ΤΡΙΤΗ 31-10-2017
Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται πλήρως η λειτουργικότητα και αρτιότητα του σιδηροδρομικού έργου, έτσι ώστε αυτό να καθίσταται εφάμιλλο των μεγάλων ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών έργων!
ΠΗΓΗ. geraniablog.blogspot.gr
ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ 17.ΟΟΟ ΔΗΜΟΤΩΝ - 100.000
ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΩΝ, ΕΝΑΝΤΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΩΝ & ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΩΝ
Η εμμονική εκφορά της αναλήθειας
από τον δήμαρχο Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη, για να… εκτροχιάσει την είσοδο του
προαστιακού σιδηροδρόμου ως την οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, ενώ την ίδια στιγμή
ισχυρίζεται ότι δεν έχει αλλάξει κάτι στις μελέτες, συνεχίσθηκε και στο πρόσφατο
δημοτικό συμβούλιο της 23/10/2017, με αμείωτη ένταση!
Μετά τα δήθεν αραιά δρομολόγια,
τα δήθεν πλημμυρικά φαινόμενα, την δήθεν διχοτόμηση που ισχυρίζονταν κατά
καιρούς για την γραμμή του προαστιακού στο Λιβαδάκι, η οποία δήθεν θα
κατέστρεφε την επικείμενη επέκταση του νέου ΓΠΣ Λουτρακίου, σειρά είχαν....
τώρα τα
5 μέτρα που ξαφνικά ανακάλυψε ο δήμαρχος πως απαιτούνται δεξιά και αριστερά από
τον σιδηροδρομικό διάδρομο για την έλευση του προαστιακού στην οδό Αιγαίου!
Είναι αναγκαίο να τελειώνουμε με
το αστείρευτο "ντεπώ" ιδεών του δημάρχου και τα ιμιτασιόν οράματα του
για προβλήματα. Η Πρωτοβουλία Πολιτών &
Φορέων Έλευσης του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, με
σοβαρότητα, υπευθυνότητα, στηριζόμενη στην επιστημονική εξειδικευμένη γνώση και
όραμα αγάπης για τον τόπο, διευκρινίζει ότι και αυτό το αφήγημα είναι παντελώς
αναληθές, και εντελώς αστήρικτο επιστημονικά!
Η μόνη αλήθεια είναι, ότι ο
σιδηροδρομικός διάδρομος στο αστικό κομμάτι του Λουτρακίου (Παπανικολάου - Αιγαίου)
απαιτεί μόνο τα
6 μέτρα του σιδηροδρομικού διαδρόμου, που ήδη υφίστανται και είναι
ιδιοκτησίας ΟΣΕ και τα οποία περιλαμβάνουν:
• την
τροχιοδρομικού τύπου ηλεκτροκίνηση με καλαίσθητους στύλους,
• την απλή ανάρτηση ηλεκτροδότησης (trolley pole),
• το επαρκές διάκενο ασφαλείας από το δυναμικό
περιτύπωμα του συρμού!
Τα υπόλοιπα 14 μέτρα της 20μετρης
νησίδας που είναι οριοθετημένη στο μέσον του 40μετρου οδικού άξονα της οδού
Κορίνθου (Παπανικολάου - Αιγαίου), σύμφωνα με τον σχεδιασμό του νέου ΓΠΣ από
την Τεχνική Υπηρεσία του δήμου Λουτρακίου, προβλέπεται να αξιοποιηθούν προς
όφελος των πολιτών με την δημιουργία πλευρικών πεζοδρόμων και διαμόρφωσης
πρασίνου (σύγχρονο βουλεβάρτο) από τον δήμο!
Όλα τα προαναφερόμενα
συμπεριλαμβάνονται όχι μόνο στις μελέτες της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου Λουτρακίου,
αλλά και στην μελέτη που παρήγγειλε ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης το
2007, από την "On Track Rail System Expert’s", οφείλει να
συμβουλεύεται, να υπακούει, να υπερασπίζεται, για να μην εκτίθεται και
δημιουργεί σύγχυση στους πολίτες!
Εκτός αυτού, είναι κραυγαλέα
αντιφατικό, από την μία ο δήμαρχος να παραδέχεται ότι δεν έχει αλλάξει κάτι
στις μελέτες (θυμίζουμε πως έχει παραδεχτεί και ο ίδιος σε γραπτή του επιστολή της
16/12/2011 ότι είναι εναρμονισμένες στο νέο ΓΠΣ) και από την άλλη να
ανακαλύπτει ξαφνικά μόνος του, πως απαιτούνται επιπλέον 5 μέτρα!
Διευκρινίζουμε πως δεν υπάρχει
καμία διάθεση αντιπολίτευσης προς τον δήμαρχο και την δημοτική αρχή!
Ωστόσο επειδή η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων Έλευσης
του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου, δεν είναι αλυσοδεμένη στα
άρματα κατοχής των συντεχνιών πούλμαν, διαφόρων λόμπι οικονομικών συμφερόντων και
οικοπεδούχων, όπως π.χ. της περιοχής Α-Β Βασιλόπουλου στον Ισθμό και μερικών
επιτήδειων συμφεροντολόγων που καραδοκούν να αποκτήσουν αντί πινακίου φακής το
υδροθεραπευτήριο και το κολυμβητήριο του Λουτρακίου, αλλά μόνο στόχο έχουν την
υλοποίηση ενός άρτιου και λειτουργικού έργου που θα ωφελήσει 17.000 δημότες και
100.000 περίπου παραθεριστές, ως ώρας υπάρχει αγαστή συνεργασία με τον νυν,
όπως και με τον πρώην, αντιδημάρχους Πολεοδομίας - Τεχνικών Υπηρεσιών Κωνσταντίνο Παντελέου και Αθανάσιο Γεωργίου αντίστοιχα,
ξεκαθαρίζουμε πώς θα βρεθούμε στο πλευρό του δημάρχου, για όποια διευκρίνηση
και βοήθεια ζητηθεί!
Διότι στην κρίσιμη εποχή που διανύουμε προέχει μόνο το
συμφέρον του τόπου και των δημοτών του και καμία άλλη προσωπική στρατηγική!
Άλλωστε, ο ίδιος ο Γιώργος Γκιώνης, είναι ο μόνος δήμαρχος
Λουτρακίου, που αναγνώρισε δημόσια την άρτια και επιστημονική κατάρτιση, αλλά
και την αποτελεσματικότητα της πρωτοβουλίας πολιτών για τον προαστιακό και
οφείλουμε να τον ευχαριστήσουμε για αυτό!
Τέλος, χαιρετίζουμε επιτέλους την
ευθυγράμμιση του δημάρχου με τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, τις
μελέτες, την διεθνή πρακτική και τις θέσεις της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης του προαστιακού στην οδό
Αιγαίου του Λουτρακίου, ώστε να κατασκευασθεί ο σταθμός Ισθμού στον κόμβο
Παράδεισος Φιλοθέη, όπως προβλέπεται από την μελέτη σκοπιμότητας του 1998 της
εταιρείας "Trademco - ΟΣΕ", καθώς και της "On Track Rail System
Expert’s" και όχι στο σημείο που επιθυμούν επιχειρηματικά συμφέροντα στην
περιοχή Α-Β Βασιλόπουλος!
Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται πλήρως η λειτουργικότητα και αρτιότητα του σιδηροδρομικού έργου, έτσι ώστε αυτό να καθίσταται εφάμιλλο των μεγάλων ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών έργων!
ΠΗΓΗ. geraniablog.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου