδωσε την καθοριστική ώθηση για την ανάπτυξη της Αλεξανδρούπολης.
Κάτω βλέπουμε τον χάρτη του 1888 όπου η κύρια γραμμή από Κωνσταντινούπολη κατευθύνεται προς Αδριανούπολη-Σόφια-Νις- Βελιγράδι-Βουδαπέστη κι από εκεί στην υπόλοιπη Ευρώπη (Βιέννη, Μόναχο κλπ).
ΠΗΓΗ. oldalexandroupoli
Όπως έχουμε τονίσει πολλές φορές, ο σιδηρόδρομος είναι αυτός που έδωσε την καθοριστική ώθηση για την ανάπτυξη της Αλεξανδρούπολης.
Κάτω βλέπουμε τον χάρτη του 1888 όπου η κύρια γραμμή από Κωνσταντινούπολη κατευθύνεται προς Αδριανούπολη-Σόφια-Νις- Βελιγράδι-Βουδαπέστη κι από εκεί στην υπόλοιπη Ευρώπη (Βιέννη, Μόναχο κλπ).
Αντιλαμβανόμαστε πως με την διασύνδεσή στην συγκεκριμένη γραμμή η πόλη πήρε ώθηση και με τον καιρό κατέστη νευραλγικός κόμβος στην περιοχή αφού διέθετε και λιμάνι (άλλωστε η Αλεξ/πολη είναι από τις ελάχιστες πόλεις στα Βαλκάνια που διαθέτουν αεροδρόμιο-λιμάνι- Σ.Σταθμό- άμεση πρόσβαση σε διεθνή δρόμο τύπου Εγνατίας. )
Ένας πολύ ενδιαφέρων χάρτης με την σιδηροδρομική γραμμή (των αρχών του προηγούμενου αιώνα, γύρω στο 1920-1930) ό οποίος μας διαφωτίζει σχετικά με την πληθυσμιακή σύνθεση του Νομού .
Παρατηρούμε πως η επαρχία Διδ/χου είναι η πολυπληθέστερη με 40150 κατοίκους, δεύτερη η Ορεστιάδος με 34277 και εμείς μόλις 27319.
Παρατηρούμε πως η επαρχία Διδ/χου είναι η πολυπληθέστερη με 40150 κατοίκους, δεύτερη η Ορεστιάδος με 34277 και εμείς μόλις 27319.
Τελευταία έρχεται η επαρχία Σουφλίου με 18802 κατοίκους.
Επίσης πολλά χωριά τα οποία σήμερα είναι σχεδόν ακατοίκητα τότε ήταν πολυπληθή
Επίσης πολλά χωριά τα οποία σήμερα είναι σχεδόν ακατοίκητα τότε ήταν πολυπληθή
ΠΗΓΗ. oldalexandroupoli
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου