ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19-12-2014
Της
Διευρύνεται η πελατειακή βάση της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ ενισχύεται ολοένα και περισσότερο το εμπορευματικό της
έργο, μετατρέποντας την Ελλάδα σταδιακά σε διαμετακομιστικό κόμβο και
πύλη εισόδου φορτίου της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Καταλυτικής σημασίας υπήρξε η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με το λιμάνι του Νέου Ικονίου, τον περασμένο Απρίλιο, που άνοιξε την «πόρτα» για την εξυπηρέτηση μεταφοράς εμπορευμάτων από και προς τις χώρες της Ευρώπης αλλά και της Εγγύς Ανατολής.
Σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις, τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από εμπορευματικό έργο υπολογίζεται ότι θα φτάσουν τα 22 εκατ. ευρώ το 2014 (από 16 εκατ. ευρώ το 2013), ενώ το 2015 εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 30 εκατ. ευρώ.
Στις 26 Απριλίου δρομολογήθηκε η πρώτη αμαξοστοιχία με εμπορευματοκιβώτια από το λιμάνι του Πειραιά προς την Ουγγαρία (Gyor).
Μέχρι προχθές είχαν δρομολογηθεί 61 αμαξοστοιχίες με προορισμό την Ουγγαρία, τη Βουδαπέστη, τη Σλοβακία και την Τσεχία.
Τα φορτία που έχουν μεταφερθεί είναι των εταιρειών Huaway, Sony και Hewlett Packard, ενώ κάθε αμαξοστοιχία διακινεί περίπου 31 εμπορευματοκιβώτια. Στον προγραμματισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με βάση τη ζήτηση που υπάρχει, είναι η δρομολόγηση τουλάχιστον τριών τρένων την εβδομάδα με περαιτέρω αυξητική τάση.
Οι δύο συνεργάτες Cosco και ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν επικεντρωθεί αυτή τη στιγμή στη σύναψη συμφωνιών με αυτοκινητοβιομηχανίες της Ασίας αλλά και της Κεντρικής Ευρώπης, ώστε να επιστρέφουν τα βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γεμάτα εμπορεύματα, τα οποία θα κατευθύνονται στη συνέχεια προς την Ασία.
Κάτι τέτοιο θα ενισχύσει το φορτίο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία δεν θα επιστρέφει στην Ελλάδα με άδεια βαγόνια, παρέχοντάς της παράλληλα τη δυνατότητα μείωσης των τιμών της.
Προς το παρόν οι δύο εταιρείες έχουν βάλει στο μάτι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως είναι η Hyundai και η KIA Motors από την Ασία αλλά και τις BMW και Skoda από την ευρωπαϊκή πλευρά, προκειμένου να πετύχουν τη μεταφορά φορτίων από και προς την Κεντρική Ευρώπη.
Στο μεταξύ σε εξέλιξη βρίσκονται διαπραγματεύσεις με τις Dell, LG ακόμη και την Apple για τη δημιουργία νέων συμφωνιών ή την επέκταση των υφιστάμενων. Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμά ότι το φορτίο των αυτοκινητοβιομηχανιών, σε περίπτωση που κλείσουν οι πολυπόθητες συμφωνίες, θα είναι το 10πλάσιο αυτού που διακινεί σήμερα η HP.
Εχουν ήδη πραγματοποιηθεί τα πρώτα δρομολόγια με τρένα που επέστρεψαν από την Κεντρική Ευρώπη έμφορτα, ενώ στόχος της εταιρείας είναι η επέκταση αυτής της δραστηριότητας.
Μετά την ολοκλήρωση της σύνδεσης του σιδηροδρομικού δικτύου με το λιμάνι του Ικονίου και την παράδοση της συγκεκριμένης γραμμής προς εκμετάλλευση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε στις απαιτούμενες διαδικασίες για την εξασφάλιση της σιδηροδρομικής μεταφοράς UTI (Μονάδων Διατροπικών Μεταφορών) από το λιμάνι του Ικονίου προς την Κεντρική Ευρώπη.
ΠΗΓΗ. kathimerini.gr
Καταλυτικής σημασίας υπήρξε η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με το λιμάνι του Νέου Ικονίου, τον περασμένο Απρίλιο, που άνοιξε την «πόρτα» για την εξυπηρέτηση μεταφοράς εμπορευμάτων από και προς τις χώρες της Ευρώπης αλλά και της Εγγύς Ανατολής.
Σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις, τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από εμπορευματικό έργο υπολογίζεται ότι θα φτάσουν τα 22 εκατ. ευρώ το 2014 (από 16 εκατ. ευρώ το 2013), ενώ το 2015 εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 30 εκατ. ευρώ.
Στις 26 Απριλίου δρομολογήθηκε η πρώτη αμαξοστοιχία με εμπορευματοκιβώτια από το λιμάνι του Πειραιά προς την Ουγγαρία (Gyor).
Μέχρι προχθές είχαν δρομολογηθεί 61 αμαξοστοιχίες με προορισμό την Ουγγαρία, τη Βουδαπέστη, τη Σλοβακία και την Τσεχία.
Τα φορτία που έχουν μεταφερθεί είναι των εταιρειών Huaway, Sony και Hewlett Packard, ενώ κάθε αμαξοστοιχία διακινεί περίπου 31 εμπορευματοκιβώτια. Στον προγραμματισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με βάση τη ζήτηση που υπάρχει, είναι η δρομολόγηση τουλάχιστον τριών τρένων την εβδομάδα με περαιτέρω αυξητική τάση.
Οι δύο συνεργάτες Cosco και ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν επικεντρωθεί αυτή τη στιγμή στη σύναψη συμφωνιών με αυτοκινητοβιομηχανίες της Ασίας αλλά και της Κεντρικής Ευρώπης, ώστε να επιστρέφουν τα βαγόνια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γεμάτα εμπορεύματα, τα οποία θα κατευθύνονται στη συνέχεια προς την Ασία.
Κάτι τέτοιο θα ενισχύσει το φορτίο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία δεν θα επιστρέφει στην Ελλάδα με άδεια βαγόνια, παρέχοντάς της παράλληλα τη δυνατότητα μείωσης των τιμών της.
Προς το παρόν οι δύο εταιρείες έχουν βάλει στο μάτι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως είναι η Hyundai και η KIA Motors από την Ασία αλλά και τις BMW και Skoda από την ευρωπαϊκή πλευρά, προκειμένου να πετύχουν τη μεταφορά φορτίων από και προς την Κεντρική Ευρώπη.
Στο μεταξύ σε εξέλιξη βρίσκονται διαπραγματεύσεις με τις Dell, LG ακόμη και την Apple για τη δημιουργία νέων συμφωνιών ή την επέκταση των υφιστάμενων. Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμά ότι το φορτίο των αυτοκινητοβιομηχανιών, σε περίπτωση που κλείσουν οι πολυπόθητες συμφωνίες, θα είναι το 10πλάσιο αυτού που διακινεί σήμερα η HP.
Εχουν ήδη πραγματοποιηθεί τα πρώτα δρομολόγια με τρένα που επέστρεψαν από την Κεντρική Ευρώπη έμφορτα, ενώ στόχος της εταιρείας είναι η επέκταση αυτής της δραστηριότητας.
Μετά την ολοκλήρωση της σύνδεσης του σιδηροδρομικού δικτύου με το λιμάνι του Ικονίου και την παράδοση της συγκεκριμένης γραμμής προς εκμετάλλευση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε στις απαιτούμενες διαδικασίες για την εξασφάλιση της σιδηροδρομικής μεταφοράς UTI (Μονάδων Διατροπικών Μεταφορών) από το λιμάνι του Ικονίου προς την Κεντρική Ευρώπη.
ΠΗΓΗ. kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου