ΤΕΤΑΡΤΗ 8-1-2014
Για 2 ώρες παρέμεινε η αμαξοστοιχία 601 στο Πλατύ Ημαθίας η οποία εκτελούσε δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα, καθώς υπήρξε απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα.
Η αστυνομία κατέβασε τους επιβάτες από το τρένο και διεξήγαγε έρευνα.
Το τηλεφώνημα ήταν απο επιβάτη της αμαξοστοιχίας, ο οποίος μετά από έρευνα της αστυνομίας συνελήφθη.
Για 2 ώρες παρέμεινε η αμαξοστοιχία 601 στο Πλατύ Ημαθίας η οποία εκτελούσε δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα, καθώς υπήρξε απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα.
Η αστυνομία κατέβασε τους επιβάτες από το τρένο και διεξήγαγε έρευνα.
Το τηλεφώνημα ήταν απο επιβάτη της αμαξοστοιχίας, ο οποίος μετά από έρευνα της αστυνομίας συνελήφθη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου