ΤΕΤΑΡΤΗ 27-9-2017
Η «κυρίαρχος» της Αρκτικής επιδιώκει να γίνει η Ρωσία, η οποία ετοιμάζεται να ρίξει στην θάλασσα το πρώτο πυρηνοκίνητο Sibir, της σειράς 22220 το οποίο προορίζεται για την διάνοιξη των θαλασσίων οδών στον Βόρειο παγωμένο ωκεανό και την Αρκτική, για τη μεταφορά αερίου στην Ασία.
Το πλοίο «τέρας» καθελκύστηκε στα ναυπηγεία «Μπαλτίσκοσκογιε» στην Αγία Πετρούπολη.
Το Sibir είναι ένα από τα τρία σκάφη, ενός στόλου που αναμένεται να γίνει ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος παγοθραυστικός στον κόσμο. Η σειρά 2220 περιλαμβάνει την ναυπήγηση των τριών παγοθραυστικών έως το 2020.
Τα πλήθη συγκεντρώθηκαν πριν από λίγες ημέρες στο ναυπηγείο για να δουν από κοντά το τεράστιο πλοίο με το οποίο ουσιαστικά η Ρωσία ενισχύεται στρατιωτικά και παράλληλα γίνεται η απόλυτη κυρίαρχος στην περιοχή.
Η Αρκτική αποτελεί μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές της Ρωσίας λόγω του ορυκτού πλούτου που διαθέτει, αλλά και της στρατηγικής της σημασίας.
Τον Απρίλιο, το υπουργείο άμυνας της χώρας άνοιξε την πρόσβαση στην στρατιωτική βάση της Αρκτικής, όπου οι στρατιώτες εκπαιδεύονται σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν
καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.
ΒΙΝΤΕΟ.
Η κατασκευή της νέας σειράς των πυρηνικών παγοθραυστικών, αποτελεί μέρος μιας σαρωτικής στρατιωτικής και εμπορικής προσπάθειας της Ρωσίας που έχει στόχο την «κατάκτηση» του Βορρά.
Καμία άλλη χώρα δεν διαθέτει αντίστοιχο στόλο, τον οποίο θα χρησιμοποιεί η Μόσχα για να δημιουργεί διόδους για στρατιωτικά και πολιτικά πλοία, αλλά και για αποστολές διάσωσης.
Ο Alexander Likhachyov, γενικός διευθυντής της Rosatom, δήλωσε: «Βρισκόμαστε πιο κοντά στο να εκπληρώσουμε την επιθυμία όλων των ρώσων ναυτικών - να μπορούν να χρησιμοποιούν τη διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας όλο το χρόνο.
Είναι κερδοφόρο και συνεπώς λογικό. Επιπλέον μπορεί να δώσει στη Ρωσία την πρόσθετη εμπειρία προκειμένου να προσελκύσει κάποια εμπορική κίνηση από το κανάλι του Σουέζ. Είναι αρκετά τα χρήματα»
Ο Alexei Rakhmanov, πρόεδρος της United Shipbuilding Corporation, πρόσθεσε: «Θα μπορεί να πραγματοποιείται πλοήγηση σε ολόκληρη την διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας.
Αυτό σημαίνει ότι η Ρωσία θα εκπληρώνει με συνέπεια τις υποχρεώσεις της έναντι των ξένων πελατών της για την παράδοση υδρογονανθράκων ή ειδικών στρατηγικών φορτίων, κάτι για το οποίο η Ρωσία είναι διάσημη».
Το επόμενο πλοίο της σειράς θα είναι το «The Leader»( ο Ηγέτης), το οποίο θα μπορεί να διασπάσει πάγο πάχους 4,5 μέτρων και θα διατηρεί τη διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας και των ακτών της Αρκτικής ανοιχτή όλο το χρόνο.
Τα πυρηνοκίνητα παγοθραυστικά της σειράς αυτής είναι εξοπλισμένα με δύο πυρηνικούς αντιδραστήρες τύπου RITM- 200 ισχύος 175 MW και θεωρούνται τα πιο μεγάλα και ισχυρά παγοθραυστικά του κόσμου.
Το παγοθραυστικό Sibir έχει μήκος 173,3 μέτρα, ζυγίζει 33,500 τόνους, μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα 22 κόμβων (σε μη παγωμένα ύδατα) και έχει αυτονομία πλεύσης έξι μηνών και πλήρωμα 75 άτομα.
ΠΗΓΗ. reader.gr
Η «κυρίαρχος» της Αρκτικής επιδιώκει να γίνει η Ρωσία, η οποία ετοιμάζεται να ρίξει στην θάλασσα το πρώτο πυρηνοκίνητο Sibir, της σειράς 22220 το οποίο προορίζεται για την διάνοιξη των θαλασσίων οδών στον Βόρειο παγωμένο ωκεανό και την Αρκτική, για τη μεταφορά αερίου στην Ασία.
Το πλοίο «τέρας» καθελκύστηκε στα ναυπηγεία «Μπαλτίσκοσκογιε» στην Αγία Πετρούπολη.
Το Sibir είναι ένα από τα τρία σκάφη, ενός στόλου που αναμένεται να γίνει ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος παγοθραυστικός στον κόσμο. Η σειρά 2220 περιλαμβάνει την ναυπήγηση των τριών παγοθραυστικών έως το 2020.
Τα πλήθη συγκεντρώθηκαν πριν από λίγες ημέρες στο ναυπηγείο για να δουν από κοντά το τεράστιο πλοίο με το οποίο ουσιαστικά η Ρωσία ενισχύεται στρατιωτικά και παράλληλα γίνεται η απόλυτη κυρίαρχος στην περιοχή.
Η Αρκτική αποτελεί μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές της Ρωσίας λόγω του ορυκτού πλούτου που διαθέτει, αλλά και της στρατηγικής της σημασίας.
Τον Απρίλιο, το υπουργείο άμυνας της χώρας άνοιξε την πρόσβαση στην στρατιωτική βάση της Αρκτικής, όπου οι στρατιώτες εκπαιδεύονται σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν
καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.
ΒΙΝΤΕΟ.
Η κατασκευή της νέας σειράς των πυρηνικών παγοθραυστικών, αποτελεί μέρος μιας σαρωτικής στρατιωτικής και εμπορικής προσπάθειας της Ρωσίας που έχει στόχο την «κατάκτηση» του Βορρά.
Καμία άλλη χώρα δεν διαθέτει αντίστοιχο στόλο, τον οποίο θα χρησιμοποιεί η Μόσχα για να δημιουργεί διόδους για στρατιωτικά και πολιτικά πλοία, αλλά και για αποστολές διάσωσης.
Ο Alexander Likhachyov, γενικός διευθυντής της Rosatom, δήλωσε: «Βρισκόμαστε πιο κοντά στο να εκπληρώσουμε την επιθυμία όλων των ρώσων ναυτικών - να μπορούν να χρησιμοποιούν τη διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας όλο το χρόνο.
Είναι κερδοφόρο και συνεπώς λογικό. Επιπλέον μπορεί να δώσει στη Ρωσία την πρόσθετη εμπειρία προκειμένου να προσελκύσει κάποια εμπορική κίνηση από το κανάλι του Σουέζ. Είναι αρκετά τα χρήματα»
Ο Alexei Rakhmanov, πρόεδρος της United Shipbuilding Corporation, πρόσθεσε: «Θα μπορεί να πραγματοποιείται πλοήγηση σε ολόκληρη την διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας.
Αυτό σημαίνει ότι η Ρωσία θα εκπληρώνει με συνέπεια τις υποχρεώσεις της έναντι των ξένων πελατών της για την παράδοση υδρογονανθράκων ή ειδικών στρατηγικών φορτίων, κάτι για το οποίο η Ρωσία είναι διάσημη».
Το επόμενο πλοίο της σειράς θα είναι το «The Leader»( ο Ηγέτης), το οποίο θα μπορεί να διασπάσει πάγο πάχους 4,5 μέτρων και θα διατηρεί τη διαδρομή της Βόρειας Θάλασσας και των ακτών της Αρκτικής ανοιχτή όλο το χρόνο.
Τα πυρηνοκίνητα παγοθραυστικά της σειράς αυτής είναι εξοπλισμένα με δύο πυρηνικούς αντιδραστήρες τύπου RITM- 200 ισχύος 175 MW και θεωρούνται τα πιο μεγάλα και ισχυρά παγοθραυστικά του κόσμου.
Το παγοθραυστικό Sibir έχει μήκος 173,3 μέτρα, ζυγίζει 33,500 τόνους, μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα 22 κόμβων (σε μη παγωμένα ύδατα) και έχει αυτονομία πλεύσης έξι μηνών και πλήρωμα 75 άτομα.
ΠΗΓΗ. reader.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου