ΤΕΤΑΡΤΗ 2-3-2016
Πώς μπορείτε να φτάσετε από το σημείο Α στο σημείο Β;
Όπου Α βάλτε το σπίτι σας και Β, τον τόπο εργασίας σας.
Μετρό, αυτοκίνητο, ηλεκτρικός, λεωφορείο, τραμ…
Στo Μπαγκλαντές, αρκετός κόσμος πάντως επιλέγει έναν αρκετά επικίνδυνο, αλλά… ανέμελο και χωρίς κόστος τρόπο, που δεν είναι άλλος από την οροφή ενός τρένου:
Διατρέχει τις πεδινές περιοχές του Μπαγκλαντές και «απλώνεται» σε πάνω από τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών που συνδέουν την πρωτεύουσα Ντάκα με τις πόλεις Chittagong και Καλκούτα.
Ο σιδηρόδρομος κατασκευάστηκε, σε μεγάλο βαθμό, από τους Βρετανούς και ξεκίνησε τη λειτουργία του γύρω στα 1860, πάνω από εκατό χρόνια πριν από την ανεξαρτησία του Μπανγκλαντές.
Σήμερα, αυτά τα τρένα μεταφέρουν πάνω από σαράντα εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
Ο φωτογράφος GMB Akash, ενώ ταξίδευε στο Μπαγκλαντές με τρένο το 2015, ανακάλυψε ότι η πλειοψηφία των επιβατών, ανήκουν στη χαμηλή βαθμίδα της εργατικής τάξης, μετακινούνταν στην οροφή του τρένου μη μπορώντας να καταβάλλουν το αντίτιμο του εισιτηρίου.
«Όταν το τρένο ξεκινά, αρχίζουν και τρέμουν τα πόδια σου και θέλεις να πιαστείς από κάπου», λέει ο φωτογράφος.
Φυσικά, δεν αποτελεί έκπληξη, ότι αυτό το επικίνδυνο ταξίδι έχει στοιχίσει τις ζωές σε χιλιάδες ανθρώπους.
ΠΗΓΗ. newsbeast.gr
Πώς μπορείτε να φτάσετε από το σημείο Α στο σημείο Β;
Όπου Α βάλτε το σπίτι σας και Β, τον τόπο εργασίας σας.
Μετρό, αυτοκίνητο, ηλεκτρικός, λεωφορείο, τραμ…
Στo Μπαγκλαντές, αρκετός κόσμος πάντως επιλέγει έναν αρκετά επικίνδυνο, αλλά… ανέμελο και χωρίς κόστος τρόπο, που δεν είναι άλλος από την οροφή ενός τρένου:
Διατρέχει τις πεδινές περιοχές του Μπαγκλαντές και «απλώνεται» σε πάνω από τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών που συνδέουν την πρωτεύουσα Ντάκα με τις πόλεις Chittagong και Καλκούτα.
Ο σιδηρόδρομος κατασκευάστηκε, σε μεγάλο βαθμό, από τους Βρετανούς και ξεκίνησε τη λειτουργία του γύρω στα 1860, πάνω από εκατό χρόνια πριν από την ανεξαρτησία του Μπανγκλαντές.
Σήμερα, αυτά τα τρένα μεταφέρουν πάνω από σαράντα εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.
Ο φωτογράφος GMB Akash, ενώ ταξίδευε στο Μπαγκλαντές με τρένο το 2015, ανακάλυψε ότι η πλειοψηφία των επιβατών, ανήκουν στη χαμηλή βαθμίδα της εργατικής τάξης, μετακινούνταν στην οροφή του τρένου μη μπορώντας να καταβάλλουν το αντίτιμο του εισιτηρίου.
«Όταν το τρένο ξεκινά, αρχίζουν και τρέμουν τα πόδια σου και θέλεις να πιαστείς από κάπου», λέει ο φωτογράφος.
Φυσικά, δεν αποτελεί έκπληξη, ότι αυτό το επικίνδυνο ταξίδι έχει στοιχίσει τις ζωές σε χιλιάδες ανθρώπους.
ΠΗΓΗ. newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου