ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Λεηλασία χωρίς τέλος - Έκλεψαν ακόμα και μηχανή τρένου από τον σιδηροδρομικό σταθμό των Μύλων

ΤΕΤΑΡΤΗ 8-1-2014

Μια τεράστια τρύπα στον τοίχο του παλαιού σιδηροδρομικού σταθμού των Μύλων άνοιξαν οι δράστες για να καταφέρουν να βγάλουν τα σίδερα από μέσα, όπως βλέπετε τίποτα δεν φαίνεται να ειναι ικανό να τους σταματήσει και έτσι όπως πάμε δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο.

 
Κάτοικος της περιοχής με έκπληξη αντίκρισε σήμερα το πρωί την τρύπα στον παλαιό σιδηροδρομικό σταθμό των Μύλων και όπως καταγγέλλει οι δράστες έκλεψαν σίδερα που χρησιμοποιούνται για κατασκευή σιδηροδρομικών γεφυρών ακόμα και ολόκληρη μηχανή εγκαταλειμμένου τρένου.
 
 
Μετά την θρασύτητα κλοπή των ραγών από την σιδηροδρομική γραμμή Κορίνθου - Άργους - Ναυπλίου στο ύψος του Αγίου Βασιλείου, τώρα οι επιτήδειοι χτυπούν και μέσα σε κατοικημένες περιοχές χωρίς να αισθάνονται κανέναν απολύτως φόβο. 
 
              Μην εκπλαγείτε όταν κάποια μέρα πάρουν ολόκληρο το τρένο!!! 
 
ΠΗΓΗ. argolikeseidhseis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου