ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Πως μπορεί να λειτουργήσει σιδηροδρομικό δίκτυο χωρίς τον ΟΣΕ


ΚΥΡΙΑΚΗ 8-9-2013

Πως μπορεί να λειτουργήσει σιδηροδρομικό δίκτυο χωρίς τον ΟΣΕ; Υπάρχει η δυνατότητα συγχώνευσης με τον ΕΡΓΟΣΕ,  που πωλείται στις 16 Σεπτέμβριου; Τι σκοπούς εξυπηρετούν ο ΟΣΕ , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ; Όλα αυτά τα ερωτήματα έρχονται στο προσκήνιο,  ύστερα από την αποκάλυψη της εφημερίδας Real News ότι η τρόικα απαιτεί τον «ξαφνικό θάνατο» του ΟΣΕ.   


Ο Όμιλος ΟΣΕ αποτελείται από 3 εταιρείες , τον ΟΣΕ που είναι υπεύθυνος για τις υποδομές, την μεταφορική εταιρεία (ΤΡΑΙΝΟΣΕ),  που είναι υπεύθυνη για την μεταφορά των επιβατών και των εμπορευμάτων και την τεχνική εταιρεία. Η τεχνική εταιρεία έχει προσωπικό 600 άτομα περίπου  και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  850. Αυτές είναι  ανεξάρτητες εταιρείες προς πώληση. Άρα όταν μιλάμε για ΟΣΕ μιλάμε για 1600 εργαζόμενους, που φτάνουν οριακά για να λειτουργεί στοιχειωδώς ο  Οργανισμός.

Ήδη,  όπως λένε οι εργαζόμενοι από το 2010 έχουν αρχίσει οι περικοπές προσωπικού, Όπως προειδοποιούν οι συνδικαλιστές αν γίνουν κι άλλες  θα αρχίσουν να συγκρούονται τα τρένα….


Από την πλευρά της η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι το κλείσιμο του ΟΣΕ δεν περιλαμβάνεται στα σχέδιά της, με τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη να είναι κατηγορηματικός, όπως και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος.

Σύμφωνα πάντως με το επικρατέστερο σενάριο,  τυχόν κλείσιμο του ΟΣΕ θα σημάνει άνοιγμα ενός νέου οργανισμού σε σύντομο χρονικό διάστημα με λιγότερους εργαζόμενους,  στα πρότυπα της ΕΡΤ.

ΠΗΓΗ.  star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου