ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22-12-2017
Η Κινεζική πόλη Ζούζου ξεκίνησε ένα φουτουριστικό σιδηρόδρομο με αμαξοστοιχίες το οποίο κινείται πάνω σε εικονικές γραμμές.
Το σύστημα μεταφοράς υψηλής τεχνολογίας άρχισε να λειτουργεί δοκιμαστικά χθες στους πολυσύχναστους δρόμους του Ζούζου Κάθε τρένο θα μπορούσε να ταξιδέψει μέχρι 70χλμ/ώρα, ή 43 mph και να μεταφέρει μέχρι 300 επιβάτες.
Το ελαφρύ σιδηροδρομικό σύστημα αναπτύχθηκε ως μια προσπάθεια επιτάχυνσης των δημόσιων συγκοινωνιών στην πόλη.
Το σιδηροδρομικό σύστημα, που ονομάζεται ART ή Αυτόνομο Σιδηροδρομικό Ταχύμετρο, έχει αναπτυχθεί από την CRRC Corporation Limited της Κίνας, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αμαξοστοιχιών παγκοσμίως.
Είναι έτοιμη να επιταχύνει τη δημόσια συγκοινωνία της Ζούζου, μιας πόλης με περίπου τέσσερα εκατομμύρια κατοίκους, προτού γίνει γνωστή σε άλλα μέρη της Κίνας.
Η αμαξοστοιχία, με τα κομψά έπιπλα και το σχεδιασμό, είναι κάτι ανάμεσα σε ένα μακρύ λεωφορείο και ένα παραδοσιακό τραμ.
Θα μπορούσε να μεταφέρει πολύ περισσότερους επιβάτες από ένα λεωφορείο και σε αντίθεση με ένα τραμ, δεν τρέχει σε φυσικές σιδηροδρομικές γραμμές.
Ο αόρατος σιδηρόδρομος έχει πλάτος 3,75 μέτρα και ενσωματώνεται από διακεκομμένες γραμμές ζωγραφισμένες στο δρόμο.
Σύμφωνα με τον Φενγκ Τζιανγκούα, κύριο μηχανικό του τρένου, το εικονικό σιδηροδρομικό σύστημα είναι πολύ φθηνότερο για να κατασκευαστεί σε σύγκριση με ένα σύστημα τραμ ή μετρό.
Ο κ. Φενγκ δήλωσε ότι θα κοστίσει 150 έως 200 εκατομμύρια γιουάν (17 έως 23 εκατομμύρια λίρες στερλίνες) για την κατασκευή ενός χιλιομέτρου τραμ στην Κίνα, αλλά με την εικονική γραμμή υψηλής τεχνολογίας, το κόστος θα μειωθεί στα 50 με 100 εκατομμύρια γιουάν ( 5,7 έως 11,4 εκατομμύρια ευρώ) για την ίδια απόσταση.
Ο κ. Φενγκ είπε επίσης ότι η αμαξοστοιχία αναγνωρίζει το πεζοδρόμιο και έχει διάφορους αισθητήρες για τη συλλογή πληροφοριών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Τρία «έξυπνα τρένα» δοκιμάζονται στο δρόμο του Ζούζου.
Η σιδηροδρομική γραμμή πρόκειται να ανοίξει επίσημα την ερχόμενη άνοιξη. Τα τρένα αναμένεται να αυτοματοποιηθούν στο εγγύς μέλλον.
Οι επιβάτες στην Ζούζου αναμένουν στην σειρά για να κάνουν μια βόλτα σε ένα τρένο χωρίς σιδηροδρομικές γραμμές, το οποίο αναπτύχθηκε από την εταιρεία CRRC Corporation Limited της Κίνας.
Η γραμμή πορείας βρίσκεται στο δρόμο και αυτό είναι ένα πολύ φθηνότερο σύστημα από το μετρό Το σύστημα μετακίνησης υψηλής τεχνολογίας, με τα «έξυπνα τρένα», έχει έναν εικονικό σιδηρόδρομο ο οποίος ενσωματώνεται από διακεκομμένες γραμμές στο δρόμο.
Το τρένο, το οποίο θα μπορούσε να μεταφέρει 300 άτομα, αναγνωρίζει το πεζοδρόμιο και διαθέτει διάφορους αισθητήρες για τη συλλογή πληροφοριών κατά την διάρκεια του ταξιδιού.
Η σιδηροδρομική γραμμή πρόκειται να ανοίξει επίσημα την επόμενη άνοιξη και τα τρένα αναμένεται να αυτοματοποιηθούν στο εγγύς μέλλον
ΠΗΓΗ. travelstyle.gr
Ένα φουτουριστικό σιδηροδρομικό σύστημα με αμαξοστοιχίες και εικονικές γραμμές ξεκίνησε χθες σε μια Κινεζική πόλη. Χρεωμένο ως το πρώτο «έξυπνο τρένο» στον κόσμο, το όχημα τρέχει σε εικονικές σιδηροδρομικές γραμμές μέσω των πολυσύχναστων δρόμων του Ζούζου στην επαρχία Χουνάν της Κίνας, ανέφερε το People’s Daily Online.
Το τρένο θα μπορούσε να ταξιδέψει μέχρι 70χλμ/ώρα, ή 43 mph και να μεταφέρει μέχρι 300 επιβάτες.Η Κινεζική πόλη Ζούζου ξεκίνησε ένα φουτουριστικό σιδηρόδρομο με αμαξοστοιχίες το οποίο κινείται πάνω σε εικονικές γραμμές.
Το σύστημα μεταφοράς υψηλής τεχνολογίας άρχισε να λειτουργεί δοκιμαστικά χθες στους πολυσύχναστους δρόμους του Ζούζου Κάθε τρένο θα μπορούσε να ταξιδέψει μέχρι 70χλμ/ώρα, ή 43 mph και να μεταφέρει μέχρι 300 επιβάτες.
Το ελαφρύ σιδηροδρομικό σύστημα αναπτύχθηκε ως μια προσπάθεια επιτάχυνσης των δημόσιων συγκοινωνιών στην πόλη.
Το σιδηροδρομικό σύστημα, που ονομάζεται ART ή Αυτόνομο Σιδηροδρομικό Ταχύμετρο, έχει αναπτυχθεί από την CRRC Corporation Limited της Κίνας, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αμαξοστοιχιών παγκοσμίως.
Είναι έτοιμη να επιταχύνει τη δημόσια συγκοινωνία της Ζούζου, μιας πόλης με περίπου τέσσερα εκατομμύρια κατοίκους, προτού γίνει γνωστή σε άλλα μέρη της Κίνας.
Η αμαξοστοιχία, με τα κομψά έπιπλα και το σχεδιασμό, είναι κάτι ανάμεσα σε ένα μακρύ λεωφορείο και ένα παραδοσιακό τραμ.
Θα μπορούσε να μεταφέρει πολύ περισσότερους επιβάτες από ένα λεωφορείο και σε αντίθεση με ένα τραμ, δεν τρέχει σε φυσικές σιδηροδρομικές γραμμές.
Ο αόρατος σιδηρόδρομος έχει πλάτος 3,75 μέτρα και ενσωματώνεται από διακεκομμένες γραμμές ζωγραφισμένες στο δρόμο.
Σύμφωνα με τον Φενγκ Τζιανγκούα, κύριο μηχανικό του τρένου, το εικονικό σιδηροδρομικό σύστημα είναι πολύ φθηνότερο για να κατασκευαστεί σε σύγκριση με ένα σύστημα τραμ ή μετρό.
Ο κ. Φενγκ δήλωσε ότι θα κοστίσει 150 έως 200 εκατομμύρια γιουάν (17 έως 23 εκατομμύρια λίρες στερλίνες) για την κατασκευή ενός χιλιομέτρου τραμ στην Κίνα, αλλά με την εικονική γραμμή υψηλής τεχνολογίας, το κόστος θα μειωθεί στα 50 με 100 εκατομμύρια γιουάν ( 5,7 έως 11,4 εκατομμύρια ευρώ) για την ίδια απόσταση.
Ο κ. Φενγκ είπε επίσης ότι η αμαξοστοιχία αναγνωρίζει το πεζοδρόμιο και έχει διάφορους αισθητήρες για τη συλλογή πληροφοριών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Τρία «έξυπνα τρένα» δοκιμάζονται στο δρόμο του Ζούζου.
Η σιδηροδρομική γραμμή πρόκειται να ανοίξει επίσημα την ερχόμενη άνοιξη. Τα τρένα αναμένεται να αυτοματοποιηθούν στο εγγύς μέλλον.
Οι επιβάτες στην Ζούζου αναμένουν στην σειρά για να κάνουν μια βόλτα σε ένα τρένο χωρίς σιδηροδρομικές γραμμές, το οποίο αναπτύχθηκε από την εταιρεία CRRC Corporation Limited της Κίνας.
Η γραμμή πορείας βρίσκεται στο δρόμο και αυτό είναι ένα πολύ φθηνότερο σύστημα από το μετρό Το σύστημα μετακίνησης υψηλής τεχνολογίας, με τα «έξυπνα τρένα», έχει έναν εικονικό σιδηρόδρομο ο οποίος ενσωματώνεται από διακεκομμένες γραμμές στο δρόμο.
Το τρένο, το οποίο θα μπορούσε να μεταφέρει 300 άτομα, αναγνωρίζει το πεζοδρόμιο και διαθέτει διάφορους αισθητήρες για τη συλλογή πληροφοριών κατά την διάρκεια του ταξιδιού.
Η σιδηροδρομική γραμμή πρόκειται να ανοίξει επίσημα την επόμενη άνοιξη και τα τρένα αναμένεται να αυτοματοποιηθούν στο εγγύς μέλλον
ΠΗΓΗ. travelstyle.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου