ΤΕΤΑΡΤΗ 20-12-2017
Πλήγμα στον εκσυγχρονισμό και την αξιοπιστία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελούν οι καθυστερήσεις στην αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου, γεγονός που φρενάρει τα σχέδια των Ιταλών της Ferrovie dello Stato Italiane για την νέα θυγατρική τους.
«Εάν αύριο μας ζητούσε η Cosco να μεταφέρουμε 10 τρένα με εμπορευματικό φορτίο θα ήταν αδύνατο λόγω δικτύου να τους εξυπηρετήσουμε.
Σήμερα, μπορούμε να μεταφέρουμε 2 με 3 τρένα την ημέρα» δήλωσε χθες μιλώντας σε δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης.
Οι καθυστερήσεις αυτές έχουν άμεση επίπτωση και στην ενεργοποίηση του επενδυτικού προγράμματος των Ιταλών συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ. Το πρόγραμμα θα είναι διάρκειας από 3 έως 5 χρόνια και συνδέεται εν πολλοίς με τον εκσυγχρονισμό του τροχαίο υλικού.
Στόχος είναι να μπουν στις ράγες σύγχρονα, φιλικά τρένα με δυνατότητα χρήσης Wi-Fi που θα καλύπτουν σε 3,5 ώρες το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρθηκε, οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι θα επιθυμούσαν να φέρουν στην Ελλάδα νέα υπερσύγχρονα τρένα αλλά η υποδομή του ελληνικού δικτύου δεν το επιτρέπει.
Χθες ο κ. Τσαλίδης επιχείρησε να δώσει ένα χρονοδιάγραμμα παράδοσης των κρίσιμων έργων, το οποίο μάλιστα διαχώρισε σε πλάνο γραπτού και δεσμευτικού χαρακτήρα και σε πλάνο προφορικών δεσμεύσεων.
Σχετικά με τις γραπτές δεσμεύσεις από τον ΟΣΕ τονίστηκε ότι η ολοκλήρωση του τμήματος Πειραιάς – Αθήνα καθώς και του τμήματος Τιθορέα – Λιανοκλάδι (αλλά χωρίς ηλεκτροκίνηση και με παράδοση του ενός από τους δύο κλάδους) θα παραδοθούν μέχρι τέλος Ιανουαρίου. Δύο μήνες αργότερα αναμένεται να παραδοθεί το ηλεκτροκίνητο κομμάτι Τιθορέα – Λιανοκλάδι.
Όπως δήλωσε ο κ. Τσαλίδης , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει λάβει προφορικές δεσμεύσεις για ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης σε ολόκληρο το τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη μέχρι τον Ιούνιο του 2018 και ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης μέχρι το τέλος του επόμενους έτους.
Για τους δύο άξονες του προαστιακού (Κιάτο – Αεροδρόμιο και Πειραιάς – Χαλκίδα) η τηλεδιοίκηση και η σηματοδότηση λειτουργεί μόνο στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) – Αεροδρόμιο.
ΠΗΓΗ. msn.com
Πλήγμα στον εκσυγχρονισμό και την αξιοπιστία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελούν οι καθυστερήσεις στην αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου, γεγονός που φρενάρει τα σχέδια των Ιταλών της Ferrovie dello Stato Italiane για την νέα θυγατρική τους.
«Εάν αύριο μας ζητούσε η Cosco να μεταφέρουμε 10 τρένα με εμπορευματικό φορτίο θα ήταν αδύνατο λόγω δικτύου να τους εξυπηρετήσουμε.
Σήμερα, μπορούμε να μεταφέρουμε 2 με 3 τρένα την ημέρα» δήλωσε χθες μιλώντας σε δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης.
Οι καθυστερήσεις αυτές έχουν άμεση επίπτωση και στην ενεργοποίηση του επενδυτικού προγράμματος των Ιταλών συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ. Το πρόγραμμα θα είναι διάρκειας από 3 έως 5 χρόνια και συνδέεται εν πολλοίς με τον εκσυγχρονισμό του τροχαίο υλικού.
Στόχος είναι να μπουν στις ράγες σύγχρονα, φιλικά τρένα με δυνατότητα χρήσης Wi-Fi που θα καλύπτουν σε 3,5 ώρες το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρθηκε, οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι θα επιθυμούσαν να φέρουν στην Ελλάδα νέα υπερσύγχρονα τρένα αλλά η υποδομή του ελληνικού δικτύου δεν το επιτρέπει.
Χθες ο κ. Τσαλίδης επιχείρησε να δώσει ένα χρονοδιάγραμμα παράδοσης των κρίσιμων έργων, το οποίο μάλιστα διαχώρισε σε πλάνο γραπτού και δεσμευτικού χαρακτήρα και σε πλάνο προφορικών δεσμεύσεων.
Σχετικά με τις γραπτές δεσμεύσεις από τον ΟΣΕ τονίστηκε ότι η ολοκλήρωση του τμήματος Πειραιάς – Αθήνα καθώς και του τμήματος Τιθορέα – Λιανοκλάδι (αλλά χωρίς ηλεκτροκίνηση και με παράδοση του ενός από τους δύο κλάδους) θα παραδοθούν μέχρι τέλος Ιανουαρίου. Δύο μήνες αργότερα αναμένεται να παραδοθεί το ηλεκτροκίνητο κομμάτι Τιθορέα – Λιανοκλάδι.
Όπως δήλωσε ο κ. Τσαλίδης , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει λάβει προφορικές δεσμεύσεις για ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης σε ολόκληρο το τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη μέχρι τον Ιούνιο του 2018 και ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης μέχρι το τέλος του επόμενους έτους.
Για τους δύο άξονες του προαστιακού (Κιάτο – Αεροδρόμιο και Πειραιάς – Χαλκίδα) η τηλεδιοίκηση και η σηματοδότηση λειτουργεί μόνο στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) – Αεροδρόμιο.
ΠΗΓΗ. msn.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου