ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Σάββατο 25 Μαΐου 2013

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ - Κάλεσμα στους ομογενείς για τακτοποίηση περιουσίας


ΣΑΒΒΑΤΟ 25-5-2013
Πολλοί ομογενείς λένε: έχω δυό χωράφια που μου άφησε ο παππούς μου στο χωριό και ένα σπίτι που κληρονόμησα από τον πατέρα μου στην Ελλάδα, έχω περιουσία στην πατρίδα. Έτσι πιστεύουν. Αλλά δεν είναι έτσι. Με την κτηματογράφηση της Ελλάδας τώρα όλα πρέπει να δηλωθούν εκ νέου για να υπάρχουν. Διαφορετικά θα καταγραφούν ως αγνώστου ιδιοκτησίας και θα περιέλθουν, μετά από λίγα χρόνια, στην κυριότητα του κράτους.
"Έχω, σημαίνει γνωρίζω που είναι το ακίνητό μου και μπορώ να κατοχυρώσω την κυριότητά του": αυτή τη δυνατότητα δίνει το κτηματολόγιο και κυρίως για τους ομογενείς που μπορεί να έχουν εκκρεμμότητες περιουσιακών στοιχείων εδώ και δεκαετίες.
"Δηλώνω, ελέγχω, κατοχυρώνω", είναι τα τρία στάδια στην κτηματογράφηση της Ελλάδας στα οποία θα πρέπει να συμμετέχουν σήμερα όλοι οι Έλληνες, εντός και εκτός συνόρων, προκειμένου να αποκτήσουν το δικαίωμα ιδιοκτησίας, επικαρπίας, ή χρήσης, που αναγράφεται στα συμβόλαιά τους. Μια διαδικασία που άρχισε πριν από μία δεκαετία και εξελίσσεται σταδιακά ανά περιοχές μέχρι την τελική ολοκλήρωσή της, από άκρη σε άκρη της Ελλάδας, το 2020.
Για τον λόγο αυτό, ειδική έκκληση προς τους απόδημους Έλληνες απευθύνει και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ, Δημήτρης Καλουδιώτης: «Θα ήθελα να καλέσω τους ομογενείς μας σε όλες τις περιοχές του κόσμου να ενδιαφερθούν για την περιουσία τους, να συμμετάσχουν στις δουλειές του κτηματολογίου- εμείς θα τους ενημερώσουμε γι αυτό- ώστε να κατοχυρώσουν με τον καλύτερο τρόπο την περιουσία τους».

ΠΗΓΗ: http://www.mpa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου