ΤΡΙΤΗ 16-1-2017
Μετά από περίπου μισό χρόνο ξεκινάει η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς το Ελεγκτικό Συνέδριο έδωσε το «πράσινο φως» έδωσε για την πώληση της στους Ιταλούς.
Αυτό σημαίνει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το επόμενο διάστημα θα περάσει και επισήμως στα χέρια της Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A.
Η διαδικασία είχα κολλήσει μετά από καθώς υπήρξε εμπλοκή ανάμεσα στο Ελεγκτικό Συνέδριο και το ΤΑΙΠΕΔ. Και αυτό γιατί ναι μεν το Ελεγκτικό Συνέδριο εξέδωσε απόφαση έγκρισης της πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο η συγκεκριμένη απόφαση, έθετε οκτώ όρους τους οποίους το ΤΑΙΠΕΔ δεν αποδέχθηκε και η διαδικασία “πάγωσε”.
Τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες, ικανοποιήθηκαν απόλυτα όλοι οι όροι που είχε θέσει το Ελεγκτικό και πλέον θα προχωρήσουν οι διαδικασίες για την υπογραφή της σύμβασης πώλησης.
Υπενθυμίζεται ότι η Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. (οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι) ήταν τελικά η μόνη εταιρεία που υπέβαλε δεσμευτική προσφορά για την απόκτηση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον περασμένο Ιούλιο.
Αντίθετα, παρά το αρχικό ενδιαφέρον, δεν υπήρξε δεσμευτική προσφορά από την εταιρεία των ρωσικών σιδηροδρόμων, τη RZD.
ΠΗΓΗ. gazzetta.gr
Μετά από περίπου μισό χρόνο ξεκινάει η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς το Ελεγκτικό Συνέδριο έδωσε το «πράσινο φως» έδωσε για την πώληση της στους Ιταλούς.
Αυτό σημαίνει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το επόμενο διάστημα θα περάσει και επισήμως στα χέρια της Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A.
Η διαδικασία είχα κολλήσει μετά από καθώς υπήρξε εμπλοκή ανάμεσα στο Ελεγκτικό Συνέδριο και το ΤΑΙΠΕΔ. Και αυτό γιατί ναι μεν το Ελεγκτικό Συνέδριο εξέδωσε απόφαση έγκρισης της πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο η συγκεκριμένη απόφαση, έθετε οκτώ όρους τους οποίους το ΤΑΙΠΕΔ δεν αποδέχθηκε και η διαδικασία “πάγωσε”.
Τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες, ικανοποιήθηκαν απόλυτα όλοι οι όροι που είχε θέσει το Ελεγκτικό και πλέον θα προχωρήσουν οι διαδικασίες για την υπογραφή της σύμβασης πώλησης.
Υπενθυμίζεται ότι η Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. (οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι) ήταν τελικά η μόνη εταιρεία που υπέβαλε δεσμευτική προσφορά για την απόκτηση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον περασμένο Ιούλιο.
Αντίθετα, παρά το αρχικό ενδιαφέρον, δεν υπήρξε δεσμευτική προσφορά από την εταιρεία των ρωσικών σιδηροδρόμων, τη RZD.
ΠΗΓΗ. gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου