ΤΕΤΑΡΤΗ 1-1-2014
Tο μεγαλύτερο φέρρι στον κόσμο, που θα κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται στα ναυπηγεία STX στο Σέν Ναζέρ (Saint Nazaire) της Γαλλίας, αποτελώντας στην ουσία ένα μεγάλο πείραμα που μπορεί να αλλάξει την ροή της ναυτιλίας.
Η παραγγελία για τη ναυπήγηση του μήκους 210 μέτρων πλοίου έχει δοθεί από την Brittany Ferries απ’ όπου έχει ανακοινωθεί ότι το πλοίο θα κατασκευαστεί από ελαφριά συνθετικά υλικά και κόλλες υψηλής αντοχής.
Θα διαθέτει ένα προηγμένου σχεδιασμό κύτους και θα έχει ικανότητα να φιλοξενήσει 2.400 επιβάτες, 650 αυτοκίνητα και 40 φορτηγά ενώ θα αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβων.
Όπως έχει γίνει γνωστό το πλοίο θα ενσωματώσει κινητήρες διπλού καυσίμου και υψηλής απόδοσης σύστημα ηλεκτροκίνησης, μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 15 έως 20%, σε σύγκριση με τα υφιστάμενα δρομολόγια πλοίων και σχεδόν θα εξαλειφθούν οι εκπομπές των οξειδίων του αζώτου (NOX) και του οξείδιου του θείου (SOX ).
Το γαλλικό ναυπηγείο, το οποίο ανήκει, από το 2008, κατά 66,6% στην STX Europe, θυγατρική της νοτιοκορεάτικης Aker Yards ASA (η εταιρεία ελέγχει 15 ναυπηγεία σε διάφορα κράτη, όπως η Ρουμανία, η Φινλανδία, η Νορβηγία κ.α.) ενώ το 33,4% ελέγχεται από το Γαλλικό κράτος, είναι ένα από τα μεγαλύτερα ναυπηγεία στον κόσμο και έχει κατασκευάσει το περίφημο κρουαζιερόπλοιο Queen Mary 2.
Η κατασκευή του πρωτοποριακού σκάφους ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2011 και το έργο αποτελεί μέρος του προγράμματος Ecorizon STX της Γαλλίας, με το οποίο η εταιρεία στοχεύει να αναπτύξει διάφορες «πράσινες ιδέες» της ναυπηγικής βιομηχανίας.
Ο πρόεδρος της Brittany Ferries Jean - Marc Roue λέει ότι με την έναρξη της ισχύος από την 1η Ιανουαρίου 2015 των νέων ορίων MARPOL στα βαρέα καύσιμα το νέο πλοίο θα πρέπει να έχει παραδοθεί μέσα στο 2017.
Το πλοίο θα διαθέτει το σύστημα Pegasis (είναι αρχικά λέξεων, που σημαίνουν (Εξοικονόμηση ενέργειας Gas Καινοτομία Πλοίου) του ναυπηγείου του Saint- Nazaire, που είναι ένα σύστημα πρόωσης με φυσικό αέριο, το οποίο αναπτύχθηκε από την STX France για τα επιβατηγά πλοία.
Να σημειωθεί, πάντως, ότι το πρώτο μεγάλο επιβατηγό πλοίο στο κόσμο, που κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) είναι το «Viking Grace», που κάνει δρομολόγια στην Φινλανδία ανήκει στην φινλανδική εταιρεία Viking Line και κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία STX Europe στην Φινλανδία.
Η παραγγελία του πλοίου τοποθετήθηκε στις 22 Δεκεμβρίου 2010 και έκανε το παρθενικό του ταξίδι στις 15 Ιανουαρίου 2013. Το κόστος κατασκευής υπολογίζεται στα 240 εκατομμύρια ευρώ.
Το υγροποιημένο φυσικό αέριο είναι το καθαρότερο ορυκτό καύσιμο, που διατίθεται σήμερα και παρέχει σημαντικά περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα.
Με τη χρήση του φυσικού αερίου οι επικίνδυνες εκπομπές μειώνονται στο ελάχιστο.
Οι εκπομπές αζώτου και των σωματιδίων μειώνονται κατά 85% και των αερίων του θερμοκηπίου κατά 15%. Οι εκπομπές θείου είναι σχεδόν μηδενικές.
Το πλοίο έχει υδροδυναμικά βελτιστοποιημένο σχήμα της γάστρας και άκρως αποτελεσματικό μηχανισμό πρόωσης, το οποίο εξοικονομεί ενέργεια.
Εχει την δυνατότητα φιλοξενίας 2.800 επιβατών σε 880 καμπίνες.
ΠΗΓΗ. portnet.
Tο μεγαλύτερο φέρρι στον κόσμο, που θα κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται στα ναυπηγεία STX στο Σέν Ναζέρ (Saint Nazaire) της Γαλλίας, αποτελώντας στην ουσία ένα μεγάλο πείραμα που μπορεί να αλλάξει την ροή της ναυτιλίας.
Η παραγγελία για τη ναυπήγηση του μήκους 210 μέτρων πλοίου έχει δοθεί από την Brittany Ferries απ’ όπου έχει ανακοινωθεί ότι το πλοίο θα κατασκευαστεί από ελαφριά συνθετικά υλικά και κόλλες υψηλής αντοχής.
Θα διαθέτει ένα προηγμένου σχεδιασμό κύτους και θα έχει ικανότητα να φιλοξενήσει 2.400 επιβάτες, 650 αυτοκίνητα και 40 φορτηγά ενώ θα αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβων.
Όπως έχει γίνει γνωστό το πλοίο θα ενσωματώσει κινητήρες διπλού καυσίμου και υψηλής απόδοσης σύστημα ηλεκτροκίνησης, μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 15 έως 20%, σε σύγκριση με τα υφιστάμενα δρομολόγια πλοίων και σχεδόν θα εξαλειφθούν οι εκπομπές των οξειδίων του αζώτου (NOX) και του οξείδιου του θείου (SOX ).
Το γαλλικό ναυπηγείο, το οποίο ανήκει, από το 2008, κατά 66,6% στην STX Europe, θυγατρική της νοτιοκορεάτικης Aker Yards ASA (η εταιρεία ελέγχει 15 ναυπηγεία σε διάφορα κράτη, όπως η Ρουμανία, η Φινλανδία, η Νορβηγία κ.α.) ενώ το 33,4% ελέγχεται από το Γαλλικό κράτος, είναι ένα από τα μεγαλύτερα ναυπηγεία στον κόσμο και έχει κατασκευάσει το περίφημο κρουαζιερόπλοιο Queen Mary 2.
Η κατασκευή του πρωτοποριακού σκάφους ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2011 και το έργο αποτελεί μέρος του προγράμματος Ecorizon STX της Γαλλίας, με το οποίο η εταιρεία στοχεύει να αναπτύξει διάφορες «πράσινες ιδέες» της ναυπηγικής βιομηχανίας.
Ο πρόεδρος της Brittany Ferries Jean - Marc Roue λέει ότι με την έναρξη της ισχύος από την 1η Ιανουαρίου 2015 των νέων ορίων MARPOL στα βαρέα καύσιμα το νέο πλοίο θα πρέπει να έχει παραδοθεί μέσα στο 2017.
Το πλοίο θα διαθέτει το σύστημα Pegasis (είναι αρχικά λέξεων, που σημαίνουν (Εξοικονόμηση ενέργειας Gas Καινοτομία Πλοίου) του ναυπηγείου του Saint- Nazaire, που είναι ένα σύστημα πρόωσης με φυσικό αέριο, το οποίο αναπτύχθηκε από την STX France για τα επιβατηγά πλοία.
Να σημειωθεί, πάντως, ότι το πρώτο μεγάλο επιβατηγό πλοίο στο κόσμο, που κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) είναι το «Viking Grace», που κάνει δρομολόγια στην Φινλανδία ανήκει στην φινλανδική εταιρεία Viking Line και κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία STX Europe στην Φινλανδία.
Η παραγγελία του πλοίου τοποθετήθηκε στις 22 Δεκεμβρίου 2010 και έκανε το παρθενικό του ταξίδι στις 15 Ιανουαρίου 2013. Το κόστος κατασκευής υπολογίζεται στα 240 εκατομμύρια ευρώ.
Το υγροποιημένο φυσικό αέριο είναι το καθαρότερο ορυκτό καύσιμο, που διατίθεται σήμερα και παρέχει σημαντικά περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα.
Με τη χρήση του φυσικού αερίου οι επικίνδυνες εκπομπές μειώνονται στο ελάχιστο.
Οι εκπομπές αζώτου και των σωματιδίων μειώνονται κατά 85% και των αερίων του θερμοκηπίου κατά 15%. Οι εκπομπές θείου είναι σχεδόν μηδενικές.
Το πλοίο έχει υδροδυναμικά βελτιστοποιημένο σχήμα της γάστρας και άκρως αποτελεσματικό μηχανισμό πρόωσης, το οποίο εξοικονομεί ενέργεια.
Εχει την δυνατότητα φιλοξενίας 2.800 επιβατών σε 880 καμπίνες.
ΠΗΓΗ. portnet.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου