Σήμερα παρουσιάστηκε ο πρώτος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης σε ειδική εκδήλωση της «Αττικό Μετρό», παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.
Ο πρώτος συρμός περιλαμβάνει 4 βαγόνια και έφτασε στη Θεσσαλονίκη από το εργοστάσιο της Hitachi στην Ιταλία.
Οι δοκιμές αναμένεται να γίνουν και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή τις αρχές του φθινοπώρου.
Ο συρμός θα μπορεί να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χιλιομέτρων ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χιλιομέτρων ανά ώρα.
Η χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.
Σημειώνεται ότι οι συρμοί θα είναι συνολικά 18, οι οποίοι θα είναι αυτόματοι πλήρως κλιματιζόμενοι και χωρίς οδηγό.
ΠΗΓΗ. cnn.gr
Οι δοκιμές αναμένεται να γίνουν και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή τις αρχές του φθινοπώρου.
Ο συρμός θα μπορεί να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 80 χιλιομέτρων ανά ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χιλιομέτρων ανά ώρα.
Η χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό το Μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.
Σημειώνεται ότι οι συρμοί θα είναι συνολικά 18, οι οποίοι θα είναι αυτόματοι πλήρως κλιματιζόμενοι και χωρίς οδηγό.
ΠΗΓΗ. cnn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου