ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Παίρνουν πίσω το εισιτήριο των 25 ευρώ!

ΤΕΤΑΡΤΗ 8-1-2014


Για να αποσυρθεί το 25ευρώ  αποφάσισαν να ακριβύνουν τα τσιγάρα και ο καπνός κατά 5 λεπτά το πακέτο!
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η κυβέρνηση ανακαλεί το μέτρο του εισιτηρίου των 25 ευρώ στα νοσοκομεία.
Ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαρά και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης συμφώνησαν να αποσυρθεί κακείν κακώς το "χαράτσι" των 25 ευρώ.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στη σύσκεψη του Άδωνι Γεωργιάδη με τους επικεφαλής του τομέα Υγείας του ΠΑΣΟΚ, αποφασίστηκε  το δημοσιονομικό ισοδύναμο που θα το αντικαταστήσει είναι η αύξηση της τιμής  των πακέτων τσιγάρων και του καπνού κατά 5 λεπτά.

ΠΗΓΗ.alfavita



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου