ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Ερχεται "τσεκούρι" στις διαγνωστικές εξετάσεις

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10-1-2014


Σε νέες περιπέτειες μπαίνουν και πάλι οι ασφαλισμένοι καθώς έρχεται και νέο κούρεμα αυτή τη φορά στις διαγνωστικές εξετάσεις που έχουν δικαίωμα να κάνουν με την κάλυψη του ασφαλιστικού τους Ταμείου.
Σύμφωνα με τον νόμο του Άδωνι Γεωργιάδη που έχει ήδη ψηφιστεί και θα αρχίσει να εφαρμόζεται άμεσα, πλαφόν μπαίνει και στις διαγνωστικές εξετάσεις και τα παραπεμπτικά που έχουν δικαίωμα να υπογράφουν οι συμβεβλημένοι με το σύστημα γιατροί.

Ειδικότερα, ο περιορισμός θα ισχύσει όπως και στα φάρμακα. Οι γιατροί θα έχουν τη δυνατότητα να χορηγούν παραπεμπτικά κατά 20% λιγότερο από ότι την περσινή χρονιά καθώς το επιτρεπόμενο όριο θα καθορίζεται με βάση το 80% όσων είχαν χορηγήσει το 2013.

Τι σημαίνει αυτό για τους ασθενείς; Ότι θα μπούνε σε μια διαδικασία αναζήτησης γιατρού που δε θα έχει “κλείσει” το πλαφόν του ώστε να μπορούν να εξασφαλίσουν το πολυπόθητο παραπεμπτικό για δωρεάν εξέταση με συμμετοχή βέβαια 15%.

Βέβαια λόγω λουκέτου που αναμένεται να μπει στα πολυιατρεία του ΕΟΠΥΥ οι ασθενείς θα πηγαίνουν για εξετάσεις στα ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα με τα οποία είναι συμβεβλημένος ο Οργανισμός αλλά και σε αυτά που θα συμβληθεί.

Άλλωστε είναι γνωστό ότι με τη  πολιτική υγείας  των τελευταίων μηνών οι ιδιοκτήτες διαγνωστικών κέντρων κάνουν ...πάρτι για τις χρυσές δουλειές που ακολουθούν.

Ενδεικτική είναι η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη στο twitter για την περικοπή-πλαφόν 20% στα παραπεμπτικά που θα χορηγούν οι γιατροί:
Το 20% αφορά στη μείωση των παραπεμπτικών που έχουν δικαίωμα να υπογράφουν οι γιατροί.


ΠΗΓΗ. briefingnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου