Το
νομοσχέδιο που προβλέπει την απελευθέρωση στις τουρκικές σιδηροδρομικές
μεταφορές εγκρίθηκε από την Επιτροπή Δημοσίων Έργων, Ανασυγκρότησης,
Μεταφορών και Τουρισμού, όπως μετέδωσε το TRT.
Το νομοσχέδιο προβλέπει την αναδιοργάνωση των Κρατικών Σιδηροδρομικών Γραμμών της Τουρκίας (TCDD), με την ιδιότητα της διεύθυνσης διαχείρισης της σιδηροδρομικής υποδομής.
Για τις υπηρεσίες που αφορούν τη διαχείριση των έργων υποδομής, συγκροτείται η Ανώνυμος Εταιρεία Κρατικών Σιδηροδρομικών Μεταφορών Τουρκίας.
Νομικά πρόσωπα του δημοσίου και εταιρείες θα εξουσιοδοτούνται από το Υπουργείο για να κατασκευάζουν τη δική τους σιδηροδρομική υποδομή και να λειτουργούν ως διαχειριστές σιδηροδρομικής αμαξοστοιχίας στο εθνικό δίκτυο σιδηροδρομικής υποδομής.
Οι εταιρείες που θα κατασκευάσουν την υποδομή, θα καταβάλλουν το κόστος κρατικοποίησης των ακινήτων και σε αντάλλαγμα θα διαχειρίζονται αυτή τη γραμμή δωρεάν για 49 χρόνια.
Τα κτίσματα που είναι πιο κοντά από την απόσταση που έχει οριστεί για την κατασκευή του σιδηρόδρομου, θα κατεδαφιστούν. Tέλος, αποφασίστηκαν κίνητρα για πρόωρη συνταξιοδότηση του προσωπικού των σιδηρόδρομων.
Το νομοσχέδιο προβλέπει την αναδιοργάνωση των Κρατικών Σιδηροδρομικών Γραμμών της Τουρκίας (TCDD), με την ιδιότητα της διεύθυνσης διαχείρισης της σιδηροδρομικής υποδομής.
Για τις υπηρεσίες που αφορούν τη διαχείριση των έργων υποδομής, συγκροτείται η Ανώνυμος Εταιρεία Κρατικών Σιδηροδρομικών Μεταφορών Τουρκίας.
Νομικά πρόσωπα του δημοσίου και εταιρείες θα εξουσιοδοτούνται από το Υπουργείο για να κατασκευάζουν τη δική τους σιδηροδρομική υποδομή και να λειτουργούν ως διαχειριστές σιδηροδρομικής αμαξοστοιχίας στο εθνικό δίκτυο σιδηροδρομικής υποδομής.
Οι εταιρείες που θα κατασκευάσουν την υποδομή, θα καταβάλλουν το κόστος κρατικοποίησης των ακινήτων και σε αντάλλαγμα θα διαχειρίζονται αυτή τη γραμμή δωρεάν για 49 χρόνια.
Τα κτίσματα που είναι πιο κοντά από την απόσταση που έχει οριστεί για την κατασκευή του σιδηρόδρομου, θα κατεδαφιστούν. Tέλος, αποφασίστηκαν κίνητρα για πρόωρη συνταξιοδότηση του προσωπικού των σιδηρόδρομων.
ΠΗΓΗ: metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου